De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (20/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

Esmee    posted on 21-06-2010 22:19
ja slappa is vrijduur, maar ik ben nogsteeds zeer tevreden met mijn map! Case logic is er niets bij. Ik zit nu zelf te zoeken naar een nieuwe map. Wat ik vond was Zomo ofzo. Die map is 69 euro... iets te duur vind ik eigenlijk voor 200 cd's. maar je kunt daarna wel voor maar 20 euro bijvulling kopen voor 80cd's. Jammer dat het niet door bax verkocht wordt.
ThijsG    posted on 21-06-2010 22:38
69 euro?
Ik zie een zomo 142 CD map voor 19 dus ergens klopt iets niet:p
Vassilli    posted on 21-06-2010 22:49
Heb altijd UDG gebruikt! Geweldige tassen. die gaan gewoon 100 jaar mee.
Ilja    posted on 21-06-2010 22:52
Zo zeg, lees dit nieuwtje is even, wie had dit verwacht zeg.? [mod edit: Denk aan je Taalgebruik]

OV-Shitcard
Mod edit by Lead on 21-06-2010 22:54 (35%)
Flaged
DJADMIN    posted on 21-06-2010 22:54
Poster: Saskia
Ben echt nauwelijks meer op djr..
Heb 2 juli een feestje omdat ik jarig ben geweest en n vriendin van me slaagt voor het vwo, Admin van djr komt draaien
iemand interesse om ook te komen?

xx

En natuurlijk b2b met een ehh...zatte Saskia ? CoolCool
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bootstrap    posted on 21-06-2010 23:08
Poster: Saskia
Ben echt nauwelijks meer op djr..
Heb 2 juli een feestje omdat ik jarig ben geweest en n vriendin van me slaagt voor het vwo, Admin van djr komt draaien
iemand interesse om ook te komen?

xx

Wow jij bent hier echt heel lang niet geweest inderdaad Cool Alles goed? Happy, laughing Lijkt me gezellig om langs te komen de 2e. Weet nog niet zeker of ik tijd heb, want ik heb de 5e pas mijn laatste tentamen.. Ik laat het nog wel weten Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Prozei    posted on 21-06-2010 23:25
Poster: Ilja
Zo zeg, lees dit nieuwtje is even, wie had dit verwacht zeg.? [mod edit: Denk aan je Taalgebruik]

OV-Shitcard

ov chipkaart gaat niet floppen.
Er is veel negatieve aandacht voor maar je kan straks niet meer zonder omdat hij gewoon wordt opgedwongen.?
net als je in diverse plaatsen als je wilt parkeren moet betalen met de chipknip.

Ilja    posted on 21-06-2010 23:35
Ja dat is nou een van die o zo fijne dingen aan dit land, alles wordt door je strot gedrukt. ?

Prozei    posted on 21-06-2010 23:51
ik zie niet veel nadelen van een ov chipkaart.
al die mensen over de veiligheid risico's etc.
kaart kan geskimt worden bla bla.
je portomonee kan ook gerold worden op het station.

het is alleen maar fijn als je zomaar de trein ,bus of metro in kan stappen zonder eerst een kaartje te hoeven kopen.
of jij moet het fijn vinden om een kaartje te kopen?

Mod edit by Prozei on 21-06-2010 23:53 (11%)
Lead    posted on 21-06-2010 23:56
In engeland is het al heel lang zo, in londen hebben ze de Oysterkaart en voor wat ik die moest gebruiken werkt het perfect. Net zoiets als in China waar ze een oplaadbare kaart hebben die voor al het OV (inclusief taxi's) geldig is (in sommige grote steden). Japan idem dito...

Die chipknip vind ik ook geweldig, scheelt muntjes in je zak (gebruik regelmatig parkeergarages) en is sneller dan papiergeld.

Het is altijd irritant, net als het rookverbod, als je dingen worden opgedrongen maar vaak is verzet zinloos Winking my eye
In andere landen worden je trouwens veel meer dingen opgedrongen die erger zijn...
Let the BASS be louder
Dj_Fantasy    posted on 21-06-2010 23:57
Niet iedereen is ook altijd eens met de layout van DJR.
Wordt ons ook opgedrongen, na een tijd went het wel.
Aanvaard je het en wordt het gewoon en leuk. Zo met veel dingenHappy, laughing
dj2dj.nl
Lead    posted on 22-06-2010 00:13
Dingen moet zo af-en-toe eens veranderen om met de tijd mee te gaan.

Evolutie is vooruitgang, auto's hebben paard en wagen ook verdrongen. Daar zijn ook genoeg mensen tegen geweest in de tijd die het zich opgedrongen voelde. Maar ik mag aannemen dat je het met me eens bent dat niemand zich vandaag de dag nog uitsluitend te paard zou willen vervoeren in een drukke stad.

Het is wat je zegt, verandering is wennen...
Let the BASS be louder
Dj_Fantasy    posted on 22-06-2010 00:17
Natuurlijk, als mensen evolutie niet hadden geaccepteerd, waren we nu nog steeds aan het mixen met casseten decks, enkel vinyls en 2 band eq's (of minder) zonder effecten.
dj2dj.nl
Ilja    posted on 22-06-2010 00:25
Wat laten jullie je makkelijk laten buigen?Cool

Hier zijn de nadelen:

1. Rit prijzen worden veel duurder dan voorheen ( was ook expres de bedoeling ).
2. Nederlandse systemen zijn onbetrouwbaar ( kijk naar NS ) en zullen om de haverklap uitvallen en dan ben je flink ? ? wat geld kwijt. ?
3. Weer een stukje privacy weg.

En waarom moet NL verdomme ?de wiel telkens opnieuw uitvingen ? ?Strippenkaarten werkten al vele jaren zonder klachten. ( if it's working, don't fix it ). ? ?

En ja in Japan is er een soortelijke systeem, maar ik Japan zijn de rit prijzen ook spotgoedkoop en gebruiksvriendelijk.
User edit by Ilja on 22-06-2010 @ 00:27:33 (7%)
Flaged
Mitchell2    posted on 22-06-2010 00:26
Poster: Lead
Dingen moet zo af-en-toe eens veranderen om met de tijd mee te gaan.

Evolutie is vooruitgang, auto's hebben paard en wagen ook verdrongen. Daar zijn ook genoeg mensen tegen geweest in de tijd die het zich opgedrongen voelde. Maar ik mag aannemen dat je het met me eens bent dat niemand zich vandaag de dag nog uitsluitend te paard zou willen vervoeren in een drukke stad.

Het is wat je zegt, verandering is wennen...
  Helemaal mee eens. Maar ik vind dat deze site ook wel (weer) wat verandering mag ondergaan. Ik weet dat er wat kleine aanpassingen zijn gedaan, maar ik vind het niet veel veranderd en de lay-out is niet mooi. misschien is er geen geld of tijd om het aan te passen?? of DJR is gewoon inspiratieloos
Dj_Fantasy    posted on 22-06-2010 00:29
Check maar eens de evolutie van DJR.
Dit is een basic forum, mooi, overzichtelijk.

Met alle respect naar de admins toe, maar dit was vroeger duswel een puinhoop..
dj2dj.nl
Mitchell2    posted on 22-06-2010 00:38
Poster: Dj_Fantasy
Check maar eens de evolutie van DJR.
Dit is een basic forum, mooi, overzichtelijk.

Met alle respect naar de admins toe, maar dit was vroeger duswel een puinhoop..
  meningen verschillen over of DJR een overzichtelijk en mooie site is. Ik vind het afschuwelijk en niet overzichtelijk. (no offence) maar goed misschien wordt het wel gewoon tijd voor een hele nieuwe site.
Yorick    posted on 22-06-2010 00:49
We leven nou eenmaal hier en als het mensen niet bevalt kwa regels en nog veel.... ga dan ergens anders wonen wat mij betreft!

Ik vind het een pracht land, alleen die mensen die constand lopen te zeiken moeten is een keer ophouden, dan zou de wereld ook een stuk mooier zijn:D
Camino    posted on 22-06-2010 01:01
Zijn er nog andere traktor gebruikers online voor het moment?
Bootstrap    posted on 22-06-2010 01:11
Jup, Traktor gebruiker hier Happy, laughing

Wat werkt iPhone OS4 lekker!!! Cool

edit: maar nu ga ik slapen Cool
User edit by Bootstrap on 22-06-2010 @ 01:21:51 (47%)
Vassilli    posted on 22-06-2010 01:18
Jep ook hier ook Traktor!

Camino    posted on 22-06-2010 01:27
Weten jullie of er een beperking is aan de hoeveelheid commands in een TSI? ik ben momenteel een monster TSI aan het schrijven voor een xone:1d maar zit immidels al rond de 300 commands en ben nog niet eens halverwege :/
Bootstrap    posted on 22-06-2010 01:37
Nouja je hebt natuurlijk een vast aantal 'layers' die je kunt gebruiken met de modifiers, maar in principe zit er verder geen limiet aan lijkt me. Ben wel benieuwd hoe je overzicht houdt met die mapping CoolEn wat je allemaal aan het mappen bent Cool

Ik wil de mapping van mijn 4D binnenkort grondig omgooien. Wel grappig dat je na een tijdje draaien telkens weer verbeterpuntjes ziet.
Mitchell2    posted on 22-06-2010 01:58
Poster: Yorick
We leven nou eenmaal hier en als het mensen niet bevalt kwa regels en nog veel.... ga dan ergens anders wonen wat mij betreft!

Ik vind het een pracht land, alleen die mensen die constand lopen te zeiken moeten is een keer ophouden, dan zou de wereld ook een stuk mooier zijn:D
  hahaha. waar komt deze reactie ineens vandaan>Confused
Vassilli    posted on 22-06-2010 02:00
@Camino
Pff.. Geen idee eigenlijk.. Ik zou zeggen: probeer 't gewoon!

305 Users online: 16 Guests (289 Unknown)
Pages generated today : 8.884
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.885