Poster: Saskia
Ben echt nauwelijks meer op djr..
Heb 2 juli een feestje omdat ik jarig ben geweest en n vriendin van me slaagt voor het vwo, Admin van djr komt draaien
iemand interesse om ook te komen?
xx
Poster: Saskia
Ben echt nauwelijks meer op djr..
Heb 2 juli een feestje omdat ik jarig ben geweest en n vriendin van me slaagt voor het vwo, Admin van djr komt draaien
iemand interesse om ook te komen?
xx
Poster: Ilja
Zo zeg, lees dit nieuwtje is even, wie had dit verwacht zeg.? [mod edit: Denk aan je Taalgebruik]
OV-Shitcard
Poster: LeadHelemaal mee eens. Maar ik vind dat deze site ook wel (weer) wat verandering mag ondergaan. Ik weet dat er wat kleine aanpassingen zijn gedaan, maar ik vind het niet veel veranderd en de lay-out is niet mooi. misschien is er geen geld of tijd om het aan te passen?? of DJR is gewoon inspiratieloos
Dingen moet zo af-en-toe eens veranderen om met de tijd mee te gaan.
Evolutie is vooruitgang, auto's hebben paard en wagen ook verdrongen. Daar zijn ook genoeg mensen tegen geweest in de tijd die het zich opgedrongen voelde. Maar ik mag aannemen dat je het met me eens bent dat niemand zich vandaag de dag nog uitsluitend te paard zou willen vervoeren in een drukke stad.
Het is wat je zegt, verandering is wennen...
Poster: Dj_Fantasymeningen verschillen over of DJR een overzichtelijk en mooie site is. Ik vind het afschuwelijk en niet overzichtelijk. (no offence) maar goed misschien wordt het wel gewoon tijd voor een hele nieuwe site.
Check maar eens de evolutie van DJR.
Dit is een basic forum, mooi, overzichtelijk.
Met alle respect naar de admins toe, maar dit was vroeger duswel een puinhoop..
Poster: Yorickhahaha. waar komt deze reactie ineens vandaan>
We leven nou eenmaal hier en als het mensen niet bevalt kwa regels en nog veel.... ga dan ergens anders wonen wat mij betreft!
Ik vind het een pracht land, alleen die mensen die constand lopen te zeiken moeten is een keer ophouden, dan zou de wereld ook een stuk mooier zijn:D