De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

W.i.M    posted on 14-06-2010 18:36
Poster: niiicola
Achja, 1 vlaggetje maakt echt niks uit hoor....

Ik zou zeggen, probeer er een te krijgen en kijk wat?de consequenties zijn?voordat je zulke uitspraken doet

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Ilja    posted on 14-06-2010 18:56
DUs als ik het goed begrijp, vonden jullie aanstootgevend dat ik zeer uitbundig voor Japan juichte ? ?

Is het soms verboden om voor een ander land dan Nederland te zijn ?
ccc    posted on 14-06-2010 18:57
Hoe kom ik aan zo'n vlag??? Ik vind ze wel heftig.

Bij voorkeur graag deze blauwe
Als jullie hem in het groen hebben dat waardeer ik ook wel.
Renzis    posted on 14-06-2010 18:59
Poster: Ilja
DUs als ik het goed begrijp, vonden jullie aanstootgevend dat ik zeer uitbundig voor Japan juichte ? ?

Gast kijk ff naar je reageren van de afgelopen tijd en de reacties van andere members daarop, dat je voor een ander land dan Nederland bent heeft daar echt niks mee te maken.

Houdt je gewoon een tijdje koest ipv tegen enkels te trappen!

@W.i.M
Goed systeem die vlaggetjes denk ik, alleen een uitleg waarom die gegeven is is wel nuttig denk ik, Ilja hier denkt dat hij dat heeft voor het juichen voor een ander land dan NederlandCool
main    posted on 14-06-2010 19:02
Poster: ccc
Hoe kom ik aan zo'n vlag??? Ik vind ze wel heftig.

Bij voorkeur graag deze blauwe
Als jullie hem in het groen hebben dat waardeer ik ook wel.

hahaha, +1 voor deze prachtige opmerking
Limb-Girdle    posted on 14-06-2010 19:03

Ja dat is verboden.
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 14-06-2010 @ 19:09:35 (1%)
feestbeest    posted on 14-06-2010 19:04
Mis ik iets met die vlagetjesCool?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
niiicola    posted on 14-06-2010 19:14
Poster: W.i.M

Ik zou zeggen, probeer er een te krijgen en kijk wat?de consequenties zijn?voordat je zulke uitspraken doet

Bij de jooomla versie hoorde ik van lead dat je bij een aantal vlaggetjes een ban krijgt. Vandaar.
Gewoon.
Tekhead    posted on 14-06-2010 19:18
ilja, tis net een USSR vlag, jouw favorieten toch Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 14-06-2010 19:20

Idd ik denk ook niet dat het alleen komt door het juichen voor Japan. Maar meer hoe je je de afgelopen maanden gedraagt op het forum.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Ilja    posted on 14-06-2010 19:24
Ooit gehoord van Actie reactie, ?jullie maken vaak de beginnende actie en dan krijgen jullie een reactie.

Maar zo'n beetje alles wat ik zeg, dan vallen jullie over elkaar heen om de eerste te zijn om mijn post proberen af te zeiken, ?ik vind het alleen maar hilarisch Cool.
User edit by Ilja on 14-06-2010 @ 19:25:57 (100%)
Flaged
Lead    posted on 14-06-2010 19:30
Poster: niiicola

Bij de jooomla versie hoorde ik van lead dat je bij een aantal vlaggetjes een ban krijgt. Vandaar.

Klopt, die link hieronder :

Heb ik soms iemand beledigt of uitgescholden ?

Lees mijn uitleg nog eens die ik heb gegeven bij project de Frisse Wind. Daar staat uitgelegd wat die vlaggetjes betekenen.

Zie het als een officiele waarschuwing, op weg naar een ban...

Wat goed werkt is je posting nog een keer doorlezen voordat je op de submit knop drukt, de helft van de keren zou je dingen misschien iets beter moeten formuleren of weg moeten laten.

Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 14-06-2010 19:31
ilja, het is niet wat je zegt, maar hoe je het zegt !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 14-06-2010 19:33
Ilja@
Kijk het gaat er ook om hoe je reageert. Jij met je zogenaamde levens ervaring zet hier dingen neer zonder onderbouwing. En dat is nog geen eens het ergste. Wat jij denkt zet je hier neer maar je staat niet open voor ander denkende. Daarbij hebben we ook nog vaak voor gewaarschuwd dat je sommige dingen niet hier kan posten wat jij wel doet. Zolang jij hier tegen de regels gaat dan kan je verwachten dat er een gegeven moment ingegrepen gaat worden. Wie niet luisteren wil moet maar voelen zeggen ze dan. Kan je in het openbare leven buiten internet ook niet doen dan krijg je ook problemen, Ook komt daar bij dat je ook nog nooit aangegeven heb als je ergens naast zit. Wil je met respect woorden behandeld, behandel dan ook?de overige?respect. ?
User edit by Dolivieira on 14-06-2010 @ 19:39:45 (13%)
mrmagix    posted on 14-06-2010 19:47
Maar zo'n beetje alles wat ik zeg, dan vallen jullie over elkaar heen om de eerste te zijn om mijn post proberen af te zeiken, ?ik vind het alleen maar hilarisch Cool.

Dat is iets dat je zelf maanden lang hebt opgebouwd... Het wordt bijna een reflex van ons om al jouw posts te bekijken met in onze gedachten 'wat voor zever is hij nu weer bezig, of wie kakt hij nu weer uit voor het vuilste van het straat'.

Juist hetzelfde als een klein kind;
Die liegen ook altijd dat ze pijn hebben of overdrijven erover. Als dat dan echt zo is, gelooft niemand ze nog.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Ilja    posted on 14-06-2010 19:48
@Dolivieira

Als je politieke dingen bedoeld, dan zeg ik het pas nadat er iemand over begonnen is. ? ?

Of stoor je waneer ik gewoon vraag wat iemands politieke voorkeur is ? ??

En ja op mijn 21'ste heb ik veel levens ervaring met:?

1. Nederlandse kromme recht
2. Achterbakse bedrijfsleven ( waar ik inmiddels 1 bedrijf ervoor heb afgestraft )
3. Gedeeltes van de wereld gezien
4. Heel veel verschillende nationaliteiten ontmoet en kan zeker over bevolkingsgroepen mening en kritiek geven.
5. heb voordeel dat mijn hele familie in USSR is opgegroeid en om die reden ben ik niet met domme westerse ? ? ? ? ? propoganda ben opgevoed maar met Russische nuchterheid. ?

Zo voldoende onderbouwd ?
T-to-the-J    posted on 14-06-2010 19:48
Euhh ik wil het verkoop topic van m'n iPod touch kicken, maar ik heb als laatst gereageerd. Weet iemand hoe ik dat moet doen?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Twizz    posted on 14-06-2010 19:48
Poster: mrmagix

Dat is iets dat je zelf maanden lang hebt opgebouwd... Het wordt bijna een reflex van ons om al jouw posts te bekijken met in onze gedachten 'wat voor zever is hij nu weer bezig, of wie kakt hij nu weer uit voor het vuilste van het straat'.

Juist hetzelfde als een klein kind;
Die liegen ook altijd dat ze pijn hebben of overdrijven erover. Als dat dan echt zo is, gelooft niemand ze nog.

Laten we het bij het WK houden.

Geen scheids gelooft straks nog n duikeling van n japanner. Daartegenover, als bijvoorbeeld een kameroenees kameroener?hoteldebotel doet, zal er gefloten worden.

Euhh ik wil het verkoop topic van m'n iPod touch kicken, maar ik heb als laatst gereageerd. Weet iemand hoe ik dat moet doen?

Een tweede account aanmaken?Cool
User edit by Twizz on 14-06-2010 @ 19:51:27 (32%)
T-to-the-J    posted on 14-06-2010 19:55
Lol

Nee, wie wil ff mijn topic kicken?? (tk) iPod touch 8gb
Esmee    posted on 14-06-2010 19:56
kan er na een poos van goed gedrag de rooie weer terug gaan naar de blauwe?
jannickv    posted on 14-06-2010 19:56
Poster: T-to-the-J

lang genoeg wachten Winking my eye na 48 uur kan je weer posten dacht ik

kan ook andere tijdsperiode zijn maar binnenkort kan je zelf weer Winking my eye
Dolivieira    posted on 14-06-2010 19:59
@Dolivieira

Als je politieke dingen bedoeld, dan zeg ik het pas nadat er iemand over begonnen is.????

Nee Ilja jij begint met de politiek. Dit is geen Politieke Site, dit is een DJ site. Dat sommige mensen er op verkiezingsdag over hebben gehad kan ik begrijpen maar jij was er al dagen van te voren mee bezig. Dan wordt je gewaarschuwd door ons en dan blijf je door gaan. Dan komt ook nog Prozei en Jorrit met een waarschuwing. Maar je leert niet. Het is iedere keer weer dat een andere volgens jou begon. Nu ook weer. Je hebt overal een antwoord op maar als het nou een goede antwoord is. Maar ik ga er mee ophouden om je te waarschuwen en om op jou post te reageren want ik heb wel meer te doen. Ik help liever een andere member met een goede tips of? ontvang liever goede tips van andere, dan met die onzin van jou bezig te houden. CoolIlja ?
User edit by Dolivieira on 14-06-2010 @ 20:04:48 (7%)
Jorrit    posted on 14-06-2010 20:12

En ja op mijn 21'ste heb ik veel levens ervaring met:?

1. Nederlandse kromme recht
2. Achterbakse bedrijfsleven ( waar ik inmiddels 1 bedrijf ervoor heb afgestraft )
3. Gedeeltes van de wereld gezien
4. Heel veel verschillende nationaliteiten ontmoet en kan zeker over bevolkingsgroepen mening en kritiek geven.
5. heb voordeel dat mijn hele familie in USSR is opgegroeid en om die reden ben ik niet met domme westerse ? ? ? ? ? propoganda ben opgevoed maar met Russische nuchterheid. ?

Zo voldoende onderbouwd ?

Nee, je noemt standpunten, geen argumenten. Men gebruikt argumenten ter onderbouwing van standpunten. Nog genoeg levenservaring te verzamelen voor jou.

Maar, vergeef me mijn eerlijkheid, ik denk dat niemand hier meer op de onderbouwing van jou wazige standpunten zit te wachten.
T-to-the-J    posted on 14-06-2010 20:17
Maak een apart topic aan: Ilja's wazige standpunten :p
TimmyV    posted on 14-06-2010 20:21
Frontliner - Who I Am?Cool
Let's go f*cking mental

95 Users online: 13 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 42.967
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.341