Poster: niiicola
Achja, 1 vlaggetje maakt echt niks uit hoor....
Poster: Ilja
DUs als ik het goed begrijp, vonden jullie aanstootgevend dat ik zeer uitbundig voor Japan juichte ? ?
Is het soms verboden om voor een ander land dan Nederland te zijn ?
Poster: ccc
Hoe kom ik aan zo'n vlag??? Ik vind ze wel heftig.
Bij voorkeur graag deze blauwe
Als jullie hem in het groen hebben dat waardeer ik ook wel.
DUs als ik het goed begrijp, vonden jullie aanstootgevend dat ik zeer uitbundig voor Japan juichte ? ?
Poster: W.i.M
Ik zou zeggen, probeer er een te krijgen en kijk wat?de consequenties zijn?voordat je zulke uitspraken doet
Poster: niiicola
Bij de jooomla versie hoorde ik van lead dat je bij een aantal vlaggetjes een ban krijgt. Vandaar.
Heb ik soms iemand beledigt of uitgescholden ?
Maar zo'n beetje alles wat ik zeg, dan vallen jullie over elkaar heen om de eerste te zijn om mijn post proberen af te zeiken, ?ik vind het alleen maar hilarisch.
Poster: mrmagix
Dat is iets dat je zelf maanden lang hebt opgebouwd... Het wordt bijna een reflex van ons om al jouw posts te bekijken met in onze gedachten 'wat voor zever is hij nu weer bezig, of wie kakt hij nu weer uit voor het vuilste van het straat'.
Juist hetzelfde als een klein kind;
Die liegen ook altijd dat ze pijn hebben of overdrijven erover. Als dat dan echt zo is, gelooft niemand ze nog.
Euhh ik wil het verkoop topic van m'n iPod touch kicken, maar ik heb als laatst gereageerd. Weet iemand hoe ik dat moet doen?
Poster: T-to-the-J
Euhh ik wil het verkoop topic van m'n iPod touch kicken, maar ik heb als laatst gereageerd. Weet iemand hoe ik dat moet doen?
@Dolivieira
Als je politieke dingen bedoeld, dan zeg ik het pas nadat er iemand over begonnen is.????
En ja op mijn 21'ste heb ik veel levens ervaring met:?
1. Nederlandse kromme recht
2. Achterbakse bedrijfsleven ( waar ik inmiddels 1 bedrijf ervoor heb afgestraft )
3. Gedeeltes van de wereld gezien
4. Heel veel verschillende nationaliteiten ontmoet en kan zeker over bevolkingsgroepen mening en kritiek geven.
5. heb voordeel dat mijn hele familie in USSR is opgegroeid en om die reden ben ik niet met domme westerse ? ? ? ? ? propoganda ben opgevoed maar met Russische nuchterheid. ?
Zo voldoende onderbouwd ?