Poster: Lucalicious
ilja, doe asjeblieft eens normaal!
1) tiesto is absoluut niet de beste house dj van de wereld, dat?zijn roger sanches of laidback luke oid, echte house dj's.
2) haha, tiesto bekender dan armin van buuren? ik durf er om te wedden dat er tegenwoordig minstens net zoveel, zij het niet meer mensen zijn die armin kennen dan tiesto.
3) zoals al door meedere gezegt, als dolivieira en jorrit: ga nou eens normaal je mening geven! begin met ik vind ofzo, al hoef je dat als het over tiesto gaat al bijna niet meer te doen, want iedereen weet toch wel dat jij op tiesto geilt, en dat jou standpunten over hem totaal niet realistisch overwogen zijn.
Poster: Ilja
heb die house feestjes wel gezien, zo wordt er gedraait:?
Langzaam
Veel te veel en veel te lang base zonder fatsoenlijke vocals
Geen climax. ?
Waneer is denks iets moois gaat gebeuren, wordt het op het laatste moment afgezaagd door tempo naar beneden te halen.
.
Poster: qntr0l
Volgens mij ben jij niet de slimste hier op DJR.
Langzaam
Geen climax. ?
Waneer is denks iets moois gaat gebeuren, wordt het op het laatste moment afgezaagd door tempo naar beneden te halen.
Tiesto die house draait:
Zit lekkere vaart in
Veel vocals met strakke base en heerlijke beats die je meenemen op trip richting de climax
Waneer je denkt dat er iets bijzonders gaat gebeuren, dan gebeurt het ook. ( dus het wordt niet abrupt afgezaagd ).
Langzaam
Geen climax. ?
.
Poster: DJJS
Volgens mij zijn deze zaken nog altijd een MENING!
Poster: Jorrit
Dan heb je nog nooit een housefeestje in het echt gezien.?
Ik snap ook niet je omslag, eerst was het 'house is kut, trance is alles'. En nu gaat meneer Verwest house draaien, ben je ineens een kenner. Je vind langzaam irritant, terwijl je een tranceliefhebber bent? Trance is een van de meest langzaam gemixte stijlen, vanwege de aard van het genre. Wat wil je nou eigenlijk?
Poster: main
aandacht via internet..
Heb ik heus niet nodig, ik vind het prachtig om te zien hoe jullie op je tenen getrapt zijn als ik zeg dat Tiesto goed is, blijkbaar zijn jullie vol jalozie tegen hem omdat wat hij ook doet hij laat het in goud veranderen. ? Daarom staan alle artiesten in de rij voor hem ( en echt alleen heb ).
Poster: Lucalicious
hmm ken ik niet, zal eens kijken :D
edit: wacht die kan ik volgens mij wel, alleen niet van naam?
Ritchie Hawtin niet kennen Luuk ? zijn meest bekende en succesvolste AKA is PLASTIKMAN, zoek eens even op?deze naam, was zelf meer liefhebber van Ritchie tijdens zijn Plastikman periode dan nu, maar een van de grootste genieen is hij nog steeds !