De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (15/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 20-06-2010 10:48
Poster: Ilja
Vertel dat even aan de overvolle Heineken music hall, daar waren ze toevallig wel met me eens dat hij beter house draait dan alle house only DJ's bij elkaar.

En als je daar toch mee begin bent ook aan de grootste DJ fanbase ter wereld, want die behoord aan Tiesto en niet aan Armin, ?het naam Tiesto kennen ze in elke uitstek van de wereld, die van Armin van Buuren stuk minder.

Wat ben jij een eigenwijs ventje. Tuurlijk?is iedereen in de Heineken Music Hal er mee eens. Die komen ook special voor hem. Maar om nou te zeggen dat hij beter is dan alle house?DJs. Dat is jou mening niet de?mijne.?Heb Roog wel eens horen draaien. Roger Sanchez wel eens horen draaien. Of Erick Morillo. Chuckie, Erick E. ?Die vind ik toch wel een stuk beter en dat is mijn mening. Meningen verschillen nou eenmaal. Als je nou een keer?het fatsoen hebt om `Ik vind` voor je meningen te zetten zul je zijn dat je veel minder tegenspraak krijgt.??En ik ben geen Fan van Armin.

Hou er ook rekening mee dat Tijs ook als allround dj is begonnen dus tuurlijk kan die house draaien. Vergeet niet dat ik samen met Tijs in een winkel heb staan werken. Namelijk Basic Beat Rotterdam.? Dus ken die jongen wel een beetje. Jij kijkt tegen hem op ik niet. Ik heb respect er voor dat die zo ver is gekomen. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 20-06-2010 @ 11:08:11 (32%)
Mixt-Ape    posted on 20-06-2010 11:07
Poster: Dolivieira

Wat ben jij een eigenwijs ventje.

Serieus?
Dolivieira    posted on 20-06-2010 11:09
Ja ik zit weer tijd aan hem te besteden wat ik eigenlijk niet moet doen.
main    posted on 20-06-2010 11:11
Poster: LimbGirdle
Vandaag heb ik nieuwe monitor speakers gehaald. Cool
De Yamaha MS-80, wat een geweldig geluid komt er uit deze speakers!

waarom heb je voor de yamaha gekozen ipv de krk's? want ik twijfel nog!

@doliviera: hij heeft ook niet voor niets een vlag..
User edit by main on 20-06-2010 @ 11:14:07 (23%)
Limb-Girdle    posted on 20-06-2010 12:12
Poster: main

waarom heb je voor de yamaha gekozen ipv de krk's? want ik twijfel nog!

De KRK's RP8 G2 monitoren heb ik gisteren beluisterd, en ik vond ze nogal 'donker' klinken. De Yamaha monitoren vond ik een stuk 'natuurlijker' klinken als de KRK's. Ook zijn de Yamaha monitoren naar mijn idee een stuk zuiverder.
En omdat beide monitoren in dezelfde prijsklasse lagen, heb ik gekozen voor de Yamaha. Smile
Where the music meets the deejay!
Jorrit    posted on 20-06-2010 12:15
Man o man o man, wat draaide Tijsje geniaal lekker en wat een vette show. ? En voor het eerst in mijn leven waardeerde ik house, Tiesto is stads lengtes beter dat welke house DJ dan ook, ?zijn house was heerlijk. ??

Zijn remix van Benni Benassi's Satisfaction is gewoon geniaal. En hij liet zo veel tijdloze classics van zich horen, helemaal uit mijn dak gegaan, er stonden nog veel mensen uit het buitenland die hoopten een kaartje te scoren.

Bravo Tiesto Bravo, ?NIEMAND maar dan ook NIEMAND is beter.

Haha! Cool

Tiesto is populair, dat maakt hem nog niet goed. Jij vind hem goed, dat is wat anders.
Ik kan je zo 99 DJ's opnoemen die technisch en opbouwtechnisch beter draaien. (En ja, ik heb Tiesto live gezien, en ik denk heel wat meer andere DJ's dan jij)
Limb-Girdle    posted on 20-06-2010 12:18
Poster: Jorrit

Haha! Cool

Tiesto is populair, dat maakt hem nog niet goed. Jij vind hem goed, dat is wat anders.
Ik kan je zo 99 DJ's opnoemen die technisch en opbouwtechnisch beter draaien. (En ja, ik heb Tiesto live gezien, en ik denk heel wat meer andere DJ's dan jij)

99? Cool Ben benieuwd! Cool
Lucalicious    posted on 20-06-2010 12:38
Vertel dat even aan de overvolle Heineken music hall, daar waren ze toevallig wel met me eens dat hij beter house draait dan alle house only DJ's bij elkaar.

En als je daar toch mee begin bent ook aan de grootste DJ fanbase ter wereld, want die behoord aan Tiesto en niet aan Armin, ?het naam Tiesto kennen ze in elke uitstek van de wereld, die van Armin van Buuren stuk minder.

ilja, doe asjeblieft eens normaal!

1) tiesto is absoluut niet de beste house dj van de wereld, dat?zijn roger sanches of laidback luke oid, echte house dj's.
2) haha, tiesto bekender dan armin van buuren? ik durf er om te wedden dat er tegenwoordig minstens net zoveel, zij het niet meer mensen zijn die armin kennen dan tiesto.
3) zoals al door meedere gezegt, als dolivieira en jorrit: ga nou eens normaal je mening geven! begin met ik vind ofzo, al hoef je dat als het over tiesto gaat al bijna niet meer te doen, want iedereen weet toch wel dat jij op tiesto geilt, en dat jou standpunten over hem totaal niet realistisch overwogen zijn.
Camino    posted on 20-06-2010 12:46
Naar mijn mening is het Richie Hawtin dat de beste DJ ter wereld is. Ik ben niet altijd fan van z'n muziek, maar de manier waarop hij een show in elkaar kan steken is niet te overtreffen. Technisch ken ik geen enkele DJ dat beter is als hem, en het is echt iemand dat een artistieke visie heeft eerder dan een 'crowdpleaser' die gewoon maar muziek draait en produceert waar de massa's mee vertrouwd zijn dat zo veel mogelijk mensen 'die handjes in de lucht' zullen doen...
Yorick    posted on 20-06-2010 12:48
@ Ilja:

Je heb last van tunnelvizie
Lucalicious    posted on 20-06-2010 12:50
Poster: Camino
Naar mijn mening is het Richie Hawtin dat de beste DJ ter wereld is. Ik ben niet altijd fan van z'n muziek, maar de manier waarop hij een show in elkaar kan steken is niet te overtreffen. Technisch ken ik geen enkele DJ dat beter is als hem, en het is echt iemand dat een artistieke visie heeft eerder dan een 'crowdpleaser' die gewoon maar muziek draait en produceert waar de massa's mee vertrouwd zijn dat zo veel mogelijk mensen 'die handjes in de lucht' zullen doen...

hmm ken ik niet, zal eens kijken :D
edit: wacht die kan ik volgens mij wel, alleen niet van naam Winking my eye?

maar zo zie je maar weer, meningen verschillen, jij zegt ook netjes, naar mijn mening.
ilja wil hier dus niks van weten...
User edit by Lucalicious on 20-06-2010 @ 12:53:58 (11%)
Estacy    posted on 20-06-2010 12:51
@ limbgirdle
leuke speakers, maar?wel uitkijke he Winking my eye?

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
the-melody    posted on 20-06-2010 12:53
Ik denk da tiesto toch bekender is dan armin van buuren ma swat.
Lucalicious    posted on 20-06-2010 12:57
naa, denk dat ze even bekend zijn wel, ze hebben allebei overal ter wereld gedraait, maar op het moment, ook mede dankzij a state of trance, denk ik dat toch armin populairder/bekender is. maar ja, dat is een discussie die je kan blijven voeren, je kunt moeilijk alle mensen ter wereld ondervragen ofzo :P
Roalin    posted on 20-06-2010 13:24
Poster: Yorick
@ Ilja:

Je heb last van tunnelvizie

Idd, een paar maand terug had ie verhalen van house is k*t en trance is goed. Maar dat is nu dus compleet omgeslagen...

Ik heb hier het Tiesto theme op Google Chrome zitten! :p
T-to-the-J    posted on 20-06-2010 13:28
Poster: Roalin

...Ik heb hier het Tiesto theme op Google Chrome zitten! :p

Me 2, vind het een heerlijk overzichtelijk thema, weet alleen niet wat er zo tiesto aan is :P
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
DjVictorF    posted on 20-06-2010 14:03
Kennen mensen hier de artiest Richard Kay? Ik zoek namelijk zijn remix van 'Gimme more' (Britney Spears).
Echt een hele lekkere remix vind ik zelf! Heeft iemand deze remix? Of weet iemand waar deze te krijgen is?
Het nummer staat helaas niet op youtube..
Hij heeft wel een remix van 'The Way I Are' op youtube: KLIK!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Estacy    posted on 20-06-2010 14:09
Poster: T-to-the-J
Me 2, vind het een heerlijk overzichtelijk thema, weet alleen niet wat er zo tiesto aan is :P

open een tablad, zonder een site, en kijk eens goed. als je dan niet ziet wat er zo Tiesto aan is, shame on you!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dolivieira    posted on 20-06-2010 14:28
Ilja,?heeft dalijk weer veel stof om te lezen. Hij zal nu wel in Tiesto`s dromenland liggen. Cool
Seca    posted on 20-06-2010 14:37
@ Pioneerfanboys.. Cool

Alert : het is niet de bedoeling dat we reclame gaan maken voor webshops
User edit by Seca on 20-06-2010 @ 14:44:14 (91%)
Mod edit by Prozei on 20-06-2010 16:32 (89%)
Limb-Girdle    posted on 20-06-2010 14:38
Poster: Estacy
@ limbgirdle
leuke speakers, maar?wel uitkijke he Winking my eye?

Cool
ArCee    posted on 20-06-2010 16:19
Man o man o man, wat draaide Tijsje geniaal lekker en wat een vette show. ? En voor het eerst in mijn leven waardeerde ik house, Tiesto is stads lengtes beter dat welke house DJ dan ook, ?zijn house was heerlijk. ??

Zijn remix van Benni Benassi's Satisfaction is gewoon geniaal. En hij liet zo veel tijdloze classics van zich horen, helemaal uit mijn dak gegaan, er stonden nog veel mensen uit het buitenland die hoopten een kaartje te scoren.

Bravo Tiesto Bravo, ?NIEMAND maar dan ook NIEMAND is beter.

Als ik nou iemand kan bedenken die al tijden duidelijk over zijn hoogtepunt heen is, dan is het Tiesto wel, 1 van de meest overschatte deejay / producers van het moment.
Is hoofdzakelijk overgestapt op house omdat hij:
-A: in de schaduw bleef staan van zijn eeuwige rivaal Armin van Buuren. Omdat hij Armin NIET kon verslaan, en omdat hij dat niet kan uitstaan, is hij overgestapt naar een ander genre om de strijd niet meer te hoeven leveren.
-B: Omdat hij naar Los Angeles is verhuist, waar trance net ff minder gangbaar is (nog) als house, dus anders krijgt hij geen poot aan de grond daar.

Natuurlijk is zijn verhuizing naar L.A goed voor ons, zijn we van zijn slappe gewauwel af Cool
Tiesto had al tijden geleden de handdoek in de ring motte gooien en met pensioen moeten gaan en lekker rentenieren want zijn muziekale bijdrage is gereduceert tot een nulpunt Cool
Laat hem maar lekker (zoals ik hem laatst zelf hoorde zeggen) samen werken met Shakira etc en daar remixjes voor maken. Toont meteen zijn 'downfall' aan, voor geld kiezen in plaats van kwaliteit leveren, en tevens proberen in binnen te komen in de muziek scene in Amerika (lukt m toch niet).
Ik bedoel, als je een man van zoveel naam en faam bent, en je gaat nog lopen dreigen op koninginnendag dat je jouw contract verbreekt bij 538 omdat zij Van Buuren voor het afsluitconcert wilden boeken, dan heb je inderdaad niks in Nederland te zoeken, dan ben je helemaal het spoor bijster.
Mazzel Thijs, auf toetie Cool(p.s, ik blijf je oude platen gewoon draaien hoor, uit de tijd dat je nog goed bezig was) lang geleden, ooit, Cool

User edit by ArCee on 20-06-2010 @ 16:23:41 (24%)
Mod edit by Prozei on 20-06-2010 16:33 (19%)
Yorick    posted on 20-06-2010 16:32
owowowowowow ?Drama weer :P
User edit by Yorick on 20-06-2010 @ 16:35:20 (90%)
Mitchell2    posted on 20-06-2010 16:45
Poster: Lucalicious

ilja, doe asjeblieft eens normaal!

1) tiesto is absoluut niet de beste house dj van de wereld, dat?zijn roger sanches of laidback luke oid, echte house dj's.
2) haha, tiesto bekender dan armin van buuren? ik durf er om te wedden dat er tegenwoordig minstens net zoveel, zij het niet meer mensen zijn die armin kennen dan tiesto.
3) zoals al door meedere gezegt, als dolivieira en jorrit: ga nou eens normaal je mening geven! begin met ik vind ofzo, al hoef je dat als het over tiesto gaat al bijna niet meer te doen, want iedereen weet toch wel dat jij op tiesto geilt, en dat jou standpunten over hem totaal niet realistisch overwogen zijn.
  1) tiesto is absoluut niet de beste house dj van de wereld, dat zijn roger sanches of laidback luke oid, echte house dj's. Dat Tiesto misschien niet de beste is volgens jou of wie dan ook ok, maar waarom zeg je dan zelf stellig dat sanches en laidback luke dat wel zijnConfused?. Dan doe je het zelfde als Ilja. Ik denk dat beste DJ of wat dan ook persoonlijk is. Je kan wel zeggen wel DJ populairder is, meer boekingen heeft etc.
XMatiC    posted on 20-06-2010 17:07
Therabyte Geck-O shirt besteld !
www.youtube.com/LennertDJ

296 Users online: 94 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 28.182
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.506.183