Poster: Ilja
Man o man o man, wat draaide Tijsje geniaal lekker en wat een vette show. ? En voor het eerst in mijn leven waardeerde ik house, Tiesto is stads lengtes beter dat welke house DJ dan ook, ?zijn house was heerlijk. ??
Zijn remix van Benni Benassi's Satisfaction is gewoon geniaal. En hij liet zo veel tijdloze classics van zich horen, helemaal uit mijn dak gegaan, er stonden nog veel mensen uit het buitenland die hoopten een kaartje te scoren.
Bravo Tiesto Bravo, ?NIEMAND maar dan ook NIEMAND is beter.
Als ik nou iemand kan bedenken die al tijden duidelijk over zijn hoogtepunt heen is, dan is het Tiesto wel, 1 van de meest overschatte deejay / producers van het moment.
Is hoofdzakelijk overgestapt op house omdat hij:
-A: in de schaduw bleef staan van zijn eeuwige rivaal Armin van Buuren. Omdat hij Armin NIET kon verslaan, en omdat hij dat niet kan uitstaan, is hij overgestapt naar een ander genre om de strijd niet meer te hoeven leveren.
-B: Omdat hij naar Los Angeles is verhuist, waar trance net ff minder gangbaar is (nog) als house, dus anders krijgt hij geen poot aan de grond daar.
Natuurlijk is zijn verhuizing naar L.A goed voor ons, zijn we van zijn slappe gewauwel af

Tiesto had al tijden geleden de handdoek in de ring motte gooien en met pensioen moeten gaan en lekker rentenieren want zijn muziekale bijdrage is gereduceert tot een nulpunt

Laat hem maar lekker (zoals ik hem laatst zelf hoorde zeggen) samen werken met Shakira etc en daar remixjes voor maken. Toont meteen zijn 'downfall' aan, voor geld kiezen in plaats van kwaliteit leveren, en tevens proberen in binnen te komen in de muziek scene in Amerika (lukt m toch niet).
Ik bedoel, als je een man van zoveel naam en faam bent, en je gaat nog lopen dreigen op koninginnendag dat je jouw contract verbreekt bij 538 omdat zij Van Buuren voor het afsluitconcert wilden boeken, dan heb je inderdaad niks in Nederland te zoeken, dan ben je helemaal het spoor bijster.
Mazzel Thijs, auf toetie

(p.s, ik blijf je oude platen gewoon draaien hoor, uit de tijd dat je nog goed bezig was) lang geleden, ooit,