Poster: Bootstrap
Dat is niet per definitie zo hoor.
Poster: Ilja
Mensen vraagje ( wie hier in ieder geval naar Tiesto in Amsterdam gaat ), maar ik kijk net op Heineken music hall, en er staat dat het concert tot 5 uur in de ochtend duurt, klopt dat ? ?Gaat Tiesto het weer flikken om hele nacht door te draaien ?
Poster: Dolivieira
Kan ik ook hoor. Zo moeilijk is dat niet een 9 uurs set. Als je maar mensen heb die willen los gaan/ En ook blijven. En je moet uitgerust zijn. Vroeger deden we niet anders ?
Poster: Tekhead
Neen, er is een voorprogramma normaal, was in Antwerpen toch zo bij Tiesto.
Idd Dennis, en langer soms ook he, maar wij waren nog echte venten he. haha LOL
Idd Tek. Wij zijn nog DJs van de oude stempel. Mijn langste set ooit was 16 uur of zo.
Poster: LimbGirdle
Vandaag heb ik nieuwe monitor speakers gehaald.
De Yamaha MS-80, wat een geweldig geluid komt er uit deze speakers!
Poster: feestbeest
Wat mag dat kosten eigenlijk? Ze zien er inelkgeval goed uit!(Vind hem niet bij de bekende webshops!)
Idd Tek. Wij zijn nog DJs van de oude stempel. Mijn langste set ooit was 16 uur of zo.
Poster: Lucalicious
woh, 16 uur! achter elkaar door?
dat zou ik denk ik niet eens halen, na een tijdje zou ik echt zoiets hebben van, wat nu nog?
Poster: Lucalicious
woh, 16 uur! achter elkaar door?
dat zou ik denk ik niet eens halen, na een tijdje zou ik echt zoiets hebben van, wat nu nog?
Poster: Ilja
Man o man o man, wat draaide Tijsje geniaal lekker en wat een vette show. ? En voor het eerst in mijn leven waardeerde ik house, Tiesto is stads lengtes beter dat welke house DJ dan ook, ?zijn house was heerlijk. ??
Zijn remix van Benni Benassi's Satisfaction is gewoon geniaal. En hij liet zo veel tijdloze classics van zich horen, helemaal uit mijn dak gegaan, er stonden nog veel mensen uit het buitenland die hoopten een kaartje te scoren.
Bravo Tiesto Bravo, ?NIEMAND maar dan ook NIEMAND is beter.