Poster: feestbeest
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zich aanmelden voor de meeting, kleine hoop maar hopelijk komen we tot 45!
Poster: Tekhead
geen Belgen denk ik
Poster: feestbeest
Ik heb een vraagje en vind het niet de moeite om een nieuw topic hiervoor te openen dus doe ik het maar hier:
Wat moet je minimaal voor bitrate hebben?
Ik heb namelijk een paar cd's van itunes met 250 kbs en de bootleg van vatogonzalez is 192kbs en paar cd's van 320kbs.
Kan ik dan wel met die bootleg van vato in me set gebruiken over GROOT geluid zonder lelijk(Zo omschrijf ik het maar) te klinken?
Poster: Dolivieira
Asl je een beetje goed klinkende muziek wil hebben wel. Liefst 320 maar 192 kan. Alles wat daar ondergaat gaat in kwalitiet flink achteruit.
Poster: Camino
Voor mij is het minimum altijd 320, maar gaat mijn voorkeur uit naar FLAC of WAV. Zelfs bij 320 moet je opletten, je hebt regelmatig slecht gemasterde of geripte nummers dat onafhankelijk van de bitrate slecht klinken! Je oren zijn het enige dat je kan vertrouwen als het om kwaliteit gaat. Maar, het verschil tussen 320 en 192 kan je echt wel degelijk horen, zelfs door een goedkoop setje computerspeakers!
Poster: niiicola
Niet onterrecht, maar wel erg slecht spel!
Poster: DjVictorF
Je zult de 192 kbps wel iets harder moeten zetten, want anders lijkt/staat de muziek zachter.