Poster: LeadBedankt iedereen voor de felicitaties....
Heb het zelf niet echt zo op verjaardagen enzo, maar deze is niet te ontlopen
Poster: LeadBedankt iedereen voor de felicitaties....
Heb het zelf niet echt zo op verjaardagen enzo, maar deze is niet te ontlopen
Poster: -FLoriZ-
En juist op Lead's verjaardag veranderd mijn vlaggetje? :')
Poster: Lead
Kun je proberen uit te loggen en weer in te loggen ?
Lijkt soms wat mis te gaan bij bepalen van land van herkomst.
Poster: soundkiller
na Dr. dre krijgt Jay z zijn eigen headphone (line). Het is een retro koptelefoon en zelf vind ik hem niet zo mooi,maar het gaat uiteindelijk om?de geluidskwaliteit. Wat is jullie mening over de headphone ?
klik
en??klik
Poster: OneSixty
Gefeliciteerd Lead, je word oud!
Poster: matezo
op dit moment ben ik zoooooooo blij:p heb eindelijk het producen leren ontdekken en het is gewoon bangelijk ! Nog leuker als draaien heb een vst gedownload (demo)genaamd sylenth een wat voor lekker tunes me daar inzitten !!! Elke synth kon ik bena bekend liedje mee spelen ga deze zomer 24/24 producen en me ook een midicontroller aanschaffen!
Ik wil misschien zelfs overstappen naar het deadmau5 idee met eigen producties. Ik wil deze wereld helemaal leren kennen :p?
sorry voor de enthousiaste post maar sta gewoon versteld van wat ik met software in een uurtje kan :p
na Dr. dre krijgt Jay z zijn eigen headphone (line). Het is een retro koptelefoon en zelf vind ik hem niet zo mooi,maar het gaat uiteindelijk om?de geluidskwaliteit. Wat is jullie mening over de headphone ?
klik
en??klik
@ bootstrap
Ik vind de bouwkwaliteit van skullcandy barslecht en?van mij mag hij dan ook blijven hangen in het schapkvind de geluidskwaliteit van een gemiddelde skullcandy niet denderend.
welke sequencer gebruik je ?