Ha mensen,
bedankt allemaal voor de goede 'ontopic' reacties. Dat is bij vele posts hier wel anders! Super!!
Sowieso is er geen Cola overheen gegaan. Als dan Bier of Whiskey waarbij dat ook echt niet kan. Ik ben heel zuinig op mijn spullen en als er iemand ook maar te dicht bij komt met een glas dan ga ik helemaal los....

Ik studeer in Rotterdam maar mijn ouders wonen in Nijmegen. Vandaar dat in Spincity en Willem ook ken. De meeste spullen heb ik daar gekocht. Deze CDJ helaas niet.
De CDJ heeft niet in een flightcase gezeten .ook heeft er niks zwaars op gestaan (een dichte zak chips, paprika

).
Een ding weet ik na jullie reacties in ieder geval zeker: ik ga niks zelf klussen. Aangezien ik Lead wel eens ben tegen gekomen bij de store in Nijmegen ga ik er maar even van uit dat het een officiele PIO tent is!
Dan heb ik nog een vraag waar jullie misschien iets op weten. Mijn pc heeft grote moeite met het forum van deze website. Ik gebruik firefox en het vakje waar ik dit verhaal nu type werkt niet goed. Ik moet heel langzaam typen, vaak een letter 5 keer klikken voordat hij komt. Wil ik iets verbeteren/backslash of del dan gatt hij een paar paginas terug?l Ik word er een beetje gek van! Ideeen?
Nogmaals bedankt voor de tips. Ik zal kijken de CDJ volgende week naar de winkel te brengen en laat horen wat ze ermee doen. Ik ben na volgende week wel 6 weken het land uit dus hopelijk kunnen ze snel handelen. Groet
PS. Zojuist getest, Facebook en djresource werken bij Firefox heel slecht en bij IE wel. Hoe komt dat