[DJR] Geartest Meeting 2010 (10/11)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 10-06-2010 14:08
De laatste handen wordt gelegd aan de voorbereidingen en de uitnodigingen van mede-dj-merken die hun spullen willen tonen.

De datum zal zijn : Zondag 27 juni 2010
De tijden : van 13:00 - 18:00 (evt uitloop mogelijk)

DJResource Geartest Meeting 2010

De DJResource Geartest Meeting 2010 op 27 juni gaat NIET door !

Voorlopig wordt de Geartest Meeting gehouden in Almere, we kunnen gebruik maken van een locatie op industrieterrein in Almere Buiten (Bolderweg 2, bij het KvK in de buurt). Hoe er te komen met het OV moet ik nog goed uitzoeken, maar we zitten te denken aan een soort pendel busje die heen en weer rijdt.... mits we de kosten binnen de perken kunnen houden.

De locatie is GEEN club, maar meer een zalencentrum, we kunnen gebruik maken van 3 zaaltjes varierend in groote, afhankelijk van de aanmeldingen gaan we ons plan trekken...

De opzet is weer zoals de Geartest Meeting 2008 : DJ Gear wordt neergezet om te kunnen testen en er is ruimte om lekker met elkaar te kunnen praten en van gedachte te wisselen.

Welke merken er precies (naast Pioneer) zijn zal ik nog bevestigen, maar in ieder geval komt DJ Jose een masterclass geven over hoe hij nu omgaat met de digitaliseren van het DJ curse-life. Ook zal de ProDJschool er zijn om evt vragen te beantwoorden.

Welkom zijn alle leden en/of introducees, inschrijving geschied via DJResource dus iemand die zich inschrijft zal een account op DJR nodig hebben.

Kaartjes zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop en gaan 10 euro kosten. Je krijgt je hiervoor toegang en 2 drank bonnen zodat de eerste 2 drankjes op onze rekening zijn.

De inschrijving voor de DJResource Geartest Meeting is nu geopend.

Hoe werkt het ?
Bullet Arrow Je gaat naar de speciale inschrijvings website om je in te schrijven : Click Hier !
Bullet Arrow Maak 10 euro over naar 126 0 197 tnv DJResource te Reeuwijk. VERMELD JE USERNAME !
Bullet Arrow Zodra je overschrijving is ontvangen krijg je een e-ticket
Bullet Arrow Neem die mee, dit is je toegangs bewijs

De inschrijving sluit DONDERDAG 24 JUNI middernacht. We moeten je betaling dus hebben ontvangen voor vrijdag.

DJResource Geartest Meeting 2010

Vermeld bij je overschrijving je Username EN je volledige echte naam (voor- en achternaam).
Deze namen komen ook op je badge te staan die je krijgt bij de deur, zorg dat deze kloppen.

Wat kost het ?
Zoals al eerder gemeld kost het je 10 euro.

Wat krijg ik ervoor ?
2 consumptie munten en toegang tot het event.

Wat is er te doen ?
Bullet Arrow Meeting met andere members
Bullet  Arrow Masterclass van DJ Jose
Bullet Arrow Bitterballen
Bullet Arrow Draaien op nieuwe CDJs (beperkte capaciteit)
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer DJM-350 en CDJ-350
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer CDJ-2000, CDJ-900 en DJM-2000

Click Hier om je in te schrijven !

Deze members hebben hun E-Tickets al :

- Phenix
- ADENFARLEIGH
- Bouncy
- Feestbeest
- Bootstrap
- Lucalicious
- Sunrise8
- Guest
- Main
- Hoppie

De teller staat op : 10 inschrijvingen. Dit moeten er aankomende woensdag minimaal 45 zijn !

Van het modjes team is aanwezig :

- Lead
- W.i.M
- Prozei
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 25-06-2010 21:06 (95%)

What do you think about [DJR] Geartest Meeting 2010 ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 24-06-2010 16:18
vindt ik een goed idee!
anders pas in september ofzo, na de vakantie?
niiicola    posted on 24-06-2010 16:24
Vind zonder een t...
Maar ik denk inderdaad dat op zondag 4 juli meer mensen kunnen. (Lead, W.i.M??)
Gewoon.
Bootstrap    posted on 24-06-2010 16:33
Nou zondag 4 kan ik niet hoor.. De 5e heb ik mijn laatste tentamen. Ik denk ook dat er dan heel veel mensen op vakantie zijn. Zoals al eerder vermeld, wordt het dan na de zomer.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Sunrise8    posted on 24-06-2010 17:00
We zitten nu al een andere datum te plannen. Lead & Wim hebben er (veel?) moeite in gestoken om dit op te zetten en ook DJ Jose weten te regelen. Je kunt niet zomaar tegen mensen zeggen: helaas gaat niet door, kom 4 juli maar ff..

Het zal nog wel een tijdje duren voordat er weer zo'n meeting komt gok ik? Of lead moet het op zeer korte termijn kunnen regelen, maar dan zul je denk ik weer hetzelfde 'gezeur' krijgen dat er te weinig aanmeldingen zijn Unhappy
Music made me who i am
W.i.M    posted on 24-06-2010 18:10
4 juli zal sowieso niet doorgaan en zal het op een later tijdstip misschien gehouden worden maar 4 juli is geen optie.

Als men roept dat op 28 juni de meeste mensen op vakantie zijn zal een week later niet iedereen ineens thuis zijn.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
hoppie    posted on 24-06-2010 18:11
maar wat gaat er nu dan gebeuren?
Question everything
W.i.M    posted on 24-06-2010 18:38
Poster: hoppie
maar wat gaat er nu dan gebeuren?

Daar gaan Ik en lead het zometeen over hebben Smile
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lucalicious    posted on 24-06-2010 19:24
Poster: niiicola
Vind zonder een t...
Maar ik denk inderdaad dat op zondag 4 juli meer mensen kunnen. (Lead, W.i.M??)

sorry, doe ik altijd...
Laidback    posted on 24-06-2010 19:27
ergens hoop ik dat die op 4 juli niet doorgaat, omdat ik dan zelf ook niet kan?Cool ..

toch wel erg jammer voor de mensen die er hun zinnen op hebben gezet!

Hopelijk snel een Meeting! de vorige was echt lachen! :D
AdenFarleigh    posted on 24-06-2010 19:42
4juli kan ik ook weer niet hehe, maar goed dat hou je altijd. Ben benieuwd wat er uit gaat komen Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Lead    posted on 24-06-2010 20:58
Helaas is het NIET gelukt om voldoende mensen/inschrijvingen te krijgen om de dag zinvol door te laten gaan. Als er te weinig mensen zijn is het zaaltje leeg en is iedereen zo uitgekeken. Ook vinden andere merken het niet interresant genoeg om voor zo weinig mensen aan te komen rukken.

De Geartest Meeting 2010 is dus jammer genoeg GEANULEERD !

4 Juli is geen optie, dat zit er te dicht tegen aan. Mochten we het nog een poging willen gaan wagen zal dit iets van eind september worden ofzo, maar daar is het nog te ver voor weg.

Ik wil iedereen die zich heeft ingeschreven bedanken voor het enthousiast reageren.

Natuurlijk krijgt iedereen zijn geld terug wat hij heeft overgemaakt... daar maken we dit weekend even werk van.

Poster: Sunrise8
...Triest dat we mensen moeten aanmoedigen hiervoor, want andere DJ liefhebbers die niet van DJResource afweten zouden hiervoor te trappelen staan in de rij..

Misschien dat teveel mensen hier op het forum te verwend zijn en het als 'normaal' beschouwen dat dit soort ultieme gelegenheden worden gehouden??...

Misschien heb je daar wel gelijk in, er zijn momenteel zo'n 15 DJM-2000's in nederland en 2 ervan hadden zondag present geweest. Ook CDJ2000's en de 350-series zijn nog zeldzaam in de winkels dus had voor veel mensen een mooie primeur geweest.
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 24-06-2010 21:05
Eind september zal ik waarschijnlijk met een delegatie belgen kunnen komen :D
thomassmith    posted on 24-06-2010 22:15

4 Juli is geen optie, dat zit er te dicht tegen aan. Mochten we het nog een poging willen gaan wagen zal dit iets van eind september worden ofzo, maar daar is het nog te ver voor weg.

misschien is t juist wel een goed idee om het nu al vast te zetten voor september. zo kunnen mensen er rekening er mee houden en zich alvast inschrijven.Winking my eye
Estacy    posted on 24-06-2010 22:15
echt, ik had geld overgemaakt als de datum niet zo k*t was. Fakking de hele vakantie kan ik in principe, kies je juist DIE dag uit :P
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Convert    posted on 24-06-2010 23:41
Heb tijdje niks van me laten horen, maar heb dus uiteindelijk wel verjaardag zondag. Jammer dat het niet door kan gaan! Vorig jaar was echt toch veel meer animo voor! Vind het wel zeer netjes dat jullie dit in zo'n korte tijd hebben kunnen regelen! Winking my eye
main    posted on 24-06-2010 23:46
vind t echt heel jammer.. had me er al op verheugd, vooral die 2000 serie!
en natuurlijk alle mede recourcers..
toch jammer.
Helixon    posted on 25-06-2010 00:06
Ik vind het ook heel jammer...

de volgende problemen zijn er bij mij...

1. ik moet zondag's werken\
2. de afstand
3. Mijn ouders
4. heb geen Mijn ING.nl

misschien is het een idee om het wat meer centraler te houden, metname ook voor onze belgische vrienden!!
Bootstrap    posted on 25-06-2010 03:38
Poster: Lead
De Geartest Meeting 2010 is dus jammer genoeg GEANULEERD !

Erg jammer, maar wel volkomen begrijpelijk met zo weinig inschrijvingen. Toch bedankt voor de tijd en moeite die jullie er in hebben gestoken. Als de datum voor de volgende meeting ruim van tevoren bekend, is denk ik dat veel meer mensen zich inschrijven. Misschien een leuk zaaltje in Utrecht? Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tomazos    posted on 25-06-2010 03:58
zo zie je maar weer dat het moeilijk is op djr wat te organiseren,

ik gaf ook een gratis feest voor iedereen, en op 4 na kwam niemand opdagen van het forum.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 25-06-2010 @ 03:59:49 (2%)
dacuba    posted on 25-06-2010 04:32
Goh het was wat snel imo..
ThijsG    posted on 25-06-2010 07:35
Eigenlijk ben ik er wel blij meeCool
Want nu is er nog hoop voor mij om wel te kunnen. De afstand is geen probleem voor mij nl, gewoon met de trein.
niiicola    posted on 25-06-2010 07:52
Ik ookLOL
Gewoon.
Bartjens    posted on 25-06-2010 08:40
Het is jammer dat er nu onnodige tijd/energie is ingestoken, maar stiekem komt het voor mij ook wel goed uit.
Zondag kon ik niet, maar eind september staat nog helemaal open Cool
www.djbrowbeat.com
hoppie    posted on 25-06-2010 08:52
edit, veerkeerdde topic
Question everything
User edit by hoppie on 25-06-2010 @ 08:53:48 (100%)
Flexii    posted on 25-06-2010 18:18
tsja ik wil niet bet weterig overkomen, maar dit had ik al voorspeld, in september kunnen vast veel meer mensen, ik kon ook niet, dus voor mij ook weer meer kans. Wil er namelijk wel heel graag bij zijn.

112 Users online: 11 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 35.421
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.771.936