De AMP uitgang (RCA (unbalanced) of de XLR (balanced) licht eraan wat je als versterker gebruikt) moet direct naar je versterker en de REC (RCA)gaat via een verloop kabel naar je pc's mic in of audio in.?
Je hebt dan deze kabel nodig:?

dit gaat dus in deze ingang van je computer (de mic ingang ziet er in de meeste gevallen roze uit en de audio in blauw) als je een audio input hebt raad ik je aan om de stekker daar in te steken maar als je die niet hebt is het geen ramp dan steek je hem gewoon in de MIC input.?
Dit zit waarschijnlijk achter in je pc:?

of iets vergelijkbaars. Als je een laptop hebt zitten deze inputs en outputs meestal aan de voorkant of zijkant en zijn dan van de volgende icoontjes voorzien:?

De audio input is hier met rood omlijnd. rechts hiervan zit de MIC input voorzien van een microfoon icoontje.
Eventjes nog een uitleg als je niet weet wat RCA is: RCA wordt ook wel tulp genoemt en ziet er zo uit:

En dan gelijk ook XLR, dat ziet er zo uit:

Ik denk dat je hier voldoende info aan hebt en anders kun je vragen stellen. Dat mag altijd

. (sorry van mijn rommelige schrijf gedrag)
EDIT: deze programmatjes kun je gebruiken om te streamen. Met het apparaat wat jij hebt kun je NIET virtual dj besturen. Als je dat wil zul je moeten kijken naar zogenaamde MIDI hardware. Dat werkt via USB kabel.
Met dit programma zend je het signaal uit wat door je audio/mic input komt (als je er niet uit komt hoe dit programma precies werkt kun je altijd vragen stellen aan mij en anderen):
SimpleCast