iPhone 4 (8/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 07-06-2010 21:57
Jawel de nieuwe parade paard van apple is aangekondigd, en na het lezen wat het allemaal kan, kwam ik spontaan klaar?Cool.

Persbericht: ?

Apple heeft vanavond geheel volgens verwachting de nieuwe iPhone, die door het leven zal gaan als de iPhone 4, aangekondigd. Zoals we op de gelekte foto?s van Gizmodo al zagen, heeft het toestel een geheel nieuw ontwerp gekregen. Het nieuwe ontwerp is met slechts 9.3 mm dunner dan de huidige?iPhone 3GS en daardoor volgens Jobs momenteel ?de dunste smartphone ter wereld?.

De behuizing van de iPhone 4 bestaat uit roestvrij staal en glas voor optische kwaliteit en krasbestendigheid. Het toestel is verder uitgerust met een camera aan de voorzijde om mee te videobellen (voorlopig alleen Wi-Fi) en een gewone 5-megapixelcamera op de achterzijde met LED-flitser en 5 keer digitale zoom. Deze camera kan tevens 720p HD-video opnemen. Daarnaast zijn er de gebruikelijke zaken, zoals een microfoon, 30-pins-connector, speaker en koptelefooningang. Nieuw is een tweede microfoon voor ?noise cancellation?.

In de rand van de nieuwe behuizing heeft Apple de antennes verwerkt. De ene kant heeft antennes voor Bluetooth, Wi-Fi en GPS. De andere kant is voor UMTS- en GSM-connectiviteit.

De iPhone 4 heeft een zogenaamd nieuw ?Retina Display?-beeldscherm met een resolutie van 960 x 460 pixels, 4 keer meer pixels dan de huidige iPhone. Dit zorgt volgens Steve Jobs voor ?zeer, zeer scherpe tekst?.

De nieuwe iPhone wordt aangestuurd door dezelfde 1 GHz Apple A4 chip die ook in de?iPad zit. Het grootste component van het nieuwe toestel is de accu. Dit moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.
De iPhone 4 gaat quadband HSDPA/HSUPA ondersteunen. Hoewel weinig providers dit momenteel aanbieden, is er ondersteuning voor 7.2 Mbit downstream en 5.8 Mbit upstream toegevoegd. De nieuwe iPhone is verder uitgerust met 802.11n Wi-Fi. Nieuw in de iPhone 4 is een gyroscoop, die beweging op het horizontale vlak kan meten. Zo kunnen hoeverdraaing en hoeksnelheid gemeten worden.

Mogelijkheid om video op te nemen en te delen met iMovie voor de iPhone. Video kan bewerkt worden met iMovie-applicatie voor de iPhone met mogelijkheid om thema?s en audio toe te voegen. Video?s kunnen ge?xporteerd worden naar 360p, 520p en 720p en zijn voorzien van geolocation.

iMovie for iPhone: direct video bewerken op de iPhone, thema?s, geolocation aan video toegevoegd, audio toevoegen, exporteren naar 360p, 520p en 720p,

iPhone OS 4 omgedoopt tot iOS 4, meer dan 100 nieuwe functies, zoals multitasking, folders; bing zoekoptie, Golden Master-kandidaat vandaag beschikbaar voor ontwikkelaars; 21 juni gratis te downloaden. iBooks ook voor iPhone en?iPod touch (te syncen met alle devices: iPhone,iPod touch en iPad).

Wit en zwart, 16- en 32 GB-modellen. 199 en 299 dollar bij AT&T, verkrijgbaar vanaf 24 juni in de Verenigde Staten. Tegen het einde van september verkrijgbaar in 88 landen. In juli verkrijgbaar in onder meer Nederland en Belgi?. Apple introduceert een aantal nieuwe accessoires, zoals een nieuwe dock en een eigen hoesje in meerdere vrolijke kleuren, zoals wit, roze, oranje, groen, blauw en zwart.

*t-mob bellen doet en als een speer mijn abbo verlengen*

What do you think about iPhone 4 ??

Vote :   

Prozei    posted on 30-07-2010 20:41
en ik moet wachten
LouisCasper    posted on 30-07-2010 20:43
Binnen nu en 2 weken heb ik er als het goed is een! :D
Ik ga morgen naar Italie op vakantie en ik hoop dat ik daar een simlock vrije kan kopen.
http://www.louiscasper.com
maarten_geurts    posted on 01-08-2010 01:39
Ik heb m nu ook sinds vrijdag. wereld ding, geen problemen mee. Wie heeft er nog leuke dj apps? Ik heb de DJ mobile Sampler er nu op staan. Daar heb je 6 snel toetsen voor een geluidje achter te plakken. Handig voor je Jingles, toeters alarmen etc. Werkt super maar nu zoek ik een versie waar ik meer dan 6 toetsen in kan programmeren. Iemand?
Burton206    posted on 02-08-2010 19:27
ik ben niet echt iphone fan
geef mij maar een blackberry
werkt veel beter
Mitchell2    posted on 02-08-2010 20:00
Poster: Burton206
werkt veel beter
  eindelijk iemand die het met me eens is :D:D:D.. heb goed nieuws trouwens. er komen drie nieuwe bb producten uit. BB bold 9780 9800 en de BB blackpad.
Burton206    posted on 02-08-2010 20:04
kep eigenlijk net een nieuwe bb bold 9700
bevalt eigenlijk ook hardstikke goed
net ff wat kleiner dan mijn vorige... helemaal top Happy, laughing
Mitchell2    posted on 02-08-2010 20:36
Ja k heb hem ook is inderdaad toppertje. maar de nieuwe bb zullen vooral qua snelheid (processor) vooruit gaan. en dat vind ik wel belangrijk
Xtremer    posted on 02-08-2010 21:53
Poster: Burton206
werkt veel beter

Wat werkt er beter aan een Blackberry in vergelijking met een iPhone dan?
Als we het over typen hebben snap ik het wel, maar qua Apps is het een nadeel.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Burton206    posted on 02-08-2010 23:35
apps moet je niet op een klein scherm doen
moet je of de ipad kopen of gewoon een laptop

op een telefoon moet je makkelijk kunnen typen en bellen.
iphone? is overdone. zeker nu met het foutje met de antenne

LOL

idee is goed alleen er is een nadeel zijn vna altijd de eerste proberen te zijn... je gaat weleens op je bek
maargoed. Design is zeker op en top! functioneel is het gewoon minder. ik geef niets om de apps. ik geef om beveiligde connecties van mijn zakelijk email verkeer wat via een iphone ( en alle andere merken ) helaas niet kunnen Unhappy
Vassilli    posted on 02-08-2010 23:52
Ik heb zelfs beter bereik met mn 4 dan met mn 3g...
Convert    posted on 03-08-2010 01:00
Ik heb nog even een vraagje over de providers, ondanks dat dit geen telecom forum is. :P

Laatst was Patrick/Xtremer bij mij en hij zei dat ie met z'n 3g (T-Mobile) niet zo'n goed bereik had en dat dat met Vodafone of KPN anders was geweest, ik heb namelijk Vodafone en vollop bereik (weliswaar met een Nokia'tje). Maar hoe zit dat met het internet? Zou het mobiele internet dan ook trager zijn als ik een abbo bij T-Mobile heb, want anders is het misschien wel het overwegen waard om toch te wachten op Vodafone rond oktober. Winking my eye
Vassilli    posted on 03-08-2010 01:02
T-Mobile heeft volgensmij het snelste 3G internet in Nederland..
Prozei    posted on 03-08-2010 05:11
vodafone is zijn internet snelheid icm een dongle aan het verhogen 28.8 mbit. hierdoor gaan ze waarschijnlijk de zelfde problemen krijgen als t-mobile een overbelast netwerk.
t-mobile iphone snelheid is 2mbit
Mod edit by Prozei on 03-08-2010 05:14 (27%)
Convert    posted on 03-08-2010 12:33
Poster: Prozei
vodafone is zijn internet snelheid icm een dongle aan het verhogen 28.8 mbit. hierdoor gaan ze waarschijnlijk de zelfde problemen krijgen als t-mobile een overbelast netwerk.
t-mobile iphone snelheid is 2mbit

Dat zegt mij niet zoveel, maar ligt dat ook aan de telecom masten van welke provider die bijv. is? Winking my eye
indra123    posted on 03-08-2010 12:39
ja maar als vodafone ook de iphone gaat leveren gaan heel veel iPhone gebruikers over en dan gaat hij bij t-mobile ook weer wat sneller haah:D

We zien wel.
BennoRevelli    posted on 03-08-2010 12:52
Poster: indra123
ja maar als vodafone ook de iphone gaat leveren gaan heel veel iPhone gebruikers over en dan gaat hij bij t-mobile ook weer wat sneller haah:D

We zien wel.

Dat vodafone de iphone niet leverde was vanwege een contract met tmobile..
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
indra123    posted on 03-08-2010 14:32
ja dat weet ik volg dat al 2 jaar of zo haha.
In oktober komt hij ook bij Vodafone.

Xtremer    posted on 03-08-2010 14:33
Bestelstatus 3Cool. Nu nog een afspraak maken met de koerier.
sonik    posted on 03-08-2010 14:41
Poster: maarten_geurts
Ik heb m nu ook sinds vrijdag. wereld ding, geen problemen mee. Wie heeft er nog leuke dj apps? Ik heb de DJ mobile Sampler er nu op staan. Daar heb je 6 snel toetsen voor een geluidje achter te plakken. Handig voor je Jingles, toeters alarmen etc. Werkt super maar nu zoek ik een versie waar ik meer dan 6 toetsen in kan programmeren. Iemand?

KASB Sound Player
Xtremer    posted on 03-08-2010 16:17
Morgen heb ik hem binnenSmile.
Basrose    posted on 03-08-2010 16:21
Ik zit nog te twijfelen of ik m zou halen... Heb toch ook wel iets met android aangezien ik mn iphone toch altijd wil jailbreaken.
Xtremer    posted on 04-08-2010 12:15
Mijne is binnen. Werkt een stuk soepeler dan de 3G, maar het antennagate probleem is wel degelijk aanwezig. Ik kan nog wel bellen en heb perfect 3G.
Prozei    posted on 13-08-2010 21:06
vandaag de mijne in ontvangs mogen nemen.
gelijk beplakt met bodyguardz zou zonde zijn als ie straks onder de krassen zit.

eens met xtremer over antennegate is aanwezig als je er op gaat letten maar merk er niet veel van.
waarschijnlijk omdat het netwerk hier in nederland een stuk beter is als in de usa.

de iphone 4 is lekker vlot met alles en ben er erg blij mee.

nu nog een ipad 3g.
Mod edit by Prozei on 13-08-2010 21:07 (6%)
indra123    posted on 13-08-2010 22:16
Ik sta nu op nummer 1 of 2 op de reserveringslijst jeeej
Hij komt dus volgende week maar ik ga woensdag opvakantie gvd..

Nu moet ik nog langer wachten haha
nils7    posted on 14-08-2010 03:08
Ik heb m sinds de release maar antennagate op m'n werk is irritant!

452 Users online: 391 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 53.726
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.572.641