iPhone 4 (7/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 07-06-2010 21:57
Jawel de nieuwe parade paard van apple is aangekondigd, en na het lezen wat het allemaal kan, kwam ik spontaan klaar?Cool.

Persbericht: ?

Apple heeft vanavond geheel volgens verwachting de nieuwe iPhone, die door het leven zal gaan als de iPhone 4, aangekondigd. Zoals we op de gelekte foto?s van Gizmodo al zagen, heeft het toestel een geheel nieuw ontwerp gekregen. Het nieuwe ontwerp is met slechts 9.3 mm dunner dan de huidige?iPhone 3GS en daardoor volgens Jobs momenteel ?de dunste smartphone ter wereld?.

De behuizing van de iPhone 4 bestaat uit roestvrij staal en glas voor optische kwaliteit en krasbestendigheid. Het toestel is verder uitgerust met een camera aan de voorzijde om mee te videobellen (voorlopig alleen Wi-Fi) en een gewone 5-megapixelcamera op de achterzijde met LED-flitser en 5 keer digitale zoom. Deze camera kan tevens 720p HD-video opnemen. Daarnaast zijn er de gebruikelijke zaken, zoals een microfoon, 30-pins-connector, speaker en koptelefooningang. Nieuw is een tweede microfoon voor ?noise cancellation?.

In de rand van de nieuwe behuizing heeft Apple de antennes verwerkt. De ene kant heeft antennes voor Bluetooth, Wi-Fi en GPS. De andere kant is voor UMTS- en GSM-connectiviteit.

De iPhone 4 heeft een zogenaamd nieuw ?Retina Display?-beeldscherm met een resolutie van 960 x 460 pixels, 4 keer meer pixels dan de huidige iPhone. Dit zorgt volgens Steve Jobs voor ?zeer, zeer scherpe tekst?.

De nieuwe iPhone wordt aangestuurd door dezelfde 1 GHz Apple A4 chip die ook in de?iPad zit. Het grootste component van het nieuwe toestel is de accu. Dit moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.
De iPhone 4 gaat quadband HSDPA/HSUPA ondersteunen. Hoewel weinig providers dit momenteel aanbieden, is er ondersteuning voor 7.2 Mbit downstream en 5.8 Mbit upstream toegevoegd. De nieuwe iPhone is verder uitgerust met 802.11n Wi-Fi. Nieuw in de iPhone 4 is een gyroscoop, die beweging op het horizontale vlak kan meten. Zo kunnen hoeverdraaing en hoeksnelheid gemeten worden.

Mogelijkheid om video op te nemen en te delen met iMovie voor de iPhone. Video kan bewerkt worden met iMovie-applicatie voor de iPhone met mogelijkheid om thema?s en audio toe te voegen. Video?s kunnen ge?xporteerd worden naar 360p, 520p en 720p en zijn voorzien van geolocation.

iMovie for iPhone: direct video bewerken op de iPhone, thema?s, geolocation aan video toegevoegd, audio toevoegen, exporteren naar 360p, 520p en 720p,

iPhone OS 4 omgedoopt tot iOS 4, meer dan 100 nieuwe functies, zoals multitasking, folders; bing zoekoptie, Golden Master-kandidaat vandaag beschikbaar voor ontwikkelaars; 21 juni gratis te downloaden. iBooks ook voor iPhone en?iPod touch (te syncen met alle devices: iPhone,iPod touch en iPad).

Wit en zwart, 16- en 32 GB-modellen. 199 en 299 dollar bij AT&T, verkrijgbaar vanaf 24 juni in de Verenigde Staten. Tegen het einde van september verkrijgbaar in 88 landen. In juli verkrijgbaar in onder meer Nederland en Belgi?. Apple introduceert een aantal nieuwe accessoires, zoals een nieuwe dock en een eigen hoesje in meerdere vrolijke kleuren, zoals wit, roze, oranje, groen, blauw en zwart.

*t-mob bellen doet en als een speer mijn abbo verlengen*

What do you think about iPhone 4 ??

Vote :   

Prozei    posted on 21-07-2010 12:15
Nee hebben geen invloed op de prestaties.
Helixon    posted on 21-07-2010 18:52
Poster: Prozei
Nee hebben geen invloed op de prestaties.

Screen protectors hebben wel degelijk invloed op de prestatie van het touchscreen. je scherm wordt minder gevoelig omdat je er een laagje overheen plaatst. Het is geen huge verschil, maar je merkt het wel degelijk.

Ontopic:

Ik vind het maar niks... ik ga toch geen telefoon van over de ? 900,- kopen om een bumper mee geleverd te krijgen, omdat ik anders niet goed kan bellen. buiten dat schijt dat je ook nog eens het probleem kunt krijgen dat je schrm gaat verkleuren..

ik ga toch lekker voor de 3gs
User edit by Helixon on 21-07-2010 @ 18:54:37 (92%)
Vassilli    posted on 23-07-2010 18:09
Apple heeft vandaag laten weten dat de levering van de witte iPhone 4 opnieuw is uitgesteld. Volgens Apple is de vertraging te wijten aan het feit dat het fabriceren van de witte iPhone lastiger is dan op voorhand werd gedacht. Het is nog niet duidelijk wanneer de witte iPhone in de schappen ligt. Een leveringsdatum wordt door Apple namelijk niet genoemd, het bedrijf laat weten dat de lancering van de witte telefoon ?later dit jaar? plaats zal vinden.
Vorige maand bracht Apple ook al naar buiten dat het fabriceren van de witte iPhone een grotere uitdaging vormde dan het maken van het zwarte model. Het bedrijf gaf toen aan dat de iPhone half juli beschikbaar zou zijn. Volgens verschillende experts heeft de fabriek waar de telefoons worden gemaakt moeite met het vinden van de juiste dikte van de witte verflaag. De dikte van de verf moet zorgen voor een egale kleur van het toestel en de juiste mate van transparantie.
Ook de Nederlandse en Belgische introductie van de iPhone 4 zal het volgende week dus zonder de witte variant moeten stellen.

Bron: Onemorething.nl
Prozei    posted on 23-07-2010 18:24
Poster: Helixon

Screen protectors hebben wel degelijk invloed op de prestatie van het touchscreen. je scherm wordt minder gevoelig omdat je er een laagje overheen plaatst. Het is geen huge verschil, maar je merkt het wel degelijk.

de iphone maakt gebruik van een capacitive touchscreen. hierdoor heeft een goede screen protector geen invloed.
een screenprotector op een resitive touchscreen heeft wel negatieve invloed
Vassilli    posted on 23-07-2010 18:28
Idd. Ik heb ook een protector over m'n scherm en ik merk geen verschil met een iPhone zonder protector.
Prozei    posted on 23-07-2010 18:44

wil ook zo'n bumper om me iphone
paar goede screenprotectors erop en hij is hufter proof
Mod edit by Prozei on 23-07-2010 18:45 (100%)
DJXX    posted on 23-07-2010 22:55
iPhone 4 wordt in UK simlockvrij rechtstreeks bij apple verkocht, dat wordt binnenkort iPhone 3GS ( simlockvrij ) verkopen en in Londen iphone 4 kopen.?Cool
-
Waarom is de topic starter geband eigenlijk ??
User edit by DJXX on 23-07-2010 @ 22:56:32 (32%)
Xtremer    posted on 24-07-2010 09:52
Even over mijn iPhone 3G. Sinds de update naar versie 4.0.1 gebeuren er rare dingen met m'n telefoon. Ik kan geen foto's meer synchroniseren via iTunes en de iPhone. Ook word de iPhone soms ontzettend heet. Gister voor het eerst de melding gekregen om mijn telefoon uit te schakelen omdat de temperatuur te hoog was. Ook voel ik tintelingen in mijn benen op de plek waar de iPhone zit, heel irritant, omdat het dan lijkt alsof hij overgaat. Dit lijkt mij niet zo gezond en goed voor de telefoon!?

Edit: dit kreeg ik in beeld:

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 24-07-2010 @ 10:03:12 (7%)
DJXX    posted on 24-07-2010 12:30
Dat is zwaar lame, ben blij dat ik mijn iphone 3G op tijd de deur uit heb gedaan, sterke
Vassilli    posted on 24-07-2010 13:35
Poster: DJXX
Waarom is de topic starter geband eigenlijk ??

Lang verhaal..
ThijsG    posted on 24-07-2010 17:58
@Xtremer: van de nieuwe iPhone zijn ook al beelden dat de connector is doorgebrand en gesmolten terwijl die gekoppeld was.
Xtremer    posted on 24-07-2010 19:49
Poster: ThijsG
@Xtremer: van de nieuwe iPhone zijn ook al beelden dat de connector is doorgebrand en gesmolten terwijl die gekoppeld was.

Had het gezien ja, heb m'n 3G naar de winkel gebracht ter reparatie. Waarschijnlijk weer een nieuw toestel volgens de T-shop.. Heb ik een nieuwe 3G en een iPhone 4 tegen die tijdCool.
Xtremer    posted on 30-07-2010 08:31
Wie krijgt vandaag zijn toestel geleverd? Ik ben wel benieuwd naar wat jullie vinden van T-mobile...
20 Juli om 11.00 ingeschreven bij T-mobile (redelijk vroeg dus) en zou bij de 1e levering zitten. Ik zie mensen op iPhoneclub die hun iPhone 4 vandaag geleverd krijgen en die hem om half 3 's middags pas hadden besteld op 20 Juli. Niet helemaal eerlijk als je het mij vraagtCool. Microsim en bevestiging wel keurig ontvangen.
User edit by Xtremer on 30-07-2010 @ 08:31:52 (13%)
bambamstudio    posted on 30-07-2010 10:55
Zag net in de stad rijen mensen voor de t-mobile winkel staan?Cool...in de rij voor een telefoon die niet goed werkt...schiet mij maar lek, maar ik snap het niet
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
indra123    posted on 30-07-2010 11:00
Ik van vanochten naar de Bel Company gegaan daar hadden ze geen reserveringen dus ik dacht dat ik wel kans had.
Maar nee hoor ze hadden maar 3 telefoons en er zater 3 mensen voor de deur:S kutzooi hahah.
Toen ben ik maar naar een Apple Premium Reseller gelopen en gekeken hoeveelste ik stond op de Reserveringslijst en het was nummer 7 dus als het goed is krijg ik hem binnnen 2 weken.

@bambamstudio

Die telefoon mankeert helemaal niks. Dat is alleen als je al een slechte verbinding hebt en dan op een bebaalde manier gaat vast houden.?

bambamstudio    posted on 30-07-2010 11:20
dus mankeert hij wel wat...ik kan mijn telefoon vasthouden hoe ik wil, altijd bereik.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Rusafli    posted on 30-07-2010 11:25
Er komt altijd wel een tweede release/versie van deze telefoon. Daar zal men het ontvangst probleem wel op hebben verholpen. Volgens mij kun je daar beter op wachten. Want het is een hoop geld voor een telefoon met een mankement.
Xtremer    posted on 30-07-2010 11:49
Heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehoort, niemand heeft last tot nu toe in NL met antennagate... We wachten het af. De telefoon mankeert inderdaad wel wat, dat is een feit.
indra123    posted on 30-07-2010 12:09
Ja het mankeert wat maar daar hebben wij in nederland geen last van dusja.
Vassilli    posted on 30-07-2010 14:39
Ik heb 'm!
Mixt-Ape    posted on 30-07-2010 14:42
Poster: Rusafli
Er komt altijd wel een tweede release/versie van deze telefoon. Daar zal men het ontvangst probleem wel op hebben verholpen. Volgens mij kun je daar beter op wachten. Want het is een hoop geld voor een telefoon met een mankement.

Er is al bekend gemaakt dat Apple dit probleem niet kan/zal oplossen!
Gery    posted on 30-07-2010 15:38
Poster: Rusafli
 tot nu toe is van elk type iPhone nog maar ??n versie geweest, telkens met een jaar tussen.

ik heb de mijne sinds deze morgen en heb geen last van het antenne probleem..
DJ - Producer
Rusafli    posted on 30-07-2010 15:47
Dat je geen probleem hebt met je ontvangst is top. Ik hoop dat het zo blijft.
Ik wacht eerst wat ervaringen af.
Vassilli    posted on 30-07-2010 17:20
Ik heb echt totaal geen problemen met de ontvangst etc..
justjustin    posted on 30-07-2010 17:32

SPELUUUUU

174 Users online: 55 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 10.906
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.417.540