iPhone 4 (4/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 07-06-2010 21:57
Jawel de nieuwe parade paard van apple is aangekondigd, en na het lezen wat het allemaal kan, kwam ik spontaan klaar?Cool.

Persbericht: ?

Apple heeft vanavond geheel volgens verwachting de nieuwe iPhone, die door het leven zal gaan als de iPhone 4, aangekondigd. Zoals we op de gelekte foto?s van Gizmodo al zagen, heeft het toestel een geheel nieuw ontwerp gekregen. Het nieuwe ontwerp is met slechts 9.3 mm dunner dan de huidige?iPhone 3GS en daardoor volgens Jobs momenteel ?de dunste smartphone ter wereld?.

De behuizing van de iPhone 4 bestaat uit roestvrij staal en glas voor optische kwaliteit en krasbestendigheid. Het toestel is verder uitgerust met een camera aan de voorzijde om mee te videobellen (voorlopig alleen Wi-Fi) en een gewone 5-megapixelcamera op de achterzijde met LED-flitser en 5 keer digitale zoom. Deze camera kan tevens 720p HD-video opnemen. Daarnaast zijn er de gebruikelijke zaken, zoals een microfoon, 30-pins-connector, speaker en koptelefooningang. Nieuw is een tweede microfoon voor ?noise cancellation?.

In de rand van de nieuwe behuizing heeft Apple de antennes verwerkt. De ene kant heeft antennes voor Bluetooth, Wi-Fi en GPS. De andere kant is voor UMTS- en GSM-connectiviteit.

De iPhone 4 heeft een zogenaamd nieuw ?Retina Display?-beeldscherm met een resolutie van 960 x 460 pixels, 4 keer meer pixels dan de huidige iPhone. Dit zorgt volgens Steve Jobs voor ?zeer, zeer scherpe tekst?.

De nieuwe iPhone wordt aangestuurd door dezelfde 1 GHz Apple A4 chip die ook in de?iPad zit. Het grootste component van het nieuwe toestel is de accu. Dit moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.
De iPhone 4 gaat quadband HSDPA/HSUPA ondersteunen. Hoewel weinig providers dit momenteel aanbieden, is er ondersteuning voor 7.2 Mbit downstream en 5.8 Mbit upstream toegevoegd. De nieuwe iPhone is verder uitgerust met 802.11n Wi-Fi. Nieuw in de iPhone 4 is een gyroscoop, die beweging op het horizontale vlak kan meten. Zo kunnen hoeverdraaing en hoeksnelheid gemeten worden.

Mogelijkheid om video op te nemen en te delen met iMovie voor de iPhone. Video kan bewerkt worden met iMovie-applicatie voor de iPhone met mogelijkheid om thema?s en audio toe te voegen. Video?s kunnen ge?xporteerd worden naar 360p, 520p en 720p en zijn voorzien van geolocation.

iMovie for iPhone: direct video bewerken op de iPhone, thema?s, geolocation aan video toegevoegd, audio toevoegen, exporteren naar 360p, 520p en 720p,

iPhone OS 4 omgedoopt tot iOS 4, meer dan 100 nieuwe functies, zoals multitasking, folders; bing zoekoptie, Golden Master-kandidaat vandaag beschikbaar voor ontwikkelaars; 21 juni gratis te downloaden. iBooks ook voor iPhone en?iPod touch (te syncen met alle devices: iPhone,iPod touch en iPad).

Wit en zwart, 16- en 32 GB-modellen. 199 en 299 dollar bij AT&T, verkrijgbaar vanaf 24 juni in de Verenigde Staten. Tegen het einde van september verkrijgbaar in 88 landen. In juli verkrijgbaar in onder meer Nederland en Belgi?. Apple introduceert een aantal nieuwe accessoires, zoals een nieuwe dock en een eigen hoesje in meerdere vrolijke kleuren, zoals wit, roze, oranje, groen, blauw en zwart.

*t-mob bellen doet en als een speer mijn abbo verlengen*

What do you think about iPhone 4 ??

Vote :   

Vassilli    posted on 22-06-2010 14:05
Ja precies VDF iPhone 4 duurt nog wel ff :P Ik blijf lekker bij T-Mob.
Sandr    posted on 22-06-2010 14:05
KPN net gebeld, dat ik graag me abbonement wilde verlengen maar voor een Iphone 4 wilde gaan.

'Die gaan wij niet aanbieden meneer'? 'Okej dank u wel, dan probeer ik het ergens anders' 'Okej, tot ziens meneer'

Helaas, maar ach heb het geprobeerdWinking my eye Ze mogen wel iets meer hun best doen, de laatste rekening was weer 140 euroWinking my eye

Maar ik ben niet zo'n fan van T-mobile... waarom weet ik niet maar hebben jullie slechte ervaringen of juist goede?

Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 22-06-2010 @ 14:21:03 (41%)
Vassilli    posted on 22-06-2010 14:13
Mijn slechte ervaringen vallen wel mee! Ben er vrij tevreden over!
FML    posted on 22-06-2010 14:15
ik zit ook bij kpn. aan de telefoon waren ze al arrogant als je nog maar IPhone uitspreekt , daarna had ik met T-mobile gebeld wat een wereld van een verschil. Ze hebben gekeken hoe me berijk was , Voor Bellen Prima , 3G zat er niet in Cool.... dusja nu zit ik ook nog steeds bij kpn..
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
qntr0l    posted on 22-06-2010 14:19
Poster: Sandr
KPN net gebeld, dat ik graag me abbonement wilde verlengen maar voor een Iphone 4 wilde gaan.

'Die gaan wij niet aanbieden meneer'? 'Okej dank u wel, dan probeer ik het ergens anders' 'Okej, tot ziens meneer'

Helaas, maar ach heb het geprobeerdWinking my eye Ze mogen wel iets meer hun best doen, de laatste rekening was weer 140 euroWinking my eye

Maar ik ben niet zo'n van van T-mobile... waarom weet ik niet maar hebben jullie slechte ervaringen of juist goede?

Ik snap persoonlijk niet wat veel mensen over T-mobile te zeuren hebben. Ik ben met de release van de 3GS overgestapt naar T-mobile en heb hier eigenlijk nog geen spijt van gehad. Ik zit hier in het uiterste oosten van het land (op 10km van de grens met Duitsland) en heb gewoon altijd goed bereik. Ok?, 3G is hier in het dorp nog niet beschikbaar, maar komt?binnen nu en een maand. Ik heb nooit last van wegvallende verbinding of wegvallen van bereik, en kan eigenlijk nagenoeg altijd bellen.

Ook hoeft een T-mobile abo niet per definitie veel duurder te zijn dan bijvoorbeeld een KPN of Vodafone abo.
Bootstrap    posted on 22-06-2010 14:23
Ja als je niet in de buurt van grote steden woont heb je helemaal geen last van storingen enzo, dus het is niet zo gek dat jij er geen last van hebt. Ik heb regelmatig last van slechte ontvangsten op plekken waar ik met mijn vorige telefoon (met HI abo) nergens last van had.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Sandr    posted on 22-06-2010 14:37
Dat zegt m'n gevoel, waarschijnlijk beinvloed door enkele gebruikers die slechte ervaringen hebben gehad...

Maar ik ga toch maar eens langs de bel company... Weet niet of je al kunt pre orderen ofzo?
Play that funky music white boy....
Xtremer    posted on 22-06-2010 14:50
Pre-order kan niet niet, als T-mobile hem heeft, komt de rest er ook aanCool.
Ik zit ook nog steeds op T-mobile te wachten.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Mitchell2    posted on 22-06-2010 18:04
Blackberry bold 9700 all the way:D:D:D..weinig poespas lekker zakelijk, pingen en veel mooier dan de Iphone Ik ga iig niet voor de Iphone. Maar voor diegene die er wel ??n nemen. Veel plezier ermee Winking my eye
Twizz    posted on 22-06-2010 18:10
Poster: Mitchell2
Blackberry bold 9700 all the way:D:D:D..weinig poespas lekker zakelijk, pingen en veel mooier dan de Iphone Ik ga iig niet voor de Iphone. Maar voor diegene die er wel ??n nemen. Veel plezier ermee Winking my eye

Oke smaken verschillen...... maar hoe kun je zo'n ding nou in hemelsnaam mooier vinden dan de iPhoneConfused??Cool
Helixon    posted on 22-06-2010 18:22
Jongens Alsjeblieft, verleng je T-Mobile Abbo niet... tenminste als je niet duur wilt zijn, Vodafone gaat de iPhone 4 in Oktober 2010 aanbieden, en T-Mobile niet meer...

Mag ik jullie op een onderwerp op tweaker.net wijzen:

http://tweakers.net/nieuws/68083/vodafone-en-mobistar-gaan-iphone-4-verkopen.html
User edit by Helixon on 22-06-2010 @ 18:23:44 (37%)
ThijsG    posted on 22-06-2010 18:36
Goed nieuws(vind ik)!
Maarja mss ook wel weer slecht nieuws omdat het beter zou zijn als ik hem niet wil:p
User edit by ThijsG on 22-06-2010 @ 18:36:26 (11%)
Mitchell2    posted on 22-06-2010 19:57
Poster: Twizz

Oke smaken verschillen...... maar hoe kun je zo'n ding nou in hemelsnaam mooier vinden dan de iPhoneConfused??Cool
  Je zegt het zelf smaken verschillen.. Nee vind de BB gewoon mooier. Toetsenbord is lekker en hij is lekker compact. De iphone is niet mijn ding. ziet er beetje lomp uit.
Ilja    posted on 22-06-2010 20:39
Heb hem kunnen pre orderen, maar niet verklappen waar, anders komt er stormloop.
Roalin    posted on 22-06-2010 20:42
Why? Pre-order is normaal gesproken op volgorde van binnenkomst, dus waarom zou je dat niet gaan verklappen??
FML    posted on 22-06-2010 20:47
http://www.phoneshop.nl/iphone4/?ref=7903

Op die site staan btw ook 3gs aangeboden met verschillende providers.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Yvaroz    posted on 22-06-2010 20:57
ik heb hem!?????? niet, ?in mn dromen...

ik heb nu gewoon Iphone 3G en die begint de heletijd vast te lopen dus inderdaad tijd voor een nieuwe,
hij schijnt eind volgende maand bij t-mob te bestellen te zijn.
ze wisten nog niet eens een prijs dusja
Nothing is Impossible
indra123    posted on 22-06-2010 21:05
Ik heb hem gepreorderd bij Xando(APR) in nijmegen. Dan ben ik in iedergeval zeker van een exemplaar.
Flexii    posted on 22-06-2010 21:45
Poster: Helixon
Jongens Alsjeblieft, verleng je T-Mobile Abbo niet... tenminste als je niet duur wilt zijn, Vodafone gaat de iPhone 4 in Oktober 2010 aanbieden, en T-Mobile niet meer...

Mag ik jullie op een onderwerp op tweaker.net wijzen:

http://tweakers.net/nieuws/68083/vodafone-en-mobistar-gaan-iphone-4-verkopen.html

dan kan ik er mooi een halen als ik mijn abbo ga verlengen
bj29    posted on 22-06-2010 21:53
De nieuwe software is nu ook op de 3Gs, super chill dat multitasken en veel nieuwe functies als zoom op je camera, en multitasken, achtergronden! Het is echt veel handiger! en een super fijne telefoon, ik ga zeker voor de Iphone 4
ThijsG    posted on 22-06-2010 21:58
Ja maar op de 3G mis je toch echt wel wat helaas...
Multitasking, gamecentre en het belangrijkste:p: achtergrond:p
Je krijgt wel die folders en verbeterde mail. De kleine veranderingen weet ik niet, de nieuwe icoontjes zijn wel overal op:p
User edit by ThijsG on 22-06-2010 @ 21:59:02 (22%)
Laidback    posted on 23-06-2010 01:13
ga er eind volgende maand eentje uit london mee nemen.

ik haat het netwerk van T-Mobile, heb nergens bereik en betaal in het buitenland veel te veel, daarnaast zijn het gewoon arrogante zakkenvullers.

(heb er 2 jaar een contract gehad, tot ze erachter kwamen dat ik 3 jaar daarvoor een rekening van 15 euro bij orange niet betaald had, huppa Preventel, Bkr en de hele reutmeuk erop, kon ik even 870 eurotjes storten aan Lindorf B.V. , heb geen enkele brief ontvangen van t-mobiel, geen waarschuwing niets, en ben destijds gewoon intern van Orange naar T-Mobile geswitched,, kan aan mij liggen, maar als ik bij Vodafone of kpn een rekening niet betaal dan kom ik niet eens door naar de volgende maand zonder brieven of smsjes!)

hadden ze afgelopen jaar niet ruim 180.000 Klachten over hun netwerk Icm Iphone ? dat je op de dam in amsterdam nog niet eens bereik had..?

ik mag dan voor apple werken, en het product verkopen met een t-mobile abbo, ergens doet het me pijn omdat ik weet dat bijna 60% van alle klanten niet tevreden is met de service van T ..

als apple had ik het contract met T-Mobile al lang verscheurd en was ik het toestel net als in de UK los gaan verkopen, laat mensen zelf lekker kiezen welke provider ze willen.

T-Mobile is hier de schurk, en apple krijgt alle klachten.. ?Zonde! het is zo'n mooi product..

zeg nou zelf,, als je een Mobiele telefoon koopt, wil je toch bereikbaar zijn? ?

Afin.

de Iphone 4 is een heerlijk toestel, in me handen gehad vorige week in london samen met de ipad grondig bekeken, het scherm is echt rete f*cking gaaf! en het toestel draait super soepel, helaas maar 10 min mee mogen spelen.

het design ben ik nog niet helemaal weg van, vind de 3G en 3GS met het bolvormige uiterlijk veel mooier..

maargoed. smaken veranderen, en het gaat uiteindelijk om wat het apperaat kan!

Just do it! Iphone 4

Ilja
Ik heb hem gepreorderd bij Xando(APR) in nijmegen. Dan ben ik in iedergeval zeker van een exemplaar.

Heb je geluk! mag officieel niet binnen apple (en APR's) , Reserveringen zijn niet toegestaan, Notificaties wel.
Dit om het eerlijk te houden, na de Iphone 3G wil apple geen elle lange reserveringslijsten meer, gewoon wie het eerst sochtends voor de deur staat, die er het 1st 1 heeft. of dat nou iemand is die al maanden erop vooruit kijkt, of iemand die toevallig langsloopt.

Same with the Ipad.

User edit by Laidback on 23-06-2010 @ 01:20:35 (68%)
indra123    posted on 23-06-2010 19:19
Dat is een flinke laptekst haha. Maar weetje wat het is met T-Mobile er wordt gewoon teveel gebruik gemaakt van dat 3G netwerk ze kunnen het niet meer aan. Het zelfde is met AT&T die heeft ook super veel klachten. Maar tuurlijk is het slecht dat je geen bereik hebt en ze hadden dit ook wel kunnen zien aankomen maarja je moet het ook van hun kan bekijken natuurlijk. Voor al op de iPhone wordt veel gebruik gemaakt van 3G door al die applicaties die internet gebruiken.

Jaa ik weeet ook niet hoe ze dat gaan doen met die telefoons ik hoop dat ik hem gewoon kan bemachtigen zonder daar tegaan slapen hahaha. Ik wil er wel meteen naartoe als hij uit komt maar ben niet zo gek om daar te gaan slapen ofzo.

We zullen zien.
Wel vet dat jij hem al hebt gezien en aan GERAAKT ik loop nog met een 2G rond en ik ben echt aan vervanging toe heb hem al 3jaar en hij wordt traag.
Ik kan niet wachten tot dat hij uit komt in nederland.
Vassilli    posted on 23-06-2010 19:26
Heb m nu ook besteld!
qntr0l    posted on 24-06-2010 10:17
Waar heb je 'm besteld als ik vragen mag?

352 Users online: 242 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 151.284
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.670.199