iPhone 4 (1/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 07-06-2010 21:57
Jawel de nieuwe parade paard van apple is aangekondigd, en na het lezen wat het allemaal kan, kwam ik spontaan klaar?Cool.

Persbericht: ?

Apple heeft vanavond geheel volgens verwachting de nieuwe iPhone, die door het leven zal gaan als de iPhone 4, aangekondigd. Zoals we op de gelekte foto?s van Gizmodo al zagen, heeft het toestel een geheel nieuw ontwerp gekregen. Het nieuwe ontwerp is met slechts 9.3 mm dunner dan de huidige?iPhone 3GS en daardoor volgens Jobs momenteel ?de dunste smartphone ter wereld?.

De behuizing van de iPhone 4 bestaat uit roestvrij staal en glas voor optische kwaliteit en krasbestendigheid. Het toestel is verder uitgerust met een camera aan de voorzijde om mee te videobellen (voorlopig alleen Wi-Fi) en een gewone 5-megapixelcamera op de achterzijde met LED-flitser en 5 keer digitale zoom. Deze camera kan tevens 720p HD-video opnemen. Daarnaast zijn er de gebruikelijke zaken, zoals een microfoon, 30-pins-connector, speaker en koptelefooningang. Nieuw is een tweede microfoon voor ?noise cancellation?.

In de rand van de nieuwe behuizing heeft Apple de antennes verwerkt. De ene kant heeft antennes voor Bluetooth, Wi-Fi en GPS. De andere kant is voor UMTS- en GSM-connectiviteit.

De iPhone 4 heeft een zogenaamd nieuw ?Retina Display?-beeldscherm met een resolutie van 960 x 460 pixels, 4 keer meer pixels dan de huidige iPhone. Dit zorgt volgens Steve Jobs voor ?zeer, zeer scherpe tekst?.

De nieuwe iPhone wordt aangestuurd door dezelfde 1 GHz Apple A4 chip die ook in de?iPad zit. Het grootste component van het nieuwe toestel is de accu. Dit moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.
De iPhone 4 gaat quadband HSDPA/HSUPA ondersteunen. Hoewel weinig providers dit momenteel aanbieden, is er ondersteuning voor 7.2 Mbit downstream en 5.8 Mbit upstream toegevoegd. De nieuwe iPhone is verder uitgerust met 802.11n Wi-Fi. Nieuw in de iPhone 4 is een gyroscoop, die beweging op het horizontale vlak kan meten. Zo kunnen hoeverdraaing en hoeksnelheid gemeten worden.

Mogelijkheid om video op te nemen en te delen met iMovie voor de iPhone. Video kan bewerkt worden met iMovie-applicatie voor de iPhone met mogelijkheid om thema?s en audio toe te voegen. Video?s kunnen ge?xporteerd worden naar 360p, 520p en 720p en zijn voorzien van geolocation.

iMovie for iPhone: direct video bewerken op de iPhone, thema?s, geolocation aan video toegevoegd, audio toevoegen, exporteren naar 360p, 520p en 720p,

iPhone OS 4 omgedoopt tot iOS 4, meer dan 100 nieuwe functies, zoals multitasking, folders; bing zoekoptie, Golden Master-kandidaat vandaag beschikbaar voor ontwikkelaars; 21 juni gratis te downloaden. iBooks ook voor iPhone en?iPod touch (te syncen met alle devices: iPhone,iPod touch en iPad).

Wit en zwart, 16- en 32 GB-modellen. 199 en 299 dollar bij AT&T, verkrijgbaar vanaf 24 juni in de Verenigde Staten. Tegen het einde van september verkrijgbaar in 88 landen. In juli verkrijgbaar in onder meer Nederland en Belgi?. Apple introduceert een aantal nieuwe accessoires, zoals een nieuwe dock en een eigen hoesje in meerdere vrolijke kleuren, zoals wit, roze, oranje, groen, blauw en zwart.

*t-mob bellen doet en als een speer mijn abbo verlengen*

What do you think about iPhone 4 ??

Vote :   

Vassilli    posted on 07-06-2010 22:00
Ja mooi ding idd! Ga m gelijk halen in juli! de witte denk ik.
User edit by Vassilli on 07-06-2010 @ 22:00:39 (13%)
Ilja    posted on 07-06-2010 22:02
ik ga ook voor de witte, ben een beetje klaar met de zwarte.
Sebasz    posted on 07-06-2010 22:03
Witte ziet er meer uit als een goedkope Samsung. De zwarte lekker strak en zakelijk.?Smile
Vassilli    posted on 07-06-2010 22:07
Achja ik heb al 4 zwarte iphones gehad, nu maar eens wat anders.
Hardshort    posted on 07-06-2010 22:10
299 dollar ?? Doe mij er maar 10 :o

Ik ga hem denk ik wel halen, t belooft veel Happy, laughing
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
ThijsG    posted on 07-06-2010 22:11
Ik vind zelf die witte gewoon niet mooi. Dat zwart met dat glas vind ik wel vet. Bij de ouwe iPhone was wit gangbaarder vind ik.

Oh what a shame ik heb in februari een nieuw 2jr contract afgeslotenUnhappyUnhappy
Vassilli    posted on 07-06-2010 22:12
Poster: Hardshort
299 dollar ?? Doe mij er maar 10 :o

Ik ga hem denk ik wel halen, t belooft veel Happy, laughing

Ja in Amerika met een 2-jarig abo bij AT&T. Veel plezier met je 10 amerikaanse abo's! :P
Ilja    posted on 07-06-2010 22:18
Dit is ook niet te geloven, net mijn iphone op marktplaats gezet voor 230 euro ( 3G 8 GB ). wordt ie nu al opgehaald.?Cool
qntr0l    posted on 07-06-2010 22:20
Vassilli, hoe wil je dat gaan doen dan in juli? Als je een leuk plannetje hebt wil ik daar wel van meegenieten, ik moet dit ding sowieso hebben!
Vassilli    posted on 07-06-2010 22:21
Wow :P Ik houd die van mij lekker. Als reserve.

@hierboven
Ik heb mijn iPhone 3G als sinds de 1e dag, dus ik mag nu een nieuwe telefoon uitkiezen. En in Juli komt de iPhone 4 uit, dus ga ik langs T-Mobile.
User edit by Vassilli on 07-06-2010 @ 22:22:25 (100%)
Sebasz    posted on 07-06-2010 22:28
Als KPN dat ding gaat aanbieden ben ik ook van de partij.
Ilja    posted on 07-06-2010 22:30
jup bij mij hetzelfde, mijn abbo loopt in Juli af. ( ik ga wel kijken hoeveel ik moet bijgooien voor eventuele 1 jarig abbo ).
Vassilli    posted on 07-06-2010 22:32
Tmobile doet niet aan 1jarige abo's voor de iphone.. (Doen ze nu iig niet)
ThijsG    posted on 07-06-2010 22:32
haha mn pa had 3G ook vanaf begin en hij mocht laatst verlengen. ik zeg w8 dan even maar nee hoor hij heeft nu een 3GS:p

hoeveel zal die los gaan kosten in Amerika? hij is nl vast wel te unlocken.
Prozei    posted on 07-06-2010 22:32
voor mij een zwarte.
Ilja    posted on 07-06-2010 22:33
Dat unlocken hoef ik nie, na 1 jaar unlockt t-mob hem gratis voor mij.
LouisCasper    posted on 07-06-2010 22:33
ik ga zoiezo een zwarte kopen
http://www.louiscasper.com
Sunrise8    posted on 07-06-2010 22:34
oud nieuws. Wist het allang maar mocht niks vertellen van Vodafone Tongue. Omtrent wie ze allemaal gaan aanbieden ga ik ook lekker geheim houden voor jullie, lekker puh LOL

Overigens, als mensen een nieuw abo willen met 50% korting hele contractsperiode. Ik mag aan iedereen (vrienden/kennissen/etc.) de VDF personeelsaanbieding geven. PM me voor meer info Winking my eye

Ontopic: Ik vind deze maar niks. Sowieso niet echt een iPhone fan (wel een iPod Touch/Mac fan), maar ook dit wordt hem niet. Ik houd het lekker bij de HTC Desire, veel beter Happy, laughing
Music made me who i am
Roalin    posted on 07-06-2010 22:42
Poster: Sunrise8
Ik houd het lekker bij de HTC Desire, veel beter Happy, laughing

Eens!

@ Vassilli
T-Mobile doet er idd niet aan, maar volgens mij is het verplicht ook 1-jarige abo's aan te kunnen bieden.
Vassilli    posted on 07-06-2010 22:45
Poster: Sunrise8
oud nieuws. Wist het allang maar mocht niks vertellen van Vodafone Tongue. Omtrent wie ze allemaal gaan aanbieden ga ik ook lekker geheim houden voor jullie, lekker puh LOL

Overigens, als mensen een nieuw abo willen met 50% korting hele contractsperiode. Ik mag aan iedereen (vrienden/kennissen/etc.) de VDF personeelsaanbieding geven. PM me voor meer info Winking my eye

Ontopic: Ik vind deze maar niks. Sowieso niet echt een iPhone fan (wel een iPod Touch/Mac fan), maar ook dit wordt hem niet. Ik houd het lekker bij de HTC Desire, veel beter Happy, laughing

Iedereen die een beetje op de gadget sites keek, wist t al :P

@ThijsG
In Amerika word hij waarschijnlijk net als met de voorgaande iPhones met abo verkocht.
User edit by Vassilli on 07-06-2010 @ 22:46:15 (15%)
Yorick    posted on 07-06-2010 22:46
Poster: Vassilli

Bij Vodafone welWinking my eye en daar heb ik een iPhone nu van:D
Prozei    posted on 07-06-2010 22:49
Poster: Vassilli

ze zijn gewoon met 1 jarig abbo te krijgen. alleen moet je dan bij betalen.?
bvb een iphone 3Gs 16 GB met 12 maanden i150 is 299,95
Convert    posted on 07-06-2010 23:05
Heb de vorige iPhones niet gehad, maar heb wel een iPod touch en ik merk gewoon dat ik veel internet gebruik alleen heb je wifi nodig. Dus een iPod touch incl. telefoon en overal internet betekend dus KOPEN! :D Natuurlijk nog even wachten wat de prijzen gaan worden, want een losse 3GS was rond de ?700,- dat vind ik wel erg duur. Waarschijnlijk zal deze ook wel rond deze prijs zijn, maar hopelijk weer voordeliger met abbo. :P

Weet iemand misschien hoe zo'n grote 'HDD' er in zit? Winking my eye
Ilja    posted on 07-06-2010 23:10
Nou mijn iPhone 3G 8 GB is in handen van een nieuwe eigenaar, en ik kan weer 230 euro aan mijn spaarpot toevoegen, ?hierrrrr ?het die nieuwe iPhone.
Vassilli    posted on 07-06-2010 23:16
Poster: Convert
Heb de vorige iPhones niet gehad, maar heb wel een iPod touch en ik merk gewoon dat ik veel internet gebruik alleen heb je wifi nodig. Dus een iPod touch incl. telefoon en overal internet betekend dus KOPEN! :D Natuurlijk nog even wachten wat de prijzen gaan worden, want een losse 3GS was rond de ?700,- dat vind ik wel erg duur. Waarschijnlijk zal deze ook wel rond deze prijs zijn, maar hopelijk weer voordeliger met abbo. :P

Weet iemand misschien hoe zo'n grote 'HDD' er in zit? Winking my eye

Er zit geen harde schijf in xD Maar flash-memory. 16GB en 32Gb

161 Users online: 83 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 81.010
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.427.788