Poster: main
wel, beatmatchen is niet alleen de beat aanvoelen kerel..
beatsgelijk houden, probeer dat maar eens. en met een jogwheel wel te verstaan.
en niet met een pioneer maar met bijv een numarkje, reloopje, jb systempje.
Poster: Vassilli
Wat is dan het verschil in beatmatchen tussen een Numark/Reloop of een Pioneer?
Poster: Vassilli
Ja dat snap ik, maar toch. :P Alsof je niet kan leren beatmatchen op een pioneer.
Poster: main
@bonchanoize: als ze perfect hetzelfde zijn dan hoort dat idd zo te zijn.
maak als het kan maar eens 2 simpele tracks in fl studio op 128 bpm o.i.d.
Poster: Bonchanoize
EDIT: Ik heb trouwens nog een (newbish) vraag voor main. Als je twee songs met een gelijk bpm beatmatcht, moet je daarna toch niet meer moeite doen om ze gelijk te houden? Dan blijven ze toch gelijklopen?
De beslissing is genomen, het wordt een Behringer BCD3000. Kwalitatief is dit niet super, maar het is genoeg voor mij. Jaaa, hij heeft een sync-knop, maar de hoofdreden dat ik hem koop is omdat hij budgetvriendelijk is.
Toch bedankt allemaal voor de goede raad
Ik dacht dat het ergste van de sync was om de beats tegelijk af te spelen, dat is nog iets anders. Je kan met gelijke bpm's nog altijd beatmatchen door op het goede moment de plaat te starten. Moet je dan handmatig de bpm aanpassen of daar gewoon afblijven, of liedjes selecteren met gelijke bpm?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.