Poster: main
niks moraal.. iedereen die een beetje verstand heeft van muziek kan zo dj zijn.
en zo ook racer..
heb jij michael schumacher weleens in een automaat zien rijden?
Poster: Bonchanoizeje gaat steeds verder de fout in, hoe kun je nou zeggen dat je het toch wel afleert als geen ervaring hebt met draaien (vdj telt niet mee)!!
Ja, in het echt rijdt hij met een BMW.
En trouwens, het is niet omdat er op dat paneel een sync-knop zit, dat ik hem ga gebruiken. In het begin misschien even, maar daarna leer je dat toch af, hoor
Poster: dJORD
je gaat steeds verder de fout in, hoe kun je nou zeggen dat je het toch wel afleert als geen ervaring hebt met draaien (vdj telt niet mee)!!
Poster: matezo
haha maar je geeft zelf aan dat wij beginners zijn geweest en dat wij nu meer ervaring hebben..... Ga jij ons dan vertellen dat je beter weet hoe een tt of cd-speler aanvoelt ? Ik ben begonnen met een numark dubbelaar met twee knoppen waar een plus en een min opstond ....?Als je als newbie wilt beginnen begin daar dan mee
kun je net zo goed een jukebox neerzetten. welk nummer wil je horen? ik laat toch de computer het werk wel doen..
Poster: Roalin
Als jij serieus denkt dat beatmatchen al het werk is dat je als DJ moet doen, vraag ik me af of jij jezelf wel een DJ mag noemen...
Als ik sync gebruik (damn, ik durf het nauwelijk te typen, iedereen lijkt er hier wel tegen te zijn... Oh, en voor je het gaat vragen, ik kan met cd's beatmatchen zonder bpm-counter) heb ik meer tijd voor andere dingen (loops, cues, fx) en dat is toch echt een verbetering in mijn sets (vind ik).
Beatmatchen is niet het enige wat een DJ doet. Het gaat erom dat het publiek wordt vermaakt dmv muziek. Als een DJ die niet KAN beatmatchen heel vet met hotcue's e.d. in de weer is en dat heel goed klinkt en het publiek ermee vermaakt, heb ik daar meer respect voor dan voor een DJ die intro-outro mixt met z'n cd-spelertjes.
Als DJ wordt wel van je verwacht enige muziekkennis te hebben (hoe het opgebouwd is e.d.). Als je dat eenmaal doorhebt is beatmatchen toch een eitje? Dus waarom zou je het dan wel doen?
Waar ik wel tegen ben, zijn jochies die zo'n midicontroller kopen, daarmee?intro-outro mixen (dus er helemaal niets speciaal mee doen) en zich dan DJ noemen. Dat is inderdaad wel heel erg lame!
Als jij serieus denkt dat beatmatchen al het werk is dat je als DJ moet doen, vraag ik me af of jij jezelf wel een DJ mag noemen...
Als ik sync gebruik (damn, ik durf het nauwelijk te typen, iedereen lijkt er hier wel tegen te zijn... Oh, en voor je het gaat vragen, ik kan met cd's beatmatchen zonder bpm-counter) heb ik meer tijd voor andere dingen (loops, cues, fx) en dat is toch echt een verbetering in mijn sets (vind ik).
Beatmatchen is niet het enige wat een DJ doet. Het gaat erom dat het publiek wordt vermaakt dmv muziek. Als een DJ die niet KAN beatmatchen heel vet met hotcue's e.d. in de weer is en dat heel goed klinkt en het publiek ermee vermaakt, heb ik daar meer respect voor dan voor een DJ die intro-outro mixt met z'n cd-spelertjes.
Als DJ wordt wel van je verwacht enige muziekkennis te hebben (hoe het opgebouwd is e.d.). Als je dat eenmaal doorhebt is beatmatchen toch een eitje? Dus waarom zou je het dan wel doen?
Waar ik wel tegen ben, zijn jochies die zo'n midicontroller kopen, daarmee?intro-outro mixen (dus er helemaal niets speciaal mee doen) en zich dan DJ noemen. Dat is inderdaad wel heel erg lame!
Poster: matezo
Maar die jongen zijn intentie is gewoon te doen wat je in de laatste zin zegd daarom dat wij zeggen dat het not done is !
Poster: Bonchanoize
Ik weet niet waarom jij me afbreekt, want jij zegt juist hetzelfde als ik een hele tijd.
veel plezier met je aankoop!
Sorry, maar ik heb net ALLE posts doorgelezen en ik heb daaruit niet kunnen opmaken dat hij dat van plan is..
Ik breek je juist niet af, ik heb naar main gequoted.?Ik ben juist pro-sync zolang het maar iets toevoegt.
Ik zou niet weten in welke zin ik gezegd heb dat ik van plan om met men MIDI en sync enkel intro-outro-shit te doen
Dat heb ik ook helemaal niet gezegt. Ik had het over 'jochies' in het algemeen.
Het ging vooral over matezo, die zei dat dat mijn intenties waren
En toen zei ik: Ik heb uit al zijn posts niet kunnen opmaken dat dat jouw intenties zijn.
Lees alles ajb goed door.