Poster: main
virtual dj had ik vroeger ook. hierdoor wilde ik dj worden.
maar toen begon ik er nog niet mee, ik begon pas echt 'dj te zijn' toen ik cd spelers en een mengpaneel had!
Poster: Bonchanoize
Ok dan, sorry voor de reactie, maar ik ben echt serieus frustrated. 90% van de mensen hier denken echt dat ze da bomb zijn. degenen die dat dan wel zijn, zijn juist wel vriendelijk. Dat zal wel normaal zijn zeker, hopelijk krijg ik dus nog wat related antwoorden
Poster: feestbeest
Is er ook nog een bepaalde groep die zich niet de BOM vind en wel vriendelijk is?Zo ja, dan hoor ik bij die groep!
ON:
Welkom!
Welke Stijl draai je eigenlijk?
Ik raad je het af om veder te gaan met virtual dj! Als je goed kijkt vind je voor een paar 100tjes een heel erg leuk setje. En dat zijn buget setjes, en please beleef me als je daar op kan draaien!
Als je een product wil laten zien wat je in gedachten hebt. Zet dan even een link naar de site van de fabriekant of gewoon het type nummer/naam!
Poster: feestbeest
Is er ook nog een bepaalde groep die zich niet de BOM vind en wel vriendelijk is?Zo ja, dan hoor ik bij die groep!
Poster: DJJS
RESPECT!
Zoals ik eerder al vermeld heb, was ik zeker niet van plan om door te gaan met virtual dj. Welke set ik in gedachten heb (en hoogstwaarschijnlijk ook ga kopen) is de Behringer BCD3000. Hij is goedkoop, gebruiksvriendelijk, basic, er zit een geluidskaart in en je krijgt er de Traktor software bij.
Edit: Genre = Electro/House/Dance, zo weinig mogelijk mainstream
Poster: DJJS
Dan leer je echt het mixen en dan vermijd je de verleiding van de sync knop in VDJ (dat is de knop die bijde tracks op het zelfde tepmo laat lopen. Dit is eigenlijk de taak van de DJ om dit handmatig te doen).
Poster: FarCry_
Maar ik kan me voorstellen dat veel DJ's syncen als not done beschouwen.
Poster: FarCry_
Ik snap heel goed wat je hiermee bedoelt en inderdaad dat hoort een DJ te doen, echter met de voortgang van de techniek.... op zich vind ik zelf het gebruiken van sync niet zo heel erg, je krijgt er nog geen goede mix mee
En als startende DJ kan het je enorm helpen omdat je anders in het begin misschien op teveel zaken moet letten.
Maar ik kan me voorstellen dat veel DJ's syncen als not done beschouwen.
Alles gaat vooruit, ook in de dj-wereld. Als er nu op je paneel een knop staat met sync op, waarom zou je hem dan niet gebruiken, als je mix daardoor beter klinkt. Zo kan je je ook meer focussen op de songkeuze en zo het publiek behagen. Daar gaat het toch tenslotte om, het publiek entertainen en aan het dansen krijgen.
Ik zal het zo stellen: stel dat auto's met automatische koppeling goedkoper zouden zijn dan de manuele, waarom zou je dan met een manuele versnellingsbak rondrijden?