ik ben het niet echt eens met chuckie. ten eerste, wat maakt een goede party dan uit?
als ik zo terug denk, zijn de beste partys waar ik ooit geweest ben de beste geworden door de mensen om me heen, de muziek en de sfeer. muziek verandert, elke dag. en de wat ouderen leden hierzo zullen de wat hardere/oudere tijd gewend zijn.
voral hier in zwitserland heb je een gigantische house/electro/minimalscene, echt van die hardcore underground partys met progressive enzv heb je hier niet echt (en ik ziet vrij diep in de scene

)
het heeft gewoon erg met het publiek en de populariteit van de muzieksoort te maken, en ik moet zeggen dat ik met dirty house gewoon niks kan beginnen, net zoals vele andere. waar dat aan ligt wet ik niet.?ik heb wat platen van chuckie en vato gonzales (ik weet het, de meesten mensen hier zijn niet zo goed over hem te spreken, maar daar gat het niet om) maar na 1 keer luisteren heb ik het wel gezien.

en dan chuckie zn gezeur van 'nederlanders kunnen niet feesten'
hmm wat zou daar nou de oorzaak van zijn? vergeleken met zwitsers zijn nederlanders ongeveer 300% gezelliger, kontaktvreugdiger enz. ik ben elk jaar meerdere weken in spanje en in nederland, en ik vind het veel aangenaamer om met nederlanders te feesten

alcohol speel ook wel een rol, maar dat is nooit het centrum van een party..
en als ik nou naar de feesten kijk waar tiesto draait, gaat het
altijd helemaal los..
dus ik vind dat je niet een volk of een beweging kan afstempelen, maar er gewoon meer omstandigheden een rol spelen, zoals al eerder gezegd de populariteit van muziek, de organisatie van partys, of misschien de DJ zelf..
bovendien kan je niet verwachten dat
echt elke party een succes word..