Nieuw house trackje, misschien nog een keer een extended versie van maken om te draaien. Wat vinden jullie? Feedback krijg ik heel graag? En ander commentaar ook?
Comments please!?
What do you think about [P] Sebasz - Sex Weed (short edit) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het zit technisch wel prima in elkaar, het mist alleen de power en de drive voor mij om te draaien. Ik zou niet weten waar ik dit in mn set kwijt zou moeten.
Is overigens niet gek, ik vind het zelf ook behoorlijk lastig om naast gewoon een kwalitatief goede ook een pakkende track te maken wat op een dansvloer geaccepteerd wordt.
Probeer dat er nog in te krijgen en je hebt gewoon een leuke track.
Lekker vol plaatje en wat een?heerlijk?begin. Bassline doet me aan Mr. Oizo - Flat Beat denken. Maar die Treble ( bubble ) geluidje in het begin heeft een prachtige ritme. Erg sfeermakend maar ik hoor hem helaas niet meer in?hetzelfde ritme?terugkomen in het nummer! volgens mij zou?het?wel helpen om je climax/build-up te versterken.
Thanks iedereen voor comments en feedback Zouden jullie ook mn remix van Toys Are Nuts willen checken?
This is an old Topic
No new postings for 5.444 days. Post CommentThat would be 181.5 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.