[T] Ricky Ramirez ft. Kevin P - Summerbreeze
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RickyRamirez    posted on 05-06-2010 22:25
Yow!

Ben weer de studio ingekropen samen met DJ Kevin P. Werkend aan een track genaamt Summerbreeze.

Speciaal voor DJR een kleine preview hierzo.

Graag reacties!

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Gr. Ricky Ramirez
User edit by RickyRamirez on 05-06-2010 @ 22:25:57 (1%)

What do you think about [T] Ricky Ramirez ft. Kevin P - Summerbreeze ??

Vote :   

RickyRamirez    posted on 05-06-2010 23:19
Nobody?? c'mon.
MoXeGy    posted on 06-06-2010 00:54
ik vind dat de track een nogal commercieel?bliepjes hype?gehalte heeft en ik het heeft niet echt een verhaallijn. in mijn oren klinkt het als een paar loopjes met soundje erboven.(natuurlijk is dit een preview dat zag ik al Winking my eye)

Ik zou persoonlijk een andere sound pakken en iets meer kijken naar je loops en eventueel deze iets unieker maken.
RickyRamirez    posted on 06-06-2010 08:23
Poster: MoXeGy
ik vind dat de track een nogal commercieel?bliepjes hype?gehalte heeft en ik het heeft niet echt een verhaallijn. in mijn oren klinkt het als een paar loopjes met soundje erboven.(natuurlijk is dit een preview dat zag ik al Winking my eye)

Ik zou persoonlijk een andere sound pakken en iets meer kijken naar je loops en eventueel deze iets unieker maken.

oke, ga ik aan werken. Wat mij zelf nog opviel , is dat de track erg leeg is.
MoXeGy    posted on 06-06-2010 12:22
ja klopt, persoonlijk hou ik er wel van om ingewikkelde loopjes te maken met percussie enz. de kunst is dan om het niet rommelig te laten klinken.? Een ding wat vooral prettig is is Variatie in de vorm van een soort verhaallijn om het zo maar eventjes uit te leggen Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

204 Users online: 48 Guests (156 Unknown)
Pages generated today : 17.956
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.424.590