Poster: JeBoyKie
Wat voor geluidskwaliteit wil je halen met je interface? want ik kan je nu al vertellen dat je geen professioneel geluid gaat krijgen voor deze prijsklasse, wil je dat gaan doen moet je kijken naar converters van RME 400/800 of Solid State Logic of Apogee Ensemble... daarnaast heb je voor je vocalen sowieso nog een goede pre-amp nodig + wat voor microfoon gebruik je? Een simpele sm58 of heb je een neumann 87 ai/brauner VMX...
Maar in deze prijsklasse zal ik voor de tc elecronic audio interfaces gaan, daarvan is de geluidskwaliteit sowieso hoger dan de yamaha of saffire(dat ding is echt een ramp, de driver deed bij mij wel goed maar dat ding heeft zo'n lage geluidskwaliteit.)
wat een bullsh*t. Geef me de definitie van een professioneel geluid eens. En je noemt een sm58 simpel? Ik neem aan dat jij wel een dikke studio met Cranesong dynamische processoren, ?UA converters, Manley voorversterkers, Ted Fletcher EQ?en een audio interface van Prism heb staan? En bij een goede interfacee horen goede monitoren (nee, geen krk)
Koop gewoon een leuk beginners setje, ga lekker spelen met muziek en breid dan wat uit, das mijn advies.