DJ Adolf, wat denken jullie (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Blast    posted on 21-11-2005 13:31
Heee mede-DJ's

Er is een DJ, die zich DJ Adolf noemt en alleen maar hele erge racitische mixes maakt. Neophyte heeft een nummer/track dat je moet je muil houwe (die ken je vaast wel), en Adolf heeft daar een racistische remix van gemaakt.

Wat vinden jullie van dit soort mensen die zo muziek maken en zich zelf ook DJ noemen??
ps, Adolf werkt soms samen met Neophyte.

What do you think about DJ Adolf, wat denken jullie ??

Vote :   

neutje    posted on 13-02-2006 20:34
dan moet je ff dhc - kk racisten downloaden dat is het originele rapnummer

neutje    posted on 13-02-2006 20:46
die is nog veel erger als die remix van dolf vind ik want moet je is aan eht eind van het liedje horen.

echt niet normaal.

ccc    posted on 13-02-2006 20:55
Mensen vinden het kopieren van toespraken van Hitler en er een mix mee maken wel grof maar de duitse leger helm uit de 2e wereld oorlog kopieren en deze oranje maken vind men niet grof. Dus ik snap het allemaal niet meer. Happy, laughing
Jorrit    posted on 13-02-2006 20:55
daar was toch ook een hele discussie over, over die helm?
_Ivan_    posted on 13-02-2006 21:31
nja kijk een helm oranje maken vind ik wel wat anders dan teksten van hitler te gebruiken.....
Feel&.Celebrate.Life!
ccc    posted on 13-02-2006 21:33
Nou tis wat je anders noemt Happy, laughing Je loopt met een duitse helm uit de 2 wereld oorlog.
_Ivan_    posted on 13-02-2006 21:34
okeej maar een helm zegt geen kwetsende teksten....Winking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
Jorrit    posted on 13-02-2006 21:37
maar dj adolf loopt niet met die helm Winking my eye (hint hint:P)
ccc    posted on 14-02-2006 11:11
Poster: ivan1991
okeej maar een helm zegt geen kwetsende teksten....Winking my eye

Maar kan wel kwetsend over komen. Ik vind het precies hetzelfde als "sieg heil" zeggen. Het slaat namelijk beide totaal nergens op.

(ps. Jehts get loSSSS, de tekst die extra op die manier op de helm staat gedrukt vind ik verdacht veel lijken op de SS van het duitse leger uit w.o. II)
User edit by ccc on 14-02-2006 @ 11:13:34 (91%)
Decom    posted on 16-02-2006 16:35
mn opa zou diej dj adolf wel wat anders vertelt hebben ...
_Ivan_    posted on 16-02-2006 18:33
Tjah het blijft iets om eindeloos over te discussieren
Feel&.Celebrate.Life!
DJMichel    posted on 16-02-2006 22:03
Geef deze dj zo'n orangje Ss'ers helm die nu in omloop zijn voor het WK in Duitsland :P.

Ontopic --> Ik vind het triest om met zo'n naam in de pictures te komen. Ik vind dat je jezelf moet waar maken, met een normale naam, zodat mensen je kunnen beoordelen op je muziek. Ik ben daarom ook tegen muziek (met name meestal de hardcore muziek), die termen of terugwijzingen op de WoII gebruiken. Vaak vind je zit soort dingen dan ook terug in van die rasictische liedjes. Maar wat heeft WoII nou te maken met de ruzie tussen de zogenaamde londsdale mensen en de allochtonen in Nederland. Naja, ik merk alweer dat ik weer van het topic af wijk dus ik stop er dan ook maar mee :P. In ieder geval is mijn mening dat hij maar snel een andere naam moet gaan verzinnen!

halstamper    posted on 04-04-2006 22:38
Allemaal leuk en aardig, zo'n nazi DJ, moet 'ie sukkel zelf wete datie als zown kk nazi wil rondlopen, maar ik weet cker datie nooit heeft samengewerkt met Neophyte ofzow... Check www.hardcoreunited.nl (als die nog bestaat tenmiste, waarschijnlijk wel) --> hardcore against racism & hate. Neophyte en al die andere mainstream hardcore djs zijn 100% anti-racisme (ikzelf btw ook, dat jut ff weet..)

Pls schrap dat in de inleiding, niet leuk als je telkens op internet moet lezen dat mensen hardcore = racisme denken --> KLOPT NIET!!
Laidback    posted on 05-04-2006 01:21
Hmm.. kdacht dat dit Topic al gesloten was..

:S..  en indd.  dit staat niet zooo super op de Voorpagina Winking my eye

jordy    posted on 05-04-2006 10:45
en dan vinden sommige mensen het gek dat men hardcore koppelt met rascisme... slotje plz
Laidback    posted on 05-04-2006 23:27
Slotje!
Lead    posted on 05-04-2006 23:29
hier is inderdaad al genoeg over gezegd...
Let the BASS be louder
Camino    posted on 05-04-2006 23:30
waarom zou je er een slot op doen? gewoon ff naar plus zone overgooien... vind het wel een interresant debat
Laidback    posted on 05-04-2006 23:33
Poster: DeafDJ
waarom zou je er een slot op doen? gewoon ff naar plus zone overgooien... vind het wel een interresant debat

Het was een Intresant Debat..

Begint nu (na 4 pages)  beetje in de Herhaling te vallen Happy, laughing
98 REPLYS! ...&... 2.178  VIEWS/HITS !!!

en nummer 2 in google Zoekmachine! Happy, laughing

Hier is Indd Genoeg over Gezecht Winking my eye Winking my eye :D Happy, laughing

Groeten!

User edit by Laidback on 06-04-2006 @ 13:55:56 (93%)
jordy    posted on 05-04-2006 23:55
interresant? een Rascistische wannabe die geen aandacht krijgt zonder dit soort misselijk makende acties... vrijheid op eigen mening ok.. maar dit is respectloos tegenover somigen!

en in alle muziek scene's komen er rascistische delen voor... vind het eigenlijk wel raar dat het altijd in mijn (aka hardcore-liefhebbend-gabbertje) "volk" het op zijn nek krijgt.. ik zie het overal gebeuren..

en debat... is eindeloos dus zinloos Winking my eye
Camino    posted on 05-04-2006 23:58
@jordy: ga je dan zeggen dat er helemaal geen verband is tussen racisme en hardcore ?(lees: het verband ook in die richting - racisten die zich aan hardcore aangetrokken voelen, niet anders om)

Laidback    posted on 06-04-2006 00:09
Poster: DeafDJ
@jordy: ga je dan zeggen dat er helemaal geen verband is tussen racisme en hardcore ?(lees: het verband ook in die richting - racisten die zich aan hardcore aangetrokken voelen, niet anders om)

Vind Jij van wel dan ?

Wat heefd Hardcore dan met racisme te maken ?

warom zouden Racisten zich Aangetrokken Voelen door Hardcore ?..

Ik vind gewoon dat er in dit topic al genoeg is besproken over dit Onderwerp ..

Je kan wel door gaan.. maar op begeven moment ga je alleen maar Oude Koeien Uit de sloot halen Happy, laughing Winking my eye

en er staat genoeg info op de 4 paginas.. er is genoeg ge debatteerd (ofsowiets:P)

vind ik dan Happy, laughing...

jordy    posted on 06-04-2006 00:22
nee... rascisten zijn in een minderheid... en zoeken gewoon iets waar ze het de schuld aan kunnen geven... gabbers zijn maatjes...

maatjes hangen samen

rascisten durven niet alleen... alleen met hun maatjes

rascisten -> zwabber

geen gabber omdat: ze totaal niets weten van de muziek... alleen maar stoer denken te zijn...

gabber tegen zwabber: noem eens een goed nummer op Happy, laughing
zwabber tegen gabber: raise your fist for angerfist!!!! (opvolgend met hitlergroet...)

gabber tegen zwabber: wat vind je dan van "Dreamgirl" ?
zwabber tegen gabber: ja vet mieterig...

blablabla

ik ben nog nooit een rascist tegengekomen in de hardcore scene die ook maar 1 zinnige rede kon geven tot rascisme... en al helemaal geen muziek achtergrond...

kortom: rascisten voelen zich niet aangetrokken tot hardcore... ze zoeken gewoon een pispaal net zoals er altijd sukkels zijn op stap die ruzie zoeken met iedereen... en altijd wel een rede hebben...

gewoon omdat je een excuus nodig hebt
User edit by jordy on 06-04-2006 @ 00:23:23 (32%)
DaanLemmers    posted on 22-04-2006 16:54
adolf tja hoe kom je dr op...... neee hoe kom je dr af

FOUTE KEUZE als je t mij vraagt Beter FLODA als je dan toch iets achterlijks wil gebruiken
User edit by DaanLemmers on 22-04-2006 @ 16:55:41 (67%)
Dirkvh    posted on 22-04-2006 17:05
Ik wil eigelik geen aandacht besteden aan mensen die zo'n dj-naam verzinnen.

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

143 Users online: 42 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 1.340
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.966.367

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use