DJ Adolf, wat denken jullie (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Blast    posted on 21-11-2005 13:31
Heee mede-DJ's

Er is een DJ, die zich DJ Adolf noemt en alleen maar hele erge racitische mixes maakt. Neophyte heeft een nummer/track dat je moet je muil houwe (die ken je vaast wel), en Adolf heeft daar een racistische remix van gemaakt.

Wat vinden jullie van dit soort mensen die zo muziek maken en zich zelf ook DJ noemen??
ps, Adolf werkt soms samen met Neophyte.

What do you think about DJ Adolf, wat denken jullie ??

Vote :   

Bastian    posted on 22-11-2005 20:28
Ik vind het maar triest hoor een beetje misbruik maken van muziek.
Ik vind dat muziek je vrolijk moet maken en hier word ik niet blij van een beetje toespraken en kreten en een harde bass achterop.
Volgens mij gaan meer mensen ook denken dat hardcore steeds meer racistisch bedoeld is.
Ik ben ook soms een nummer van het Rotterdam Terror Corps tegen gekomen met de titel s**g h**ll alleen dan zonder die sterretjes is dit nummer ook werkelijk van hun?

ccc    posted on 22-11-2005 20:41
Poster: dj_agressor
mensen die dat soort muziek maken en serieus uitbrengen zullen het wel niet als grapje bedoelen, een beetje figuur weet wel dat adolf hitler en humor niet samen gaan...

En ik kan me voorstellen als je 15 bent dat je dat best grappig vind , maar niet in ziet dat het verkeerd is.

Poster: Bastian

Ik ben ook soms een nummer van het Rotterdam Terror Corps tegen gekomen met de titel s**g h**ll alleen dan zonder die sterretjes is dit nummer ook werkelijk van hun?

Nee, want de MC van RTC is toch ook gekleurd. En ik kan me niet voorstellen dat zij dan zo'n nummer maken.
Bastian    posted on 22-11-2005 20:51
<

Nee, want de MC van RTC is toch ook gekleurd. En ik kan me niet voorstellen dat zij dan zo'n nummer maken.

Ja ik snap er ook niks van je komt het zelf soms tegen als je naar darkraver zoekt op limewire.
Lukaz    posted on 23-11-2005 19:45
Poster: djwillem
ik ken alleen het nummer ssa ofzo
ik vind dat gesprek ertussendoor wel stom maar de muziek zelf van dit liedje is wel goed.
als hij nou geen tekst erbij had dan zou het mischien iets worden

ik ken dat nummer niet, alleen bij Je Moet je Muil Houwe! daar heeft hij niks zelf gemaakt het is een nummer (Fuck Off van Angerfist) die hij heeft gemixt met stemmen van: het nummer Je Moet je Muil Houwe van Neophyte, Hans Teeuwen, een rap van iemand die kritiek heeft op Lonsdale en gewoon waarschijnlijk zelf gemaakte stemmen. 
Voor de Overbodige Infomatie Winking my eye
rebounce    posted on 25-11-2005 18:43
ken da nummer  nie :d
mrtnt    posted on 30-11-2005 19:45
ik vind dat ook geen gepaste naam maar vind anders wel dathij goed kan mixen, zou ook wel zo willen kunnen
mrtnt    posted on 30-11-2005 19:47
@ccc rotterdam terror corps schrijft niet anders als zo'n liedjes.
lyrics ' s**g h**l, s**g h**l , kanker zwarten ' dat zingen zedus, vind ik toch overdreven.

Laidback    posted on 30-11-2005 20:16
Dj Adolf :S.. 
Vuilnis bak open

Dj Adolf erin

Vuilnis Bak Dicht Winking my eye 

Weg met die Rasisten muziek.. iedereen heefd in dit land Gelijke rechten!
Hou zouden jullie het vinden als er strax een buitenlandse groep Ons ff gaat discrimineren Confused..
Nou dan... 
die kerol moet zich ff laten nakijken,, van Binnen en van buiten... en ff ze hersenmassa weer aan elkaar laten piercen Winking my eye
Dat ik wat ik ervan vind !

Greetsz...
Mod edit by Jorrit on 30-11-2005 22:09 (4%)
Blast    posted on 30-11-2005 21:01
ik ben 't met Laidback_robert eens, want andere mensen gaan discrmineren is gewoon niet juist en niet aardig en het mag ook niet eens v/d wet.
M-Plex    posted on 30-11-2005 22:03

Poster: Laidback_robert
Dj Adolf :S.. 
Vuilnis bak open

Dj Adolf erin

Vuilnis Bak Dicht Winking my eye

Heerlijk dat je dat zegt!
Weg met dat soort gasten!

Muziek is vaak een inspiratiebron bij mensen,
als mensen DJ Adolf als inspiratiebron gaan gebruiken
krijg je nog meer "Wousen" ----> Niet Goed!!

Gewoon geen aandacht aan geven!

My Statement: "Be and act Equal if it's about music!,
                       No-one is better or less then others"

User edit by M-Plex on 30-11-2005 @ 22:08:26 (100%)
Mod edit by Jorrit on 30-11-2005 22:09 (5%)
Jorrit    posted on 30-11-2005 22:10
quote gefixed, en hier en daar de tekst wat aangepast. Dat de naam te ver gaat is 1 ding, maar hem verbranden is een heel ander verhaal.
M-Plex    posted on 30-11-2005 23:10
Hey thnx,

Ik wilde het net gaan veranderen, maar gelukkig bestaan er ook nog
nuttige mensen zoals jij!

En ok 'verbranden' is misschien wat hard gezegd! Nu verlaag ik mezelf ook naar
zo iemand als die ik niet wil zijn!
Blast    posted on 01-12-2005 15:19
gelukkig hebben veel mensen hier de mening die ik wou horen
Lukaz    posted on 01-12-2005 21:44
Poster: mrtnt
lyrics ' s**g h**l, s**g h**l , kanker zwarten ' dat zingen zedus, vind ik toch overdreven.

dat schrijven ze niet..  volgens mij heb je het niet helemaaaal goed gelezen of doe ik nu wat fout?:P
Blast    posted on 02-12-2005 08:04
ik weet dat s**g h**l en kanker zwarten dat, die nummers onder de naam van DJ Adolf staan....
Lukaz    posted on 02-12-2005 17:43
het probleem dat je hier van krijgt is dat er nu negers zijn die denken dat hardcore racistisch is, nu moest een kameraad van mij vertellen aan een neger in de Randstad dat dat helemaal niet het geval was..:S
Jorrit    posted on 02-12-2005 19:59
grappig dat je het zegt, woon 30 km van amsterdam, dat kan je toch wel randstad noemen...
Ken hier maar heel weinig mensen die hardcore luisteren zoals hardcore ooit bedoelt was. Veel muziek van het 'DJ Adolf soort', veel rasistische lui, jammer hoor.
ccc    posted on 02-12-2005 20:31
Poster: mrtnt

Je moet wel weten wat je zegt he. Winking my eye

Als ik een liedje maak en ik noem de artist Dj Tiesto en verspreid het dan betekent het nog niet dat het door Dj Tiesto is gemaakt. Winking my eye
Ik ben van die nummers ook geen voorstander. Maar je moet niet dj's/groepen benamingen geven van nummers die zij misschien nooit gemaakt hebben.
User edit by ccc on 02-12-2005 @ 20:33:27 (100%)
Blast    posted on 02-12-2005 20:35
Ik woon in Amsterdam en op mijn school luistert niemand naar hardcore, behalve ik (ik denk dat niemand er naar luistert). In amsterdam luistert iedereen naar rap, hiphop en RnB. Er lopen bij ons ook geen gabbers op school rond.

Dus toen toen een keer op de hockey-training vroeg een zwarte uit mijn team:" ben je een skinhead". Dat is nou het probleem. Hardcore wordt vaak
geassocieerd met racisme terwijl dat toch helemaal niet waar is.

Mod edit by Lead on 12-02-2006 21:28 (1%)
Camino    posted on 12-02-2006 20:12
snap het dus als ik morgen tgen jouw voor een politieagent k***zak zeg mag dat(lol)

... wat mij betreft wel... het is kinderachtig en op niks gebaseerd, maar voor mij mag je dat gerust doen

the-melody    posted on 12-02-2006 20:16
:p doen dus:p(lol) en als die politieman mij dan ene waarschuwing geeft zeggen dat het een vrijemeningsuiting is:p
ccc    posted on 12-02-2006 20:18
Nou dan moet je tegen die politie agent zeggen dat jij hem een klootzak VINDT  en niet dat hij een klootzak is Happy, laughing
Anders is het jouw mening niet meer.
User edit by ccc on 12-02-2006 @ 20:18:27 (31%)
the-melody    posted on 12-02-2006 20:19
ow snap het nu niet meer makom we zijn over DJ Adolf bezig. weetje als er een nieuwe wereldoorlog uitbrkeet is het 60% hij die erachter zit:p
ccc    posted on 12-02-2006 20:23
Hoezo zou Dj Adolf achter een wereld oorlog zitten?

Ik denk dat Bush uit de V.S. eerder een 3e wereld oorlog veroorzaakt.

the-melody    posted on 12-02-2006 20:24
kan ook maar ben maar aan het lullen:p ben wa onozel/saai

137 Users online: 45 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 1.794
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.966.821