DJ Adolf, wat denken jullie (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Blast    posted on 21-11-2005 13:31
Heee mede-DJ's

Er is een DJ, die zich DJ Adolf noemt en alleen maar hele erge racitische mixes maakt. Neophyte heeft een nummer/track dat je moet je muil houwe (die ken je vaast wel), en Adolf heeft daar een racistische remix van gemaakt.

Wat vinden jullie van dit soort mensen die zo muziek maken en zich zelf ook DJ noemen??
ps, Adolf werkt soms samen met Neophyte.

What do you think about DJ Adolf, wat denken jullie ??

Vote :   

_ruud_    posted on 21-11-2005 13:51
ik snap het gwoon niet ze weten zelf nog amper wat er geubeurd is ze hebben het nooit egt meegemaakt alleen gehoord ik vind het nergens op slaan! maja da vind ik
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Lead    posted on 21-11-2005 16:07
Ik zou het ook ongepast vinden om zo'n naam te gebruiken. Dat help ellende's etc alleen maar extra in de hand...
Let the BASS be louder
Blast    posted on 21-11-2005 16:26
jep das waar, en zoals _ruud_ al zei, weet die gast (denk ik) geen eens wat er precies in WO2 is gebeurd, dat soort mensen mogen de naam DJ niet dragen (vind ik)
_ruud_    posted on 21-11-2005 17:21
vind ik ook
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
JonasVerdickt    posted on 21-11-2005 18:31
Als ge daar al liekes over begint maken dan gaat het toch wel ver en zeker als je je dj adolf noemt heb daar zelf een liedje van 2minute en het was in de prullenbak  zo klote
RoyBeware    posted on 21-11-2005 19:15
Tog niet normaal!

Of Adolf Hitler een leuke man was....

Die zal niet een leuke dj gevonden worden...

En zal niet in Duitsland kennen draaien en anderen europeese landen
User edit by RoyBeware on 21-11-2005 @ 19:17:35 (100%)
Basrose    posted on 21-11-2005 19:18
hij trekt wel veel aan8 met die naam.... zullen ook wel veel negatieve dingen op hem af gaan komen
Illusion    posted on 21-11-2005 20:38
Rare kerel.
Zo iemand moet je geen aandacht aan besteden, die weet niet beter. Hij weet niet eens wat er in de oorlog is gebeurd. Komen inderdaad veel negatieve dingen op hem af.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lukaz    posted on 21-11-2005 21:14
1 ding!  Neophyte is niet racitisch! hij draait ook op Hardcore United dus als je download en je zoekt als Neophyte dan heeft gewoon een User daar Dj Adolf bij gezet, kortom zei werken niet samen.
En ja dan het 'beroemde' Je Moet je Muil Houwe! die is van Dj Dolf toch? of is het de zelfde?  het nummer was een tijdje geleden best wel 'in' op onze school en iedereen lachde erom en onze school is niet een groote Neo-Nazi Kamp.. 
Je kan het ook anders bekijken.. In het begin van het nummer Je Moet je Muil Houwe rapt een rapper over Lonsdale van dat dat kut is enzo en dat diegene racisten zijn en Dj Dolf en ik en nog veel meer vinden dat dikke onzin! dus hij dist als het ware de rapper. Hij maakt ons belagelijk, wij maken hem belagelijk
Gery    posted on 21-11-2005 21:55
Idd, die mixjes van dj adolf zijn grappig naar te luisteren. :D
bestaat die trouwens echt? ik dacht altijd dat die enkele mixjes gewoon es gemaakt werden en daar gewoon de naam dj adolf aan gegeven werdt omwille van de quotes van hitler...
DJ - Producer
Dj_T.im    posted on 21-11-2005 21:56
daar heb je een punt, maar ik denk dat die dj adolf . wel iets racistisch heeft,
mmaar het nummer je moet je muil houwe is idd van dj dolf, of worden die en dj adolf door elkaar heen gehaaldConfused
djwillem    posted on 21-11-2005 22:11
ik ken alleen het nummer ssa ofzo
ik vind dat gesprek ertussendoor wel stom maar de muziek zelf van dit liedje is wel goed.
als hij nou geen tekst erbij had dan zou het mischien iets worden
Illusion    posted on 21-11-2005 22:13
Dat vind ik ook
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Tekhead    posted on 21-11-2005 22:30
Ik begrijp niet waarom jullie je daar druk over maken, dergelijke individuen werken ze toch ook zelf in de hand, vergelijk hem met een extreme imam, dergelijke mensen hebben alleen invloed op meelopers en niet-beter-weters, en ik ben nog steeds van volle overtuiging, vrijheid van meningsuiting voor iedereen, en ook vrijheid van klederdracht, waarom hem aan banden leggen, als je niet wil luisteren, luister je toch niet ! Of denken jullie, dat die imam's in de moskeeen geen racistische praat verkopen !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
djwillem    posted on 21-11-2005 23:10
:Pje hebt een duidenlijke mening.
mischien was blast gewoon nieuwschierig naar de reacties daarover.(was ik ook)
Tekhead    posted on 21-11-2005 23:22
Poster: djwillem
:Pje hebt een duidenlijke mening.
mischien was blast gewoon nieuwschierig naar de reacties daarover.(was ik ook)

en wat is jouw mening daarover ?
Gery    posted on 21-11-2005 23:23
Poster: DJ-DC
daar heb je een punt, maar ik denk dat die dj adolf . wel iets racistisch heeft 

Obvious
DJ - Producer
Gery    posted on 21-11-2005 23:28
Poster: Tekhead
en ik ben nog steeds van volle overtuiging, vrijheid van meningsuiting voor iedereen, en ook vrijheid van klederdracht, waarom hem aan banden leggen, als je niet wil luisteren, luister je toch niet ! Of denken jullie, dat die imam's in de moskeeen geen racistische praat verkopen !
 Ben ik ook van mening, echter mag men met het uiten van zijn mening niet zover gaan dat dit aanzet geeft bij anderen tot acties, met name het nazisme in de tijd, maar ook evengoed de nog actuele rellen in frankrijk...

Het mag best zijn dat die immams racistische praat verkopen in hun moskeen, en voor mijn part I don't care, het probleem ligt hem erin dat er mensen zijn die zich wel in laten met holle slogans enz en overgaan tot actie, dan en pas dan denk ik dat er iets schort met de vrijheid van meningsuiting. Op het moment dat anderen er 'last' van hebben zeg maar Happy, laughing
DJ - Producer
Tekhead    posted on 21-11-2005 23:36
Poster: Gery
Poster: Tekhead

Het mag best zijn dat die immams racistische praat verkopen in hun moskeen, en voor mijn part I don't care, het probleem ligt hem erin dat er mensen zijn die zich wel in laten met holle slogans enz en overgaan tot actie, dan en pas dan denk ik dat er iets schort met de vrijheid van meningsuiting. Op het moment dat anderen er 'last' van hebben zeg maar Happy, laughing

deels akkoord, maar aan beide zeide dan, want nu mogen Nederlanders geen Londsdale dragen, of ze zijn crimmineel, en Racistische, negers, moslims ed, mogen wel die kledij van Kanu, of zoiets dragen, daar wordt niets over gezegd.

En beste Gerry, ik ben in een positie, waarin ik weet, waarover ik praat, daar ik een Jood ben, en veel familie tijdens W.O. 2 verloren, dus.... ik heb er geen last van, ik vind alleen, domme blanken  die o zo schrik hebben om racist genoemd te worden  veel  erger.  Het  enige wat  mij  geraakt heeft was toen in A'dam de Utrecht supporters begonnen te roepen, HAMAS Alle joden aan het Gas

Reind    posted on 22-11-2005 01:51
Poster: Blast
Adolf verhaal

Zulke mensen mogen ze van mij per direct de mond snoeren, voor de trein flikkeren, verzuipen, weg hangen tussen de varkens kadavers in een koelcel of door 100 homofiele negers laten naaien.

Ik heb een schurft aan zulke lui die een ander het licht in de ogen niet gunnen ongeacht welke kleur ze hebben of wel geloof ze aanhangen. Extremen zijn nooit goed, ik kan me namelijk niemand in de geschiedenis herinderen die een extremist was en ook daadwerkelijk een probleem opgelost heeft.

Aan de andere kant, als er niet van zulke debielen waren hadden we ook weinig stof tot nadenken....
Tekhead    posted on 22-11-2005 02:36
Poster: Reind
Adolf verhaal

Zulke mensen mogen ze van mij per direct de mond snoeren, voor de trein flikkeren, verzuipen, weg hangen tussen de varkens kadavers in een koelcel of door 100 homofiele negers laten naaien.

Ik heb een schurft aan zulke lui die een ander het licht in de ogen niet gunnen ongeacht welke kleur ze hebben of wel geloof ze aanhangen. Extremen zijn nooit goed, ik kan me namelijk niemand in de geschiedenis herinderen die een extremist was en ook daadwerkelijk een probleem opgelost heeft.

Aan de andere kant, als er niet van zulke debielen waren hadden we ook weinig stof tot nadenken....

dat zal het oplossen dan ?
Lead    posted on 22-11-2005 09:49
Ok... ik heb het ook niet op mensen die racistisch doen of zich uiten en iedereen heeft zich kunnen uiten.

Graag vanaf nu de taal weer een beetje kuisen !
Let the BASS be louder
Blast    posted on 22-11-2005 13:56
ik wou gewoon jullie mening weten over die gast, want ik vind t nog al raar als die knakker allemaal racistische dingen gaat maken.

Sommige vinden t misschien grappig, en ik geef t ook toe, toen ik t voor de eerste keer hoorde moest ik ook lachen. Maar ik heb t nummer vaker geluisterd en krijg zo de indruk dat hij 't NIET als een grapje bedoeld...

ccc    posted on 22-11-2005 19:38
Hij bestaat toch al langer hoor. En naar mijn weten heeft ie nog nooit met Neophyte samengewerkt.

maar de teksten die "gezongen" worden door de nummers zijn toespraken van vroeger die hij erdoorheen heeft gemixt. Dus hij heeft ze heus zelf niet verzonnen.
Hij zal met de liedjes niks serieus bedoelen.
User edit by ccc on 22-11-2005 @ 19:39:13 (6%)
dj_agressor    posted on 22-11-2005 19:46
ik wou gewoon jullie mening weten over die gast, want ik vind t nog al raar als die knakker allemaal racistische dingen gaat maken.

Sommige vinden t misschien grappig, en ik geef t ook toe, toen ik t voor de eerste keer hoorde moest ik ook lachen. Maar ik heb t nummer vaker geluisterd en krijg zo de indruk dat hij 't NIET als een grapje bedoeld...

mensen die dat soort muziek maken en serieus uitbrengen zullen het wel niet als grapje bedoelen, een beetje figuur weet wel dat adolf hitler en humor niet samen gaan...

240 Users online: 45 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 55.393
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.962.685