Poster: djwillem
:Pje hebt een duidenlijke mening.
mischien was blast gewoon nieuwschierig naar de reacties daarover.(was ik ook)
Poster: DJ-DC
daar heb je een punt, maar ik denk dat die dj adolf . wel iets racistisch heeft
Poster: TekheadBen ik ook van mening, echter mag men met het uiten van zijn mening niet zover gaan dat dit aanzet geeft bij anderen tot acties, met name het nazisme in de tijd, maar ook evengoed de nog actuele rellen in frankrijk...
en ik ben nog steeds van volle overtuiging, vrijheid van meningsuiting voor iedereen, en ook vrijheid van klederdracht, waarom hem aan banden leggen, als je niet wil luisteren, luister je toch niet ! Of denken jullie, dat die imam's in de moskeeen geen racistische praat verkopen !
Poster: GeryPoster: Tekhead
Het mag best zijn dat die immams racistische praat verkopen in hun moskeen, en voor mijn part I don't care, het probleem ligt hem erin dat er mensen zijn die zich wel in laten met holle slogans enz en overgaan tot actie, dan en pas dan denk ik dat er iets schort met de vrijheid van meningsuiting. Op het moment dat anderen er 'last' van hebben zeg maar
deels akkoord, maar aan beide zeide dan, want nu mogen Nederlanders geen Londsdale dragen, of ze zijn crimmineel, en Racistische, negers, moslims ed, mogen wel die kledij van Kanu, of zoiets dragen, daar wordt niets over gezegd.
En beste Gerry, ik ben in een positie, waarin ik weet, waarover ik praat, daar ik een Jood ben, en veel familie tijdens W.O. 2 verloren, dus.... ik heb er geen last van, ik vind alleen, domme blanken die o zo schrik hebben om racist genoemd te worden veel erger. Het enige wat mij geraakt heeft was toen in A'dam de Utrecht supporters begonnen te roepen, HAMAS Alle joden aan het Gas
Poster: Blast
Adolf verhaal
Poster: ReindPoster: Blast
Adolf verhaal
Zulke mensen mogen ze van mij per direct de mond snoeren, voor de trein flikkeren, verzuipen, weg hangen tussen de varkens kadavers in een koelcel of door 100 homofiele negers laten naaien.
Ik heb een schurft aan zulke lui die een ander het licht in de ogen niet gunnen ongeacht welke kleur ze hebben of wel geloof ze aanhangen. Extremen zijn nooit goed, ik kan me namelijk niemand in de geschiedenis herinderen die een extremist was en ook daadwerkelijk een probleem opgelost heeft.
Aan de andere kant, als er niet van zulke debielen waren hadden we ook weinig stof tot nadenken....
Poster: Blastik wou gewoon jullie mening weten over die gast, want ik vind t nog al raar als die knakker allemaal racistische dingen gaat maken.
Sommige vinden t misschien grappig, en ik geef t ook toe, toen ik t voor de eerste keer hoorde moest ik ook lachen. Maar ik heb t nummer vaker geluisterd en krijg zo de indruk dat hij 't NIET als een grapje bedoeld...