FL Studio Midi Controller...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 05-06-2010 10:05
Hallo,

Ik ben van plan deze vakantie een midi controller te kopen om FL Studio aan te sturen. Hierbij dacht ik aan een keyboard met enkele draaiknoppen en sliders.. Eerste gedacht was de Oxygen 49 van M-audio.
Ik had graag van jullie geweten wat de beste midi controller is voor FL.

Bedankt

What do you think about FL Studio Midi Controller... ??

Vote :   

justjustin    posted on 05-06-2010 10:13
Er is niet specifiek een 'Beste' , het is wat jij het meest prettig vind...Er zijn er namelijk heeeeel veeel...
Maar ik persoonlijk vind dat je met die Oxygen een goede keuze maakt...Veel mogelijkheden en goede prijs kwaliteit verhouding...
JustDuno    posted on 05-06-2010 10:37
Ik heb de oxygen 61. ook gekocht als eerste midicontroller. Er staan ook een paar drukknoppen faders en draaiknoppen op waarmee je aan de slag kan. Heb er nog geen moment spijt van gehad! Overweeg misschien toch eens ipv een 49 een 61 keys te kopen. heb al dikwijls gedacht: toch goed dat ik 61 toetsen heb. Is ook leuk als je eens gewoon wilt piano proberen te spelen
AndersHJ    posted on 05-06-2010 11:45
Zal dan toch de 49 worden.. Zit op kot en zou hem graag af en toe meenemen Winking my eye
Kun je op die draai- en schuifknoppen alles zetten? of is dat beperkt?
hoppie    posted on 05-06-2010 16:59
jep, je kunt zelf je effecten aansturen met je toetsen
Question everything
main    posted on 05-06-2010 17:59
wil je knoppen, sliders en rotary's ?

korg nanoKONTROL

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

363 Users online: 221 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 75.850
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.887