Ik ben van plan deze vakantie een midi controller te kopen om FL Studio aan te sturen. Hierbij dacht ik aan een keyboard met enkele draaiknoppen en sliders.. Eerste gedacht was de Oxygen 49 van M-audio. Ik had graag van jullie geweten wat de beste midi controller is voor FL.
Bedankt
What do you think about FL Studio Midi Controller... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Er is niet specifiek een 'Beste' , het is wat jij het meest prettig vind...Er zijn er namelijk heeeeel veeel... Maar ik persoonlijk vind dat je met die Oxygen een goede keuze maakt...Veel mogelijkheden en goede prijs kwaliteit verhouding...
Ik heb de oxygen 61. ook gekocht als eerste midicontroller. Er staan ook een paar drukknoppen faders en draaiknoppen op waarmee je aan de slag kan. Heb er nog geen moment spijt van gehad! Overweeg misschien toch eens ipv een 49 een 61 keys te kopen. heb al dikwijls gedacht: toch goed dat ik 61 toetsen heb. Is ook leuk als je eens gewoon wilt piano proberen te spelen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.