Poster: mrmagix
@ Luni-B:?Hij zegt duidelijk dat afspraken worden genegeert. Wat zijn die dan waard voor op te stellen?
Poster: Luni-B
Niet vervelend bedoeld maar je zou een goede planning kunnen maken, duidelijke afspraken maken.
en van deze ervaring leer je dus weer.
Poster: Rusafli
Er leven helaas veel vreemde vogels in ons landje en op het internet.
Poster: ArCee
Luni, de afspraken zijn waterdicht mijn inziens.
Deze zijn (soort van) contractueel vast gelegt. Mensen moeten eerst voor een akkoord tekenen alvorens wij een poging doen om ze te kunnen inplannen.
1: Uploading 48 uur voor broadcast.
2: Bij niet kunnen uploaden van je set, een waarscghuwing sturen naar het station, ook 48 uur voor broadcast.
Dit is trouwens maar een klein deel van de afspraken.
Dus daar kan het niet aan liggen.
Het is in mijn ogen puur een gedragskwestie. Iets wat ik dus niet WIL tollereren.
Poster: Snoey
Waarom geen borgsom van 100 euro per show? Iedereen die netjes zijn afspraken na komt en op een redelijke manier jou station verlaat, krijgt zijn borg terug. Mensen die er opeens mij stoppen en het station aan hun lot overlaten, krijgen hun borg niet terug.?
Poster: Sebasz
Via de mail bouw je toch geen contact op. Sowieso op internet niet echt, maar als je uren lang met een persoon elke dag kan lullen over vanalles en nogwat, en het is lache, ja dan zou dat wel een vriendschap zijn denk ik een beetje.
Sowieso als je zoiets doet altijd eens met die personen in reallife afspreken, dat maakt het allemaal veel 'echter' en je krijgt beter contact met die 'vriend'.
Poster: Tekhead
een cybervriend(in) he Sebasz.
Ik heb per toeval al 2x persoonlijk kennis gemaakt met een djr member en dat is me 2x zeer welgevallen.
Poster: Bootstrap
Ik denk dat het, los van deze discussie, erg goed is om aan de DJ's te laten zien wat ze met hun show bereiken. Dingen die op dit moment bij me opkomen zijn:
- Mogelijkheid voor DJ's om statistieken in te zien van hun show (aantal luisteraars etc)
- Mogelijkheid voor luisteraars om comments te geven (wel lastig om handig te doen)
- Wellicht DJ's iets geven om voor te strijden, zoals beste nieuwkomer ofzo (questionable)
- Wellicht om de zoveel tijd albums uitbrengen met de lekkerste mixjes
- TotaalFM party's organiseren (is al gebeurd dacht ik, maar misschien iets vaker)
Een plek waar je makkelijk zulke feesten zou kunnen houden is bijvoorbeeld de Ekko in Utrecht, ze staan daar erg open voor inbreng van buitenaf. Goed geluid, mooie lichten en een leuk podium zijn aanwezig.
Ik denk dat dit soort toevoegingen aan de werkwijze van TotaalFM de DJ's heel erg motiveerd om de beste mixjes te laten horen aan hun publiek.
Ik hoop dat je hier iets mee kan ReneVerder vind ik het nog steeds erg tof om bij jullie te mogen draaien
Poster: dacuba
Ja, de jeugd is naar de klote.
/topic
Poster: Tekhead
.....t?