Bij deze een productie die ik samen met een vriend heb gemaakt. Allebij hebben wij een ontzettende aversie tegen Lady Gaga en haar wanhopige poging 'Muziek' te maken (Ok?.. haar producers hebben er ook een handje van)
Daarom hebben we het nummer Telephone geprobeerd op te vijzelen (A)
Ben benieuwd naar jullie reactie!
Jelled ft Stan B - Prank Call
Stay Tuned
User edit by JelledMusic on 31-05-2010 @ 20:34:43 (4%)
What do you think about [P] Jelled ft Stan B. - Prank Call ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
vind het een zeer rare kick :/ die eerste bassynth vind ik echt goed maar dan verneuk je het met die stomme tekst van lady gaga (mijn mening toch) Nummer klinkt ook wat leeg. Haal die lelijke vocal weg en steek er nog enkele dingen bij en je hebt een lekker nummer
User edit by JustDuno on 04-06-2010 @ 10:31:56 (3%)
Ja de beat vind ik helemaal niet lekker. Er zitten ook wel wat leuke effecten in maar veel verschillende. En ze zijn er zomaar ingegooid als je weet wat ik bedoel. Er valt zeker wat leuk van te maken ! Check dees als je hem al niet kent ?Telephone(Passion Pit Remix)
User edit by Sandrr on 04-06-2010 @ 03:12:09 (27%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.