Allround DJ gezocht (Italië) (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 31-05-2010 09:50
Beste resourcers,

Een collega DJ van mij heeft een eigen bedrijf opgericht: Camping events. Hiervoor zoekt hij nog allround DJ's. Ik heb hem beloof dit op het forum weg te zetten. Zo kan ik hem helpen en krijgen jullie ook de kans een leuke ervaring op te doen. De vacature:

?
Wat doen we?
Voor de zomer van 2010 hebben we een nieuw concept ontwikkeld voor familiecampings in de regio Veneti?, Itali?. De doelgroep waar wij ons op richten zijn jongeren tussen de 14 en 18 jaar. Voor kinderen tot 12 jaar is er van alles te doen op een camping, maar voor tieners valt er op campings vaak weinig te beleven. Dat gat gaan wij opvullen met ons concept. Het concept bestaat uit evenementen en activiteiten afgestemd op de behoeften van jongeren. Hierbij moet je denken aan beachparty?s, clubnights, boatparty?s een dag naar een waterpark of kart baan.
?
Wie zoeken we?
Vanaf 26 juli t/m 15 augustus organiseren we in totaal 9 feesten (3 per week) voor gasten van Nederlandse, Duitse en Deense afkomst. Tijdens deze feesten draaien we met drie Dj?s, op dit moment hebben we een house Dj en een Dj die de stijlen techno, electro en disco voor zijn rekening neemt. Nu zijn we nog op zoek naar een allround Dj die in de genoemde periode beschikbaar is, je draait dan op alle 9 feesten. De locaties waar de feesten worden gehouden zijn een discotheek, beachbar en een partyboat, je draait op 2 pioneer CDJ 1000 MK3 en een DJM 800. Naast dj?s bestaat ons team uit 10 personen waaronder een Mc, Vj en promoters.
?
Vergoeding?
Je ontvangt een dagvergoeding van ?10,- daarnaast worden reis en slaapplaatsen door ons verzorgd gedurende een verblijf van ruim drie weken in Itali?. Je ontvangt geen loon voor de verrichte werkzaamheden.
?
Heb je interesse om deze zomer voor Camping Events te komen draaien? Stuur dan een mail met daarin je leeftijd, Dj ervaring en een recente demo van 45 tot maximaal 60 minuten naar info@camping-events.com en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Play that funky music white boy....

What do you think about Allround DJ gezocht (Italië) ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 04-06-2010 14:12
Poster: Sandr

Mensen die een leuke, spotgoedkope vakantie, willen combineren met draaiervaring opdoen op leuke plaatsen: Graag hier reageren!

Fijn bedankt!!

Idd Sandr heb wel een punt hier. Je hoeft niet te gaan als je het niks vind. Maar voor de DJs die draai ervaring willen op doen is dit ideaal.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
ArCee    posted on 06-06-2010 12:49
Inderdaad, als je dit doet voor een goedkope vakantie, en niet puur om iets te vedienen dan zeg ik, DOEN.
niles    posted on 06-06-2010 13:36
Je ziet dit wel vaker, meestal met animatiebedrijven (ik werk op een recreatiepark, en heb al zo'n 4 van die bedrijven ingehuurd)
Studenten doen animatie en recreatiewerk, zijn de hele dag bezig met kinderen etc. Omdat de bedrijven dit brengen alsof je zelf ook op vakantie bent, gaan ze akkoord met de lage vergoeding... (want 'je bent toch ook aan het vakantievieren'). Meestal valt het alleen behoorlijk vies tegen in de praktijk, omdat je keihard werkt...

Bij mij op het park waren deze studentes aan het werk tot 12-1 uur 's avonds door kinderdisco,nachtspellen enzo, maar de volgende dag om 9 uur moest alles ?klaar zijn, omdat de peutertjes voor de deur stonden om te knutselen... Het klinkt niet echt zwaar, maar om dit de hele vakantie als ritme te hebben viel letterlijke alle studenten zwaar...

Het is iets wat je zeker moet doen als je het leuk vind, maar staar je niet blind op het 'lekker vakantie houden'... ik weet niet of je naast die 3 feestjes per week nog wat anders doet, maar mijn ervaring met dit soort bedrijven is dat je hard moet werken voor weinig...

Als je het echt wil, zeker doen! Maar wees kritisch met je verwachtingen...
Sandr    posted on 06-06-2010 16:57
De vergelijking die je maakt is natuurlijk zo krom als een hoepel... Studentes die de hele dag helpen met knutselen of iemand die 3x per week moet draaien. Je hebt het ook over 'die bedrijven'.? Wat bedoel je dan met 'die' bedrijven? Als je dit bedrijf vergelijkt met een bedrijf dat de animatie op een recreatiepark verzorgd heb je, of de begin post niet gelezen, of je snapt het gewoon niet zo goed.....

Dit bedrijf is een uniek bedrijf dat een concept heeft ontwikkeld dat ze nu voor het eerst gaan uitvoeren. Niet zo gek dat er geen astronomische bedragen worden betaald....

Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo hard zijn best doet om het concept onderuit te halen? Het is gewoon zoals het er staat: 3x per week draaien en verder ben je in principe gewoon vrij. Natuurlijk trek je met het team op en zal je misschien wel eens wat helpen met het een en ander maar dat ben je niet verplicht.

En als je geintresseerd bent maar je twijfeld nog over het een en ander, neem dan contact op. Zij kunnen je precies vertellen wat er gaat gebeuren.
Mathiz    posted on 06-06-2010 17:01
Is het enkel voor onervaren dj's of mogen meer ervaren dj's zich ook aanbieden?
Sandr    posted on 06-06-2010 17:04
Wat denk je zelf? Ik neem aan dat ze liever een ervaren DJ hebben dan een onervaren......

Dus gewoon reageren als je interesse hebt!
Mathiz    posted on 06-06-2010 17:07
En is het evt. mogelijk dat een collega dj van me mee kan met de bus ? Lijkt me leuker dat ik samen met hem b2b kan draaien en dan overdag wat kan rondhangen
Sandr    posted on 07-06-2010 09:22
Stuur even een mailtje met hetgeen je wilt weten naar:

info@camping-events.com

Dan krijg je direct een antwoord op al je vragen en hoef ik hun niet steeds te bellen om elke vraag hier te kunnen beantwoorden.

Succes!
Sandr    posted on 22-06-2010 14:43
Klein kickje
Pipo030    posted on 23-07-2010 04:38
oke
graag zou ik eind van het project willen weten hoe dit is verlopen , en of ze het nog een jaar door willen zetten.
dan weet ik namelijk wel iemand die in de zomer van 2011 mee wil om te draaien.
op dat moment stel ik mezelf beschikbaar voor andere werkzaamheden.
ik ga een opleiding volgen in geluid, beeld en licht techniek dus dat is dan ook mooi.
NoLive69    posted on 07-11-2010 18:50
ik wekr ook grg mee ik, ben 16jaar en doelgroep 14)18 jaar Winking my eye heb ervaringe
jannickv    posted on 07-11-2010 19:43
Poster: NoLive69
ik wekr ook grg mee ik, ben 16jaar en doelgroep 14)18 jaar Winking my eye heb ervaringe

Ga jij nou werkelijk allemaal topics van mensen die maanden geleden dj's zochten bumpen? xD
dJORD    posted on 07-11-2010 19:44
zijn naam is niet voor niets nolive!
ElVrieso    posted on 07-11-2010 19:56
Poster: dJORD
zijn naam is niet voor niets nolive!

Dat wilde ik ook al posten. :P
Bruno de Vries - @djelvrieso

This is an old Topic

No new postings for 5.418 days.
 Post CommentThat would be 180.6 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: 72 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 67.593
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.566