Allround DJ gezocht (Italië) (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 31-05-2010 09:50
Beste resourcers,

Een collega DJ van mij heeft een eigen bedrijf opgericht: Camping events. Hiervoor zoekt hij nog allround DJ's. Ik heb hem beloof dit op het forum weg te zetten. Zo kan ik hem helpen en krijgen jullie ook de kans een leuke ervaring op te doen. De vacature:

?
Wat doen we?
Voor de zomer van 2010 hebben we een nieuw concept ontwikkeld voor familiecampings in de regio Veneti?, Itali?. De doelgroep waar wij ons op richten zijn jongeren tussen de 14 en 18 jaar. Voor kinderen tot 12 jaar is er van alles te doen op een camping, maar voor tieners valt er op campings vaak weinig te beleven. Dat gat gaan wij opvullen met ons concept. Het concept bestaat uit evenementen en activiteiten afgestemd op de behoeften van jongeren. Hierbij moet je denken aan beachparty?s, clubnights, boatparty?s een dag naar een waterpark of kart baan.
?
Wie zoeken we?
Vanaf 26 juli t/m 15 augustus organiseren we in totaal 9 feesten (3 per week) voor gasten van Nederlandse, Duitse en Deense afkomst. Tijdens deze feesten draaien we met drie Dj?s, op dit moment hebben we een house Dj en een Dj die de stijlen techno, electro en disco voor zijn rekening neemt. Nu zijn we nog op zoek naar een allround Dj die in de genoemde periode beschikbaar is, je draait dan op alle 9 feesten. De locaties waar de feesten worden gehouden zijn een discotheek, beachbar en een partyboat, je draait op 2 pioneer CDJ 1000 MK3 en een DJM 800. Naast dj?s bestaat ons team uit 10 personen waaronder een Mc, Vj en promoters.
?
Vergoeding?
Je ontvangt een dagvergoeding van ?10,- daarnaast worden reis en slaapplaatsen door ons verzorgd gedurende een verblijf van ruim drie weken in Itali?. Je ontvangt geen loon voor de verrichte werkzaamheden.
?
Heb je interesse om deze zomer voor Camping Events te komen draaien? Stuur dan een mail met daarin je leeftijd, Dj ervaring en een recente demo van 45 tot maximaal 60 minuten naar info@camping-events.com en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Play that funky music white boy....

What do you think about Allround DJ gezocht (Italië) ??

Vote :   

AdenFarleigh    posted on 01-06-2010 19:31
Lijkt me zeker gaaf; helaas draai ik niet allround Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Sandr    posted on 02-06-2010 09:49
Poster: ccc

Als je ff nadenkt weet je zelf ook dat de vraag niet zo gek is.

Maar heb je iets meer informatie misschien over de verblijfplaats en reis? Wordt er gevlogen/gereden etc?

Hier wat meer info:

- de reis is principe met een personenbus samen met de rest van het
team op 20 juli. Maar mocht degene dan nog niet beschikbaar zijn dan
is er ook de mogelijkheid om op 23 juli met het vliegtuig te komen (op
onze kosten).

- de verblijfplaats is op een een camping bij het plaatsje Cavalino,
dit ligt op ongeveer een half uur rijden van Lido di Jesolo bij
Venetie. Ook de feest locaties liggen op maximaal een halfuur rijden
hiervandaan, maar hier wordt je uiteraard per auto met de rest van het
team naartoe gebracht.
Je verblijft daar in een grote, compleet verzorgde (koelkast, tafels,
stoelen, bedden, kookgerei) bungalowtent met twee aparte slaapcabines.
Deze tent deel je met nog iemand anders. Op de camping hebben we een
aparte hoek gereserveerd voor het team, de camping zelf ligt op 50
meter van het strand en beschikt over goede sanitaire voorzieningen.
?
MoXeGy    posted on 02-06-2010 10:24
klinkt opzig wel leuk, een vakantie en 's avonds nog draaien. kun je je ook met zijn 2e opgeven?(zo ie zo makkelijk als er een ziek is)
Sandr    posted on 02-06-2010 11:23
Je kan het allicht proberen. Ik heb geen zicht op hun budget dus weet niet wat de mogelijkheden zijn voor een extra Dj... daarvoor kan je het best even contact met hun opnemen.
LilQuint    posted on 02-06-2010 14:04
Ik ben denk ik ?nog te jong :P
Yorick    posted on 02-06-2010 14:13
Poster: Sandr
Je kan het allicht proberen. Ik heb geen zicht op hun budget dus weet niet wat de mogelijkheden zijn voor een extra Dj... daarvoor kan je het best even contact met hun opnemen.

Heeft wel voordelen:
Fotograaf
Afwisselen
Kan andere activiteiten ondersteunen
Etc.. Maar daar gaat het niet om.

@ LilQuint, er staat geen leeftijd bij...

Niet geschoten is altijd misWinking my eye!
Yvaroz    posted on 02-06-2010 16:20
MinimUm leeftijd? Is die er?
Nothing is Impossible
Sandr    posted on 02-06-2010 16:22
Dat denk ik niet, het gaat namelijk niet om een betaalde baan...

Kijk het wordt natuurlijk lastig als je 12 jaar bent... maar je hoeft geen 18 te zijn. Gewoon proberen: Ja heb je nee kan je krijgen!!
ThijsG    posted on 02-06-2010 16:32
Wow klinkt wel heel vet! helaas staat er al heel wat geboekt voor mij(en ben ik ook nog niet bepaald de beste DJ)...
User edit by ThijsG on 02-06-2010 @ 16:32:24 (3%)
DJADMIN    posted on 02-06-2010 17:04
Poster: Sandr
Dat denk ik niet, het gaat namelijk niet om een betaalde baan...

Kijk het wordt natuurlijk lastig als je 12 jaar bent... maar je hoeft geen 18 te zijn. Gewoon proberen: Ja heb je nee kan je krijgen!!

Of nee heb je, ja kan je krijgen :P
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Outsider    posted on 02-06-2010 18:07
Zal vandaag een mix maken.. Ga zeker meedoen :D
LLCoolP    posted on 02-06-2010 19:58
Waarom heb ik vast werk en mijn vakantie al ingepland CoolLijkt me zkr vet, maarja dan mis ik ook hier heel wat festivalsUnhappyVOLGEND jaar maybve. . .
Join the party and become famous!
Sandr    posted on 03-06-2010 00:13
Poster: DJADMIN

Of nee heb je, ja kan je krijgen :P

Beter 10 vogels in de lucht dan 1 in de handWinking my eye En de boom valt nooit ver van de appelWinking my eye Maar was me niet opgevallen... te snel getypt denk ikWinking my eye

Maar iedereen die het wat vind: stuur ze gewoon een mailtje en twijfel niet aan jezelf. Wie weet wordt je eruit gepikt en beleef je een fantastische vakantie!
DTwisted    posted on 03-06-2010 12:59
ik ga zsm mogelijk een mix maken, als ik uitgekozen word moet ik dan alleen komen of is er ook een mogelijkheid dat ik mijn mc meeneem?
qntr0l    posted on 03-06-2010 13:34
Een MC als allrounder?
ArCee    posted on 03-06-2010 13:43
Wrom moeilijk doen, ik heb iets van een stuk of 8 Italiaanse deejays op me station draaien, maar allround? Cool
DJADMIN    posted on 03-06-2010 13:50
Poster: Electrobeatz
ik ga zsm mogelijk een mix maken, als ik uitgekozen word moet ik dan alleen komen of is er ook een mogelijkheid dat ik mijn mc meeneem?

Jouw mc...right :P
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
ArCee    posted on 03-06-2010 22:29
Met alle respect: Vergoeding?
Je ontvangt een dagvergoeding van ?10,- daarnaast worden reis en slaapplaatsen door ons verzorgd gedurende een verblijf van ruim drie weken in Itali?. Je ontvangt geen loon voor de verrichte werkzaamheden.
Dit is wel heel, heel, heel erg magertjes.

Toen ik 20 was heb ik in Spanje gedraait voor kost en inwoning, geheel seizoen in Lorett de Mar.
Toen kreeg ik al 15 gulden per dag, bovenop kost en inwoning (woonruimte / hotelkamer, eten, gebruik maken alle faciliteiten zoals fitness, zwembad en sauna, taxivergoeding en ik was verzekerd de opdrachtgever). Ticket heen en weer werd betaald. Ik kreeg per week 35 gulden mzuiekgeld (platen bijkopen).

Dat was dus in 1984 of 85, dan vind ik dit ERG mager als ik zie hoeveel tijd ertussen zit. Komt op mij zowat over als deejaytje willen uitkijpen?
Deejays die hier voor aan het werk willen verpesten de markt(waarde) van deejays?
Ilja    posted on 03-06-2010 22:32
Ik zei al aan het begin, dit is puur zakken vullen en in hetzelfde tijd jou zand in de ogen strooien.
User edit by Ilja on 03-06-2010 @ 22:32:35 (4%)
Flaged
JollyJunkie    posted on 03-06-2010 22:37
Zoals je zelf zegt, dit zei je in het begin al, dus zeg het dan niet nog een keer Winking my eye

De discussie over de vergoeding was al afgerond, mensen die interesse hebben kunnen zelf nadenken of ze de vergoeding hoog genoeg vinden. Als je toch geen interesse hebt, waarom zou je dan de vergoeding willen verhogen?

Dus, een nieuwe streep, en deze keer gaan we onder de streep echt niet meer discussieren?over de vergoeding.

FML    posted on 03-06-2010 23:43
omdat men van klagen een sport wilt maken.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Twello    posted on 03-06-2010 23:53
Poster: ArCee
Met alle respect: Vergoeding?
Dit is wel heel, heel, heel erg magertjes.

inderdaad een biertje bestellen aan de bar en je geld is er al weer doorheen? Ik denk dat je zelf nog geld moet bij gaan leggen ipv dat je krijgt want met 10 euro red je het nauwelijks (tenminste ik ga er vanuit dat je ook een keer wat leuks wilt gaan doen...). Dus van vergoeding is geen sprake!
Snoey    posted on 04-06-2010 02:45
Maar aan de andere kant, misschien heeft de organisatie geen geld om de dj's te betalen. Daarnaast is het nog maar de vraag of ze door de opdrachtgevers goed betaald worden.?

Maar als puntje bij paaltje komt is het inderdaad de vraag of je voor deze prijs een dj vind waar de opdrachtgevers en de campinggasten tevreden mee zijn.

@ Arcee?

Waarschijnlijk zal jij voor een discotheek / cafe gedraaid hebben gedurende die periode dat jij in Spanje draaide. Dat soort bedrijven hebben een veel hogere omzet, want de opbrengsten van de drank verkoop komen terecht in eigen kassa.?

In het geval van deze organisatie zullen zij slechts denk ik alleen opbrengsten halen bij het leveren van een 'drive-in' en de bij behorende dj's. ?

Maar voor alle beginners: ervaring kan je niet kopen, dus als je hier geen geld kan verdienen, is het verstandig om alles te pakken wat je kan pakken. En om zo te beginnen is natuurlijk helemaal geweldig. Toen ik nog 15/16 was en op het strand stond te werken, had ik zeker een poging gewaagd.
En daarnaast is het vrij cool om te zeggen dat je door Itali? hebt getoerd, en dat je op het strand en op bootjes hebt gedraaid (h)
www.soundcloud.com/ten-hooven
qntr0l    posted on 04-06-2010 08:49
Poster: Ilja
Ik zei al aan het begin, dit is puur zakken vullen en in hetzelfde tijd jou zand in de ogen strooien.

Als jij nou gewoon eens niet reageert? Je wilt hier niet aan meewerken (terwijl jij het h??l goed zou kunnen gebruiken) en loopt alleen maar het topic af te zeiken. Als je niks positiefs of zinnigs te vertellen hebt reageer dan gewoon niet?

@ Snoey: Ik denk dat dat laatste precies is wat de organisatoren hierachter voor ogen hebben. Jonge, beginnende DJ's een (zo goed als) gratis vakantie aanbieden, en ze ook nog eens wat ervaring op te laten doen. In mijn ogen een goed concept.

goed, de meeste DJ's gaan niet gratis staan, maar als je een berg ervaring op wil doen is dit gewoon ?cht een kans voor je. En het is inderdaad vetcool Cool.
Sandr    posted on 04-06-2010 12:19
Poster: ArCee
bla bla

Poster: Ilja
niet eens bla bla waardig

Poster: Twello
bla bla

Ik herhaal: ( dat is iets dat ik niet had hoeven doen als je het topic even helemaal had doorgelezen)

Als ik geen leuke plekken zou hebben om te draaien in de zomer en ik kan 3 weken voor niks naar Itali? (reis en verblijf). Dan kan ik daar ook nog eens op leuke plekken draaien en ben ik verder niks verplicht.

Als je daar ook nog flink wilt feesten zal je wel zelf geld mee moeten nemen, maar gezien je reis en verblijf niks kosten is dat best op te hoesten. Als je zelf een vakantie boekt verdien je toch ook niks per dag?

Nogmaals: Ik snap heel goed wat jullie zeggen: Dit doe ik niet dit kost me geld ipv dat het oplevert, daarom?doe ik het zelf ook niet.??Maar wil je dan wel zo vriendelijk zijn dit topic niet verder te vervuilen.

Mensen die een leuke, spotgoedkope vakantie, willen combineren met draaiervaring opdoen op leuke plaatsen: Graag hier reageren!

Fijn bedankt!!
User edit by Sandr on 04-06-2010 @ 12:19:56 (13%)

191 Users online: 106 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 79.750
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.426.528