Allround DJ gezocht (Italië) (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 31-05-2010 09:50
Beste resourcers,

Een collega DJ van mij heeft een eigen bedrijf opgericht: Camping events. Hiervoor zoekt hij nog allround DJ's. Ik heb hem beloof dit op het forum weg te zetten. Zo kan ik hem helpen en krijgen jullie ook de kans een leuke ervaring op te doen. De vacature:

?
Wat doen we?
Voor de zomer van 2010 hebben we een nieuw concept ontwikkeld voor familiecampings in de regio Veneti?, Itali?. De doelgroep waar wij ons op richten zijn jongeren tussen de 14 en 18 jaar. Voor kinderen tot 12 jaar is er van alles te doen op een camping, maar voor tieners valt er op campings vaak weinig te beleven. Dat gat gaan wij opvullen met ons concept. Het concept bestaat uit evenementen en activiteiten afgestemd op de behoeften van jongeren. Hierbij moet je denken aan beachparty?s, clubnights, boatparty?s een dag naar een waterpark of kart baan.
?
Wie zoeken we?
Vanaf 26 juli t/m 15 augustus organiseren we in totaal 9 feesten (3 per week) voor gasten van Nederlandse, Duitse en Deense afkomst. Tijdens deze feesten draaien we met drie Dj?s, op dit moment hebben we een house Dj en een Dj die de stijlen techno, electro en disco voor zijn rekening neemt. Nu zijn we nog op zoek naar een allround Dj die in de genoemde periode beschikbaar is, je draait dan op alle 9 feesten. De locaties waar de feesten worden gehouden zijn een discotheek, beachbar en een partyboat, je draait op 2 pioneer CDJ 1000 MK3 en een DJM 800. Naast dj?s bestaat ons team uit 10 personen waaronder een Mc, Vj en promoters.
?
Vergoeding?
Je ontvangt een dagvergoeding van ?10,- daarnaast worden reis en slaapplaatsen door ons verzorgd gedurende een verblijf van ruim drie weken in Itali?. Je ontvangt geen loon voor de verrichte werkzaamheden.
?
Heb je interesse om deze zomer voor Camping Events te komen draaien? Stuur dan een mail met daarin je leeftijd, Dj ervaring en een recente demo van 45 tot maximaal 60 minuten naar info@camping-events.com en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Play that funky music white boy....

What do you think about Allround DJ gezocht (Italië) ??

Vote :   

Ilja    posted on 31-05-2010 10:01
Zeg Sandr, hoe kun je in het buitenland uberhaupt iets leuks doen met 10 euro per dag.?
Sandr    posted on 31-05-2010 10:09
Don't blame the messenger...

Maar ik denk dat je het zo moet zien:

Een vakantie waar je reis en verblijf voor je wordt betaald, je op leuke feesten kan draaien en 10 euro per dag krijgt als 'zakgeld'.

Voor mensen die graag draaien is dit een geweldige kans om ervaring op te doen op zeker niet de minste plekken.
Grudgie    posted on 31-05-2010 10:13
Jammer dat ik dan geen All-round dj ben. Want heb zeker wel interesse, ik draai hardstyle en hardtechno Happy, laughing
Yorick    posted on 31-05-2010 10:18
Poster: Ilja
Zeg Sandr, hoe kun je in het buitenland uberhaupt iets leuks doen met 10 euro per dag.?

Als ik als beginnende dj deze kans kreeg zou ik niet naar het geld doen.
Dit staat zeker leuk op je CV en je doet een hoop ervaring op.
En zoals er al staat beschreven:?daarnaast worden reis en slaapplaatsen door ons verzorgd gedurende een verblijf van ruim drie weken in Itali?.
De reactie die je plaats snap ik niet, plaats dan niks! Ik zeg eerlijk het is niet veel maar je krijg er later meer voor terug. ?En als je het zo goed allemaal beter weet, zoek dan een ander forum op die je constant vervuild! Je laat bij veel mensen niet echt een positieve/goede/gezellige indruk achter....
(zo vervuil je de topic alweer aan het begin en krijgen we weer de ''Ilja'' discussie!?

Maar @ Sandr,?
Ik zal even in mijn dj vrienden kring rond vragen. Misschien zit er wel iemand tussen die intressen hier in heeft.
En laat het aan hun over om contact met Camping - Events op te nemen.?
Mixt-Ape    posted on 31-05-2010 10:20
Ik vind het alleszins wel een cool concept, echt een goeie kans voor jonge DJs met weinig ervaring!
Ilja    posted on 31-05-2010 10:27
@Yorick

Gast wind je niet zo op, het is gewoon een vraag.
Sandr    posted on 31-05-2010 10:33
Poster: Ilja
@Yorick

Gast wind je niet zo op, het is gewoon een vraag.

Ik ben het meer met Yorick eens... dit is niet gewoon een vraag, je doelt duidelijk op de in jouw ogen lage vergoeding.

Maar laten we hier nu geen discussie over maken. Als jij het niet ziet zitten hoef je hier niet meer te reageren. Er zijn genoeg DJ's die dit waarschijnlijk wel zien zitten. Zij kunnen reageren of direct contact opnemen met camping events.

Vanaf onder de streep graag geen discussie over de vergoeding etc. Back ontopic!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
qntr0l    posted on 31-05-2010 10:52
Goed concept! Gratis vakantie en ook nog eens internationale draaiervaring opdoen.

Kan het nog beter voor de beginnnende DJ?

Ik kan die data helaas niet. Jammer.
FML    posted on 31-05-2010 12:52
Echt super jammer dat ik geen allround kan draaien maar wat een ervaring zou dat zijn zeg !
Ik ga zeker rond vragen.

P.S. Negeer die idioot toch Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 31-05-2010 @ 12:53:10 (20%)
Phenix    posted on 31-05-2010 14:19
Zal het even met mijn ouders overleggen, lijkt me vet om te doen. Weet alleen nog niet zeker hoe het met onze vakantie uitkomt, maar je hoort het wel.
http://www.djmillhouse.nl
Lucalicious    posted on 31-05-2010 16:51
heel erg vet concept! kan je dit over een jaar of drie/vier niet nog eens vragen Winking my eye
Sandr    posted on 31-05-2010 16:56
Poster: Lucalicious
heel erg vet concept! kan je dit over een jaar of drie/vier niet nog eens vragen Winking my eye

Hoezo? Er staat toch geen minimale leeftijd bij?
Snoey    posted on 31-05-2010 19:28
Interessant, maar de rekeningen moeten ook betaald worden. En met 10 euro per dag ga je dat niet redden. Dus lijkt me alleen interessant voor de Dj die nog thuis woont en in Nederland niet aan de bak komt.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Lucalicious    posted on 31-05-2010 20:14
echt?! oh haha, ik dacht wel dat je 18 moest zijn Winking my eye
maar ik ben helaas op vakantie...
Hardshort    posted on 01-06-2010 00:51
Ik begin heel erg te twijfelen!!

Niet zozeer dat ik niet aan de bak kom maar de ervaring lijkt me echt supervet, ik ga het even overdenken Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
ccc    posted on 01-06-2010 00:57
Poster: Sandr
Ik ben het meer met Yorick eens...

Als je ff nadenkt weet je zelf ook dat de vraag niet zo gek is.

Maar heb je iets meer informatie misschien over de verblijfplaats en reis? Wordt er gevlogen/gereden etc?
User edit by ccc on 01-06-2010 @ 00:57:39 (15%)
Sandr    posted on 01-06-2010 09:45
Poster: Snoey
Interessant, maar de rekeningen moeten ook betaald worden. En met 10 euro per dag ga je dat niet redden. Dus lijkt me alleen interessant voor de Dj die nog thuis woont en in Nederland niet aan de bak komt.

Als jij op jezelf woont en hoge vaste lasten hebt wordt het minder aantrekkelijk ja. Maar als jij thuis woont lijkt mij het een aantrekkelijke uitdaging. Een draaivakantie. En dat hoeft echt niet te betekenen dat je in Nederland niet aan de bak komt, als jij 3 dagen in de week in hetzelfde kroegje staat kan ik best begrijpen dat dit een hele welkome afwisseling is.

Ik zelf doe het ook niet omdat de zomer in Zeeland druk is en voor mij betekend knaken verdienen en ik ook niet zo makkelijk weg kan bij mijn werk.

Snoey    posted on 01-06-2010 10:19

Als jij op jezelf woont en hoge vaste lasten hebt wordt het minder aantrekkelijk ja. Maar als jij thuis woont lijkt mij het een aantrekkelijke uitdaging. Een draaivakantie. En dat hoeft echt niet te betekenen dat je in Nederland niet aan de bak komt, als jij 3 dagen in de week in hetzelfde kroegje staat kan ik best begrijpen dat dit een hele welkome afwisseling is.

Ik zelf doe het ook niet omdat de zomer in Zeeland druk is en voor mij betekend knaken verdienen en ik ook niet zo makkelijk weg kan bij mijn werk.

Ik denk dat je met een gemiddelde telefoon abonnement niet eens genoeg verdient met 10 euro per dag in het buitenland. Plus wat moet je daar 4 dagen in de week doen, als je niet eens met een normaal budget erop uit kan? Het verhaaltje met de verwachte ervaringen klinkt top, maar of dat in de praktijk werkelijkheid wordt is nog maar de vraag.
Ilja    posted on 01-06-2010 10:38
Dit is volgens mij niets meer dan mooie praatjes om beginnende DJ's te verblinden. En zelf vet te cashen terwijl de echte werkers op water en brood moeten leven. ??

Hier zou niemand moeten intrappen. ?
Dus zelfs voor gasten die nog thuis wonen is dit gewoon een dure grap.?

En hoe zit het met vervoer ? Waar wordt je ondergebracht ? Wordt al je eten en drinken vergoed ?
User edit by Ilja on 01-06-2010 @ 10:38:47 (24%)
Flaged
Sandr    posted on 01-06-2010 11:06
Jongens jongens jongens,

Mooie praatjes zijn het niet, de vacature is heel eerlijk over de lage dagvergoeding en geen vergoeding voor je werkzaamheden.

Als ik geen leuke plekken zou hebben om te draaien in de zomer en ik kan 3 weken voor niks naar Itali? (reis en verblijf). Dan kan ik daar ook nog eens op leuke plekken draaien en ben ik verder niks verplicht.

Als je daar ook nog flink wilt feesten zal je wel zelf geld mee moeten nemen, maar gezien je reis en verblijf niks kosten is dat best op te hoesten. Als je zelf een vakantie boekt verdien je toch ook niks per dag?

Nogmaals: Ik snap heel goed als je zegt: Dit doe ik niet dit kost me geld ipv dat het oplevert, daarom?doe ik het zelf ook niet.??Maar wil je dan wel zo vriendelijk zijn dit topic niet verder te vervuilen.

Mensen die een leuke, spotgoedkope vakantie, willen combineren met draaiervaring opdoen op leuke plaatsen: Graag hier reageren!
Snoey    posted on 01-06-2010 11:09
Jongens jongens jongens,

Mooie praatjes zijn het niet, de vacature is heel eerlijk over de lage dagvergoeding en geen vergoeding voor je werkzaamheden.

Als ik geen leuke plekken zou hebben om te draaien in de zomer en ik kan 3 weken voor niks naar Itali? (reis en verblijf). Dan kan ik daar ook nog eens op leuke plekken draaien en ben ik verder niks verplicht.

Als je daar ook nog flink wilt feesten zal je wel zelf geld mee moeten nemen, maar gezien je reis en verblijf niks kosten is dat best op te hoesten. Als je zelf een vakantie boekt verdien je toch ook niks per dag?

Nogmaals: Ik snap heel goed als je zegt: Dit doe ik niet dit kost me geld ipv dat het oplevert, daarom?doe ik het zelf ook niet.??Maar wil je dan wel zo vriendelijk zijn dit topic niet verder te vervuilen.

Mensen die een leuke, spotgoedkope vakantie, willen combineren met draaiervaring opdoen op leuke plaatsen: Graag hier reageren!

Dit is duidelijk! Happy, laughing
tek-zotic    posted on 01-06-2010 11:12
Jongens jongens jongens,

helemaal mee eens, als ik geen herexamens heb wil ik gerust een demotje opsturen Happy, laughing
MrQreeny    posted on 01-06-2010 13:31
Ik ben wel geinteresseerd, k moet alleen kijken of alles kan met de data... En of ik mn kamer kan onderverhuren, iemand nog opzoek naar een kamer in Groningen voor 2 maanden Confused :P
'Music is the universal language of mankind...'
robinevertz    posted on 01-06-2010 14:27
Hallo Sandr,

Ik heb wel intresse, ik ben een beginnende dj en draai allround.
als je wat meer informatie hebt voor me wil ik er wel over na denken...

Gr, Robin
Sandr    posted on 01-06-2010 15:07
Hoi Robin,

Zoals ik al vermeld heb is dit niet mijn bedrijf. Ik lobby slechts voor ze. Als je meer info wilt kan je contact opnemen met:??info@camping-events.com

Succes!

136 Users online: 88 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 67.737
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.710