Beste resourcers,
Een collega DJ van mij heeft een eigen bedrijf opgericht: Camping events. Hiervoor zoekt hij nog allround DJ's. Ik heb hem beloof dit op het forum weg te zetten. Zo kan ik hem helpen en krijgen jullie ook de kans een leuke ervaring op te doen. De vacature:
?
Wat doen we?
Voor de zomer van 2010 hebben we een nieuw concept ontwikkeld voor familiecampings in de regio Veneti?, Itali?. De doelgroep waar wij ons op richten zijn jongeren tussen de 14 en 18 jaar. Voor kinderen tot 12 jaar is er van alles te doen op een camping, maar voor tieners valt er op campings vaak weinig te beleven. Dat gat gaan wij opvullen met ons concept. Het concept bestaat uit evenementen en activiteiten afgestemd op de behoeften van jongeren. Hierbij moet je denken aan beachparty?s, clubnights, boatparty?s een dag naar een waterpark of kart baan.
?
Wie zoeken we?
Vanaf 26 juli t/m 15 augustus organiseren we in totaal 9 feesten (3 per week) voor gasten van Nederlandse, Duitse en Deense afkomst. Tijdens deze feesten draaien we met drie Dj?s, op dit moment hebben we een house Dj en een Dj die de stijlen techno, electro en disco voor zijn rekening neemt. Nu zijn we nog op zoek naar een allround Dj die in de genoemde periode beschikbaar is, je draait dan op alle 9 feesten. De locaties waar de feesten worden gehouden zijn een discotheek, beachbar en een partyboat, je draait op 2 pioneer CDJ 1000 MK3 en een DJM 800. Naast dj?s bestaat ons team uit 10 personen waaronder een Mc, Vj en promoters.
?
Vergoeding?
Je ontvangt een dagvergoeding van ?10,- daarnaast worden reis en slaapplaatsen door ons verzorgd gedurende een verblijf van ruim drie weken in Itali?. Je ontvangt geen loon voor de verrichte werkzaamheden.
?
Heb je interesse om deze zomer voor Camping Events te komen draaien? Stuur dan een mail met daarin je leeftijd, Dj ervaring en een recente demo van 45 tot maximaal 60 minuten naar
info@camping-events.com en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.