CDJ-800 leest mijn cd's niet meer (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

fabiank    posted on 30-05-2010 13:14
Hee jongens,

Gister moest ik draaien op een feest. Echter hield halverwege het feest ??n van m'n cdj 800 mk1's ermee op. Wanneer ik een cd er stop, moet hij eerst zo'n minuut lang laden, waarna hij hem weer uitspuugt.
flink balen dus! mijn vraag of iemand weet wat hier aan de hand is, waar ik hem kan laten repareren (in de buurt van Utrecht) en hoeveel me dat ongeveer gaat kosten.
Alvast bedankt!

Fabonatics
Mod edit by Lead on 13-06-2010 12:01 (2%)

What do you think about CDJ-800 leest mijn cd's niet meer ??

Vote :   

Xurion    posted on 12-06-2010 14:11
Ilja, je vergeet iets. Geen links naar webshops. Volgens mij valt ebay ook onder webshops.
Ilja    posted on 12-06-2010 14:15
Ben je een moderator dan ?
Mixt-Ape    posted on 12-06-2010 14:16
Ebay is GEEN webshop.
ArCee    posted on 12-06-2010 15:22
Kan goed zijn, maar hier krijg je uberhaupt GEEN garantie op, dus automatische ook niet op de reparatie, mits uitgevoerd door een pro.
Aangezien ik zuinig en voorzichtig met mijn spullen ben (zoaals je kunt lezen in diverse posts van mij doe ik gemiddeld vrij lang met al mijn spullen) laat ik het dan dus liever uitvoeren door iemand met ervaring, als dat ik zelf ga lopen klooien met me grove boere poten Cool
Het spreekwoord luid niet voor niets: Wat ArCee zijn oogjes zien, slopen zijn handen Cool?dus werk voor de hulptroepen (en dan maar meer geld kwijt). Dat is een keuze Ilja die ieder voor zich mag en moet maken.
Lead    posted on 13-06-2010 11:21
Poster: Dolivieira
Een maat van mij had een CDJ800MK1 die stuk is gegaan. En die werd niet gerepareerd. Ik wil je niet tegen spreken maar geloof die maat van me ook. Misschien dan maar die dealer eens op zijn vinfers tikken dan.

Stuur de naam even per PM svp.

Poster: Ilja
in mijn link: ?de complete unit, ( laser en wat je noemde ), dus je bent nog steeds flink in het ootje genomen.

Uitspraak zonder motivatie, gelieve deze voor je te houden. Iets bestellen op e-bay is iets anders dan iets kopen. Bij e-bay weet je nooit of je iets krijgt en wat je dan wel zou krijgen.

Links naar e-bay waar nieuwe shit te koop wordt aangeboden zijn hier ook niet toegestaan. Links waar je zelf je spul verkoopt op e-bay zou je wel in een tekoop topic kunnen noemen.

Poster: Ilja
Ben je een moderator dan ?

DJJS heeft gelijk, zo zijn de regels hier, je hoeft geen moderator te zijn om mensen daaraan te herinneren.
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

71 Users online: 41 Guests (30 Unknown)
Pages generated today : 9.678
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.216.430