Poster: fabiank
Hee jongens,
Gister moest ik draaien op een feest. Echter hield halverwege het feest ??n van m'n cdj 800 mk1's ermee op. Wanneer ik een cd er stop, moet hij eerst zo'n minuut lang laden, waarna hij hem weer uitspuugt.
flink balen dus! mijn vraag of iemand weet wat hier aan de hand is, waar ik hem kan laten repareren (in de buurt van Utrecht) en hoeveel me dat ongeveer gaat kosten.
Alvast bedankt!
Mijn cdj ligt momenteel bij de dokter op de onderzooekstafel om ongeveer hetzelfde probleem, ware het dat mijne de cd's nog wel las, alleen had hij 20 seconden nodig om draaiklaar te raken.
Bij mij moet de laser vervangen worden, maar dat schijnt, als ik mijn mannetje moet geloven, niet alleen een losse laser te zijn, maar er zit etevens iets van het loopwerk aan vast, wat het wel wat prijzig maakt, over de 100 euro aan onderdelen?
Aan de andere kant, mijne heeft het al 8 jaar vol gehouden, en als hij voor 150 euro weer 8 jaar staat te spelen, daar heb je geen nieuwe cdj voor, toch?
Ik weet at het een hoop centjes zijn, maar als je cdj's even oud zijn, zou ik de andere ook preventief laten vervangen? Ik doe het tenminste wel. Als de 1 dit probleem heeft komt de 2e er misschien straks ook aan, en zul je zien dat dit weer op een moment gebeurd dat je het absoluut niet kunt gebruiken. Ik heb dus meteen 2 units laten bestellen en zodra deze binnen zijn gaat cdj 2 ook meteen de pijnbank op.
Veel geld, maar nogmaals, je hebt er geen nieuwe voor, en het risico van een ophoudende cdj word een stuk kleiner zo......vind ik? ?