De Late Leeuw Deel 39 (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Sandr    posted on 02-06-2010 15:44
Poster: sher

Zat te denken aan een Sennheiser HD 25 C II..

Doen!! Ik heb hem al 2,5 jaar en werkt nog steeds perfect. Ik vind het echt een heerlijke koptelefoon!
Hij heeft lekker kleine oorschelpen, staat dus niet zo lomp op je kop, is super sterk en als er iets kapot gaan kan je dat onderdeeltje los bestellen en erop zetten.

Geluid is heerlijk zuiver en hij dempt ook goed!
Play that funky music white boy....
mrmagix    posted on 02-06-2010 15:45
@ Ilja: jah, maar meer geld is ook een luxe! en als je geen nachtwerk hebt, kan je toch nog altijd uit of gaan draaien? Een nachtelijke duik in een zwembadje is anders ook wel lekker luieren!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 02-06-2010 @ 15:45:46 (4%)
Sandr    posted on 02-06-2010 15:46
Poster: mrmagix
jah, maar meer geld is ook een luxe! en als je geen nachtwerk hebt, kan je toch nog altijd uit of gaan draaien? Een nachtelijke duik in een zwembadje is anders ook wel lekker luieren!

Mwa als jij een baan hebt waar ook nog echt wat van je verwacht wordt is het niet zo'n aanrader om lekker 's nachts te gaan stappen en 's ochtends weer te gaan werken....

mrmagix    posted on 02-06-2010 15:50
@ Sandr
Valt te zien in welke maten je uit gaat h? Happy, laughing. Je kan altijd overdrijven maar waar is dat goed voor denk ik dan... En als dj heb je vaak meer recup voor day after nog nuchter door te raken. Je bent meer aan het nachtleven gewent denk ik dan... Al bij al, dat heb ik toch gekweekt door al die late avonden en 's morgens vroeg op te moeten
Sandr    posted on 02-06-2010 16:09
Als je in een kroegje tot 1 of 2 uur moet draaien is het wel te doen ja. Maar als je in een discotheek komt te werken waar je tot 5 uur staat ga je het echt geen zomer lang volhouden.... half 6 op bed, half 8 eruit.....

En op stap gaan is natuurlijk een ander verhaal... ik drink graag wat dan en daar kan je toch flink last van hebben. Als je dan de volgende dag een vergadering of overleg hebt en je meurt nog uit je waffel naar bier ben je niet goed bezig.

mrmagix    posted on 02-06-2010 16:13
:D inderdaad. Da's waar Sandr. Daarom ik zei dat je altijd kan overdrijven, maar dat dat in mijn ogen voor niks goed is. 't is allemaal relevant tot welk werk je moet leveren ook h?.?
Ik dacht dat Ilja gewoon studenten job bedoelde gezien zijn leeftijd, maar dit is waarschijnlijk niet zo.

En tandjes poetsen als je op staat eh :D
Ilja    posted on 02-06-2010 16:30
Nope gelukkig geen nacht dienst, meer een vroege avond. ? van 12:00 tot 20:30 ?5 dagen per week.?

En deze baan heb ik voor de zomer genomen ( leuke kantoor baan ), ergens in de 3de week van augustus kap ik er mee, want vanaf 1 september is het hup achter de schoolbanken.
User edit by Ilja on 02-06-2010 @ 16:30:51 (1%)
Flaged
mrmagix    posted on 02-06-2010 16:33
Is dat dan hogeschool of middelbare school? Of werkt dat zo niet in nederland? Heb er geen flauw benul van. Bij ons beginnen de hoge scholen midden september pas...
Ilja    posted on 02-06-2010 16:42
Universiteit van Utrecht?Smile
ElVrieso    posted on 02-06-2010 17:06
Net al het apparatuur binnen gekomen dat we huren voor het schoolfeest morgenavond.
De 2000's al ff uitgeprobeerd natuurlijk. :$
Bruno de Vries - @djelvrieso
niiicola    posted on 02-06-2010 17:18
Jezus wat een rotdag, bedreigd door 50 oudere jongens omdat ik zogenaamd een scooter had gemold..
Gewoon.
Ziax    posted on 02-06-2010 17:35
Poster: DJELVRIESO
Net al het apparatuur binnen gekomen dat we huren voor het schoolfeest morgenavond.
De 2000's al ff uitgeprobeerd natuurlijk. :$

Vind je de 2000's een meerwaarde hebben tegenover de 1000's als je je set niet achter je pc gaat voorbereiden? Als je enkel met je cd-map toekomt geven die toch geen enkele meerwaarde of zie ik dit verkeerd?
JollyJunkie    posted on 02-06-2010 17:42
Poster: niiicola
Jezus wat een rotdag, bedreigd door 50 oudere jongens omdat ik zogenaamd een scooter had gemold..

Je bent wel heel triest als je een jonger persoon gaat bedreigen voor iets wat 'ie niet eens gedaan heeft.
Hoe kwamen ze er dan op dat jij een scooter had gesloopt?
niiicola    posted on 02-06-2010 17:54
Dat zeiden andere klassen ofzo confused?
Naja, vader heeft de rector gebeld enzo, morgen een paar gesprekken.
Ik herkende een van zo'n gozer dus me vader reed daar ook ff boos langs, en een paar anderen heb ik op hyves gevondenTongue (Always in touch with your 'friends')
Gewoon.
Snoey    posted on 02-06-2010 18:04
Heel naar Nicola, maar iig doe je je mond open! Big ups!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Ilja    posted on 02-06-2010 18:13
Is weer zover hoor, onze aller favoriete NL gangster ( Joran van der sloot ), heeft weer toegeslagen. Er is nu een probleempje, er was geen zee in de buurt dus kon hij het lijk niet dumpen, en is hij opgepakt.

En het vermoorde meisje blijkt ook nog de dochter van machtige zakenman in uit zuid amerika te zijn.

Dus bij deze wens ik hem veel mooie lange nachen met pedro's en Bubbas die hem vaak gaan vragen om zeepje te rapen.?Cool
User edit by Ilja on 02-06-2010 @ 18:17:25 (7%)
Flaged
Estacy    posted on 02-06-2010 19:03
Poster: Sandr
mountainbikes

fietsen zijn erg persoonlijk, van de specs neig ik naar de bulls/specialized. maar ik zou ze ff uittesten. Als je 100 euro hebt moet je niet vergeten om:
een helm te kopen: 40E voor een goede Giro helm. erg belangrijk! als je ooit valt, dan is een helm echt een must.
schoenen: shimano schoen kost zo'n 60E
fietsbroek is handig, geen must. heeft padding voor je zitvlak als je snel zadelpijn hebt. niet pers? nodig, een AGU kost zo'n 30E.?
Clicks voor aan je trapper (als die er niet bij zitten) ?kosten zo'n 50E voor simpele Shimanos.
een noodsetje met een multitool en binnenband/bandenlifters is ook erg handig! 30 euro is genoeg.

Ik zou zeggen: proefrit. of een bijv. een dagje lenen. sommige dealers vinden dit goed, als je het lief vraagt Winking my eye
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
LLCoolP    posted on 02-06-2010 19:10
Poster: DJADMIN
1 udg bag gekocht haha :Q voor 12 euro, zoon voor 120 cd's

Had nog gekeken voor DAP boxjes, maar uiteindelijk gingen deze er bijna voor de normale prijs uit (325 ipv 400).

Had ook nog gegeken voor die UDG bag, maar die werd me ook iets te gortig...

Zo zie je maar weer, 15 biedingen gedaan, wat levert t op ? Een product van nog geen 20 euro...nouja goed, in ieder geval goedkoper als normaal haha !

geheh ja heb ik ook een UDG bag voor 12 euri en een voor 14 euro scheelt dan wel wat tiejntjes heHappy, laughing
En er kan toch niet veel aankomen
Join the party and become famous!
ThijsG    posted on 02-06-2010 19:18
Poster: niiicola

Wat een coole boys...Cool
Boyd    posted on 02-06-2010 19:40
Poster: Sandr

--knip--

Als je het plaatje niet goed kan lezen kan je hem misschien beter ff checken in de imagedump

Mijn mening:

De Bulls Copperhead 3 is samen met de X-trail mud 5.0 de best afgemonteerde fiets. De cube is iets minder maar dit vind ik wel een erg mooie fiets. De specialized staat er ook bij omdat dit wel het 'frame' is.

De xtrail dealer zit alleen in Maashees (limburg) en das nogal een eindje bij mij vandaan. De Bulls dealer zit op 15 minuutjes rijden, evenals de cube en specialized dealer.

Wat zouden jullie doen? De Bulls omdat het de beste fiets is en de dealer zit in de buurt, de Cube omdat ik die misschien wel wat mooier vind, de specialized omdat dat het beste frame is en je de rest dan nog altijd kan upgraden of de X-trail omdat die qua prijs kwaliteit zoveel beter is dat het niet uitmaakt dat de dealer niet in de buurt zit.

En is het verschil tussen de Rock shox Reba SL DA?voorvork en de Manitou Minute LTD erg groot?

Brand maar los!!

Ik weet uit ervaring dat Bulls mountainbikes gewoon goed in elkaar zitten.

Voordeel van de Roxshock reba die op de bulls zit: een lockout(om hem vast te zetten, als een starre voorvork) op het stuur. Knopje indrukken, voorvork vast. Ander knopje indrukken, voorvork weer los.

Deore XT is gewoon goede kwaliteit afmontage.

Van de rest merk je niets/weinig als beginnende mountainbiker. En een mountainbike is goed te upgraden.
FML    posted on 02-06-2010 20:18
Poster: Ilja
Universiteit van Utrecht?Smile

Poster: Ilja
Posted on 11-04-2010 22:48:40
MBO: ?Desk top publisher ?diploma gehaald.
HAVO: ?Wiskunde ? ?moet eens de getuigschrift bij me leraar opvragen/

In Topic Heb jij je school vroeger goed afgerond? (3/3)

Waar the hell heb jij zo snel je HBO gedaan :O ( met fulltime baan )

Quote fucked up aangezien je niet kan quoten als er 37 dagen niet gereplyed is

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 02-06-2010 @ 20:32:34 (35%)
T-to-the-J    posted on 02-06-2010 20:20
Ik zou inderdaad goed kijken naar een helm! Ik heb er ook 1tje voor 32 euro gekocht in sloveni?, hier in nederland was ie geloof ik iets van 60 euro.

EDIT:

Ben helemaal blij Happy, laughing Vanochtend hebben ze mn beugel eruit gehaald Happy, laughing Happy, laughing?? (lekker boeiend h? Winking my eye)
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 02-06-2010 @ 20:26:03 (63%)
Ilja    posted on 02-06-2010 20:54
@Luni-B

Ik heb geen HBO gedaan, ik heb mij gewoon door middel van deze gegevens aangemeld via studielink en ben aangenomen. ?

Blijkbaar wa er geen run voor die opeiding ( het is er immers een waar je daadwerkelijk met je hoofd in de boeken continu moet zitten ). ? ?

Ik heb ook gewoon mijn middelbare school goed afgerond, VMBO TL. ? ?
Daarna tijdens mijn werk ( na mijn MBO ) deeltijd Wiskunde gedaan ( HAVO B1 B2 ).
Tekhead    posted on 02-06-2010 21:01
Poster: BoydGrift

Ja wel een beetje. Wat verwacht je van een fiets, moet je perse en merk hebben waar eventueel andere mensen ook op rijden, en wat wil je uitgeven?

Als je gaat mountainbiken, hoef je geen kennis of sleutelervaring te hebben het is alleen heel erg handig. ?

Die Giant boulder zou ik zoieso niet nemen. Tenminste een fiets met een fatsoenlijke voorvork en afmontage.

Ik wil niet teveel reclame maken voor merken die ik zelf verkoop, maar ik zou toch eens kijken bij Bulls . Dat is een merk uit duitsland, wat word gefabriceerd in het verre oosten. De kwaliteit is echter gewoon goed.??

Er staat op redelijk veel producten shimano, maar shimano betekend niet meteen kwaliteit. Ik zou voor het mountainbike gebeuren toch minstens naar Shimano Deore of Deore SLX/XT kijken. Voorvorken staan genoeg reviews van op internet.

Nog een tip: Ga naar een plaatselijke fietsenmaker, die wat fietsen op voorraad heeft. Hij kan je waarschijnlijk het beste advies geven, en als er iets stuk is of er is onderhoud nodig dan heb je een betrouwbaar adres om naar toe te gaan. Kopen op internet scheelt misschien wat geld, maar ik denk dat dat niet opweegt tegen de voordelen die het heeft om gewoon in een winkel te kopen. Een fiets is een serviceproduct, wat dj-gear niet is. CDJ kapot? Dan word hij opgestuurd. Mountainbike heeft wat schade? Een fietsenmaker maakt hem voor je, als je het zelf niet zou kunnen.(Mischien iets te rooskleurig, maar bij een fietsenmaker moet je ook betalen wat gewoon logisch is.)

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie is Bulls een samenkoop project cooperatieve aankoop door fietsen kleinhandelaars, dus zoiets als een oem fiets maar wel altijd Bulls op.

Een fiets kopen op internet is niet zo slim, een goede fietshandelaar zal de maten van de koper meten om zo de juiste maat en juiste hoogte zadel en stuur af te stellen. Als je een goede MB met een goede shimano groep afgemonteerd wil, zoals idd de deore groep en dan nog een Rockshock instelbare voorvork zal je met 1000,00 eu niet naar specialized moeten stappen. Wat me verwonderd is dat hier nog niemand de Koga Miyata heeft vernoemd, Is m.i. een van de beste frame's op de markt, en met de hand gemaakt in.... Nederland. Echter betwijfel ik of je met? 1000,00 eu een? nieuwe Koga gaat kunnen kopen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
mrmagix    posted on 02-06-2010 21:02
Whoop Whoop, nieuw versterkertje (palladium), jb systems dynamo 250 en showtec statiefje besteld voor 400 euro bij onze geliefde shop met een B en eindigend op ax! Hopen dat het rap aankomt want dringend nodig voor de aankomende gigs Happy, laughing
 Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

204 Users online: 15 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 90.559
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.568.560

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use