Poster: sher
Zat te denken aan een Sennheiser HD 25 C II..
Poster: mrmagix
jah, maar meer geld is ook een luxe! en als je geen nachtwerk hebt, kan je toch nog altijd uit of gaan draaien? Een nachtelijke duik in een zwembadje is anders ook wel lekker luieren!
Poster: DJELVRIESO
Net al het apparatuur binnen gekomen dat we huren voor het schoolfeest morgenavond.
De 2000's al ff uitgeprobeerd natuurlijk. :$
Poster: niiicola
Jezus wat een rotdag, bedreigd door 50 oudere jongens omdat ik zogenaamd een scooter had gemold..
Poster: Sandr
mountainbikes
Poster: DJADMIN
1 udg bag gekocht haha :Q voor 12 euro, zoon voor 120 cd's
Had nog gekeken voor DAP boxjes, maar uiteindelijk gingen deze er bijna voor de normale prijs uit (325 ipv 400).
Had ook nog gegeken voor die UDG bag, maar die werd me ook iets te gortig...
Zo zie je maar weer, 15 biedingen gedaan, wat levert t op ? Een product van nog geen 20 euro...nouja goed, in ieder geval goedkoper als normaal haha !
Poster: niiicola
Jezus wat een rotdag, bedreigd door 50 oudere jongens omdat ik zogenaamd een scooter had gemold..
Poster: Sandr
--knip--
Als je het plaatje niet goed kan lezen kan je hem misschien beter ff checken in de imagedump
Mijn mening:
De Bulls Copperhead 3 is samen met de X-trail mud 5.0 de best afgemonteerde fiets. De cube is iets minder maar dit vind ik wel een erg mooie fiets. De specialized staat er ook bij omdat dit wel het 'frame' is.
De xtrail dealer zit alleen in Maashees (limburg) en das nogal een eindje bij mij vandaan. De Bulls dealer zit op 15 minuutjes rijden, evenals de cube en specialized dealer.
Wat zouden jullie doen? De Bulls omdat het de beste fiets is en de dealer zit in de buurt, de Cube omdat ik die misschien wel wat mooier vind, de specialized omdat dat het beste frame is en je de rest dan nog altijd kan upgraden of de X-trail omdat die qua prijs kwaliteit zoveel beter is dat het niet uitmaakt dat de dealer niet in de buurt zit.
En is het verschil tussen de Rock shox Reba SL DA?voorvork en de Manitou Minute LTD erg groot?
Brand maar los!!
Poster: Ilja
Universiteit van Utrecht?
Poster: Ilja
Posted on 11-04-2010 22:48:40
MBO: ?Desk top publisher ?diploma gehaald.HAVO: ?Wiskunde ? ?moet eens de getuigschrift bij me leraar opvragen/
In Topic Heb jij je school vroeger goed afgerond? (3/3)
Waar the hell heb jij zo snel je HBO gedaan :O ( met fulltime baan )
Quote fucked up aangezien je niet kan quoten als er 37 dagen niet gereplyed is
Poster: BoydGrift
Ja wel een beetje. Wat verwacht je van een fiets, moet je perse en merk hebben waar eventueel andere mensen ook op rijden, en wat wil je uitgeven?
Als je gaat mountainbiken, hoef je geen kennis of sleutelervaring te hebben het is alleen heel erg handig. ?
Die Giant boulder zou ik zoieso niet nemen. Tenminste een fiets met een fatsoenlijke voorvork en afmontage.
Ik wil niet teveel reclame maken voor merken die ik zelf verkoop, maar ik zou toch eens kijken bij Bulls . Dat is een merk uit duitsland, wat word gefabriceerd in het verre oosten. De kwaliteit is echter gewoon goed.??
Er staat op redelijk veel producten shimano, maar shimano betekend niet meteen kwaliteit. Ik zou voor het mountainbike gebeuren toch minstens naar Shimano Deore of Deore SLX/XT kijken. Voorvorken staan genoeg reviews van op internet.
Nog een tip: Ga naar een plaatselijke fietsenmaker, die wat fietsen op voorraad heeft. Hij kan je waarschijnlijk het beste advies geven, en als er iets stuk is of er is onderhoud nodig dan heb je een betrouwbaar adres om naar toe te gaan. Kopen op internet scheelt misschien wat geld, maar ik denk dat dat niet opweegt tegen de voordelen die het heeft om gewoon in een winkel te kopen. Een fiets is een serviceproduct, wat dj-gear niet is. CDJ kapot? Dan word hij opgestuurd. Mountainbike heeft wat schade? Een fietsenmaker maakt hem voor je, als je het zelf niet zou kunnen.(Mischien iets te rooskleurig, maar bij een fietsenmaker moet je ook betalen wat gewoon logisch is.)