Poster: Tekhead
......
?
Poster: Estacy
....
Poster: BoydGrift
.......
Bedankt voor jullie info!?Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn over hoever ik op dit moment ben:
Ik ga mountainbiken, dus veel bos/off road en regelmatig naar het MTB parcours in schouwen (zeeland). Het wordt ook zoiezo een hardtail omdat een fullsuspension bijna nergens in Nederland nodig is en het ook meer kost. Een hardtail gaat ruim voldoende zijn voor wat ik ga doen.
Ik heb mijn budget iets naar boven bijgesteld omdat ik toch liever 200 euro extra uitgeef voor een betere fiets. Budget is max 1000 euro.?Na enige research twijfel ik nog tussen 4 modellen:

Als je het plaatje niet goed kan lezen kan je hem misschien beter ff checken in de imagedump
Mijn mening:
De Bulls Copperhead 3 is samen met de X-trail mud 5.0 de best afgemonteerde fiets. De cube is iets minder maar dit vind ik wel een erg mooie fiets. De specialized staat er ook bij omdat dit wel het 'frame' is.
De xtrail dealer zit alleen in Maashees (limburg) en das nogal een eindje bij mij vandaan. De Bulls dealer zit op 15 minuutjes rijden, evenals de cube en specialized dealer.
Wat zouden jullie doen? De Bulls omdat het de beste fiets is en de dealer zit in de buurt, de Cube omdat ik die misschien wel wat mooier vind, de specialized omdat dat het beste frame is en je de rest dan nog altijd kan upgraden of de X-trail omdat die qua prijs kwaliteit zoveel beter is dat het niet uitmaakt dat de dealer niet in de buurt zit.
En is het verschil tussen de Rock shox Reba SL DA?voorvork en de Manitou Minute LTD erg groot?
Brand maar los!!