De Late Leeuw Deel 39 (7/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Estacy    posted on 01-06-2010 17:58
Poster: Ilja
Wie waren hier die zeiden dat bedrijven maar blijven voor windows kiezen omdat MAC te duur is.

Hierbij het begin van het einde van MicroSTOF Cool

BOEM

Windows VS Mac.

En Linux is de lachende 3e Happy, laughing
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
mrmagix    posted on 01-06-2010 18:00
Das echt de strijd, dat ooit een wapenstilstand heeft gekend, terug geopent! 'k hou er van Happy, laughing hopelijk wint nu wel de beste Cool!

Linux is misschien wel 3de, maar het is en blijft een ijzersterk server-OS.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 01-06-2010 @ 18:24:49 (6%)
DjVictorF    posted on 01-06-2010 18:17
Poster: Flexii

nee doen ze niet opsturen je moet alles zelf uit het pand halen staat in de voorwaarden

oei,
zou ook iemand anders het kunnen ophalen?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Ft    posted on 01-06-2010 18:29
Vond dit wel een mooi topic om even een verhaaltje in te houden Happy, laughing
Leuk om te zien dat er na?een paar?jaar nog steeds niets veranderd is hier. Zag een hoop bekende namen voorbijkomen.
Helaas heb ik besloten mijn gear te gaan verkopen. Dit aangezien ik er nu al meer?dan een half jaar niet eens meer naar gekeken heb. Maarja, zo gaan die dingen denk ik dan maar Winking my eye. Heb op het moment nog even geen zin om uitgebreide verkoopposts te maken, maar dat zal ik zo snel mogelijk doen.

Maargoed, deze post heeft niet heel veel toegevoegde waarde, maar ik wilde het toch even melden Happy, laughing
Estacy    posted on 01-06-2010 18:33
verkoop jij wat er in je signature staat? of ben jij die gast die zn Pioneer + technics weg doet op marktplaats, in uden?
Ft    posted on 01-06-2010 18:35
Poster: Estacy
verkoop jij wat er in je signature staat? of ben jij die gast die zn Pioneer + technics weg doet op marktplaats, in uden?

Heb inderdaad nog steeds wat er in mijn signature staat Happy, laughing
Woon niet meer in Uden, dus weet niet wie dat is.
Flexii    posted on 01-06-2010 18:49
Poster: DjVictorF

oei,
zou ook iemand anders het kunnen ophalen?

Voordat je je account kunt bevestigen moet je de algemene voorwaarden van Troostwijk lezen en mee akkoord gaan.

Voordat je bod definitief gemaakt wordt, moet je aanvinken dat je akkoord gaat met de specifieke voorwaarden voor die veiling. Daar staat alles in.

Waarom klikken mensen toch zonder eerst na te denken waar ze mee bezig zijn.

Ik wens je veel succes man, want je kunt het maar op 3 dagen ophalen tussen 9 en 4, lees de voorwaarden dan weet je wat je moet doen.
Roalin    posted on 01-06-2010 18:57
Misschien wil Flexii je wel even helpen. Dan haalt hij ze op en doet ze dan op de post. Flexii gaat er dan een paar euro's aan verdienen en Victor is ook helemaal blij!
Cool
Poster: Flexii
Ik wens je veel succes man, want je kunt het maar op 3 dagen ophalen tussen 9 en 4, lees de voorwaarden dan weet je wat je moet doen.

Ik snap je frustatie hoor, men moet eens leren lezen (of logisch na gaan denken). Bij faillisementsveilingen moet je het altijd op komen halen.
User edit by Roalin on 01-06-2010 @ 18:58:47 (42%)
timmy90    posted on 01-06-2010 19:46
net serato sl3 gehaald, vette interface!

nu nog kijken voor een mac book pro...
LLCoolP    posted on 01-06-2010 19:54
Zo beste bieders op Muzikaza.
Zo te zien komen er toch best wat DJR'ers naar de veiling in roermond?om hun spulletje op te halen (H)
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 01-06-2010 @ 19:55:17 (24%)
Ilja    posted on 01-06-2010 20:03
Poster: timmy90
net serato sl3 gehaald, vette interface!

nu nog kijken voor een mac book pro...

Gast heb je de loterij gewonnen ??Cool
the-melody    posted on 01-06-2010 20:05
Van al da geld kon hij al een villa in brasschaat kopen...
timmy90    posted on 01-06-2010 20:07
Poster: the-melody
Van al da geld kon hij al een villa in brasschaat kopen...

koop die van de pfaffs :d
Tekhead    posted on 01-06-2010 21:39
Poster: Sandr
Mensen, heeft er hier iemand verstand van fietsen? En dan in het bijzonder mountainbiken? Om m'n conditie ook in de zomer op pijl te houden ga ik een mountainbike kopen. Iedereen heeft een andere mening en kijk op verschillende soorten fietsen etc.

Iemand hier die er verstand van heeft?

Ja ik Sander, vraagje dan maar: Wat is je budget ongeveer, hoeveel tijd ga je er voor (willen/kunnen) vrijmaken, waarom een mountainbike en geen racefiets of hybridefiets, kan je zelf sleutelen etc...

Vooraleerst, een goede fiets kost redelijk wat euro's, zeker als je een Europees merk koopt. De prijs tussen 2 dezelfde modellen van ook hetz. merk kunnen kunnen soms een veelvoud van elkaar verschillen, hoe kan dat ? De prijs wordt bepaald door meerdere factoren uiteraard, materiaal van de kader (staal /?chroom-molybdeem / Aluminium / Carbon), type voorvork - stuurpen en stuur, zadelpen en zadel en de 2 onderdelen die de prijs ook met een rotvaart de hoogte injaagt, de velgen en tube en het cranck en trapstel. A
Als je een fiets kiest is het belangrijk om te wten, op welke ondergrond je er het meest mee gaat rijden, als het bijna altijd verharde weg is zoals asfalt laat een mountainbike dan maar aan de kant, als je bijna steeds in de bossen e.d. gaat rijden is een MB een goed alternatief en zolang je geen xtreme toeren gaat uithalen of downhill kan ook een crossfiets (veldrijderfiets) een leuk alternatief zijn. Wat je vooral moet doen is naar een eerlijke fietshandelaar gaan met kennis van zaken, en wat je zeker niet moet doen, is je laten verleiden door een volledig afgeveerde fiets, nooit?kopen, is fancy maar je trapt jezelf te pleuris om wat snelheid te krijgen, zo vermoeiend man, daar heb je na enkele fietstochten gegarandeerd spijt van, of een fiets met niet regelbare geveerde voorvork, verlies je teveel aan snelheid en?plezier?mee.?Fietsen is leuk en gezond maar?koop wel een degelijke. Nog?vragen ? stel ze maar?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
walteur    posted on 01-06-2010 21:43

lol!
Tekhead    posted on 01-06-2010 22:02

Krijg je als extra de Nicolas Li?bart er gratis bij. LOL
timmy90    posted on 01-06-2010 22:05
als tuinman...
Ilja    posted on 01-06-2010 22:20
Tek als je deze leest, zul je jezelf herkennen achter een windows computer. ?

Dit is echt hilarisch. ? Cool

Lachen
ThijsG    posted on 01-06-2010 22:20
Soow lang verhaal Tek, je gaat toch niet vreemd met een andere hobby als DJ?

Ben nu op Veronica 'The Truman Show' aan het kijken. Ik vind het echt een vet idee voor een film en tis egt spacend om erover na te denken.
Estacy    posted on 01-06-2010 22:25
als je gaat mountainbiken is zelf kunnen sleutelen essentieel. Zowiezo zul je em na elke tocht goed moeten schoonmaken (ik bedoel niet ff met de tuinslang erover heen) en je remmen zullen ook afgesteld moeten worden om de zoveel tijd. Smeren is van levensbelang, samen met goed schoonmaken. Echt, als je een fiets niet onderhoudt is ie binnen 't jaar helemaal naar de klote. zeker met intensief gebruik.?

Ik zou je persoonlijk een Giant of Bulls aanraden, TREK is ook zeer mooi spul, maar Amerikaans, wat betekent dat TREK alleen met TREK werkt. Dat wil zeggen: als er iets kapot is, dan zul je een TREK dealer nodig hebben.?

Een leuk goedkoop fietsje is de Giant Boulder
http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bikes/model/boulder/4623/39971/
Kost geen drol, toch best aardig fietsje.

Wil je wat beters? de TREK 6000 is echt een mooie fiets. Heb zelf een soortgelijke TREK.?
http://www.trekbikes.com/nl/nl/bikes/mountain_hardtail/6_series/6000e/
Redelijke prijs, maar wel met een zeer mooie schakelgroep, en goede Bontrager onderdelen

Top of the line? veel budget? dan zul je em zelf in elkaar moeten schroeven. Een frame van Liteville is wel mooi, kost wel ff 2300E voor hun topmodel, en dan heb je alleen het frame.

timmy90    posted on 01-06-2010 22:27
ik ben ook een grote fietser,

heb een coursefiets gekocht en daar niet op bespaart, en ik heb er nog altijd veel geniet van...

ik rijdt wekelijks toch een 300-400kms...
Tekhead    posted on 01-06-2010 22:59
als tuinman...

Als boskabouter voor 10.000 eu/maand loon !
timmy90    posted on 01-06-2010 23:00
Poster: Tekhead

Als boskabouter voor 10.000 eu/maand loon !

minimum h?...
Tekhead    posted on 01-06-2010 23:09
Poster: Ilja
Tek als je deze leest, zul je jezelf herkennen achter een windows computer. ?

Dit is echt hilarisch. ? Cool

Lachen

idd, echt LOL, alhoewel die gast van't verhaal dat ni zal kunnen. Respect voor die man, ik had dezelfde dag al een ongeluk gedaan denk ik !
Boyd    posted on 01-06-2010 23:57
Poster: Sandr
Mensen, heeft er hier iemand verstand van fietsen? En dan in het bijzonder mountainbiken? Om m'n conditie ook in de zomer op pijl te houden ga ik een mountainbike kopen. Iedereen heeft een andere mening en kijk op verschillende soorten fietsen etc.

Iemand hier die er verstand van heeft?

Ja wel een beetje. Wat verwacht je van een fiets, moet je perse en merk hebben waar eventueel andere mensen ook op rijden, en wat wil je uitgeven?

Als je gaat mountainbiken, hoef je geen kennis of sleutelervaring te hebben het is alleen heel erg handig. ?

Die Giant boulder zou ik zoieso niet nemen. Tenminste een fiets met een fatsoenlijke voorvork en afmontage.

Ik wil niet teveel reclame maken voor merken die ik zelf verkoop, maar ik zou toch eens kijken bij Bulls . Dat is een merk uit duitsland, wat word gefabriceerd in het verre oosten. De kwaliteit is echter gewoon goed.??

Er staat op redelijk veel producten shimano, maar shimano betekend niet meteen kwaliteit. Ik zou voor het mountainbike gebeuren toch minstens naar Shimano Deore of Deore SLX/XT kijken. Voorvorken staan genoeg reviews van op internet.

Nog een tip: Ga naar een plaatselijke fietsenmaker, die wat fietsen op voorraad heeft. Hij kan je waarschijnlijk het beste advies geven, en als er iets stuk is of er is onderhoud nodig dan heb je een betrouwbaar adres om naar toe te gaan. Kopen op internet scheelt misschien wat geld, maar ik denk dat dat niet opweegt tegen de voordelen die het heeft om gewoon in een winkel te kopen. Een fiets is een serviceproduct, wat dj-gear niet is. CDJ kapot? Dan word hij opgestuurd. Mountainbike heeft wat schade? Een fietsenmaker maakt hem voor je, als je het zelf niet zou kunnen.(Mischien iets te rooskleurig, maar bij een fietsenmaker moet je ook betalen wat gewoon logisch is.)
User edit by Boyd on 02-06-2010 @ 00:00:11 (1%)

113 Users online: 36 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 107.642
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.585.643