Poster: timmy90
nee nee als het een macbook wordt wordt die enkel voor serato gebruikt...
kan iemand de gegevens van een goede macbook eens op een rijtje zetten, kan ik eens langst de winkel gaan...
Poster: Ilja
Mijn fout, excuus.
Berichtje voor LEAD.
Is het niet weer eens tijd om Gearbase up te daten, bij vele merken loopt het al mijlenver achter. ?( behalve bij Pio natuurlijk).
Poster: Prozei
wel goed draaien dan aan je winkelwagen hebben we niks.
deze dan
Poster: DjVictorF
Als het goed is heb ik een Technics RP-DJ1210 voor 70 gescoord:D
Poster: DJADMIN
70 exclusief ? Is bijna 100 inclusief...voor 105 heb je een helemaal nieuwe, zonder gedoe dat je 'm moet ophalen enzo...
Dus die begrijp ik niet zo :P
Poster: DJADMIN
70 exclusief ? Is bijna 100 inclusief...voor 105 heb je een helemaal nieuwe, zonder gedoe dat je 'm moet ophalen enzo...
Dus die begrijp ik niet zo :P
Poster: main
net een korg km 402 besteld bij de feedbacknu hopen dat ze m nog op voorraad hebben aangezien die niet meer gemaakt word..
Poster: Sandr
Mensen, heeft er hier iemand verstand van fietsen? En dan in het bijzonder mountainbiken? Om m'n conditie ook in de zomer op pijl te houden ga ik een mountainbike kopen. Iedereen heeft een andere mening en kijk op verschillende soorten fietsen etc.
Iemand hier die er verstand van heeft?
Poster: Sandr
mountainbiken?
Iemand hier die er verstand van heeft?
Poster: DjVictorF
nee 55 exclusief, iets van 70, 75 inclusief
edit: Kuuuuut, even niet gezien dat het 160 km rijden is.. Zou je het ook kunnen laten opsturen?
Poster: Esmee
als hij niet op voorraad is en ook niet meer komt... neem ik aan dat je hem ook niet kan bestellen toch?
Nja veel plezier dr vast mee!