Poster: mrmagix
@niiicola
Dll bestanden zijn beveiligd met een redenHad je willen helpen, maar heb een mac.. MWUAHAHAHA :D
Nee, maar als het van kladblok is maakt dat echt niet uit hoor. En als ie achter dat bestand vraagt, betekend dat dat jij er iets hebt in veranderd of het hebt verplaatst. Wat dus ook betekend dat je dat in 'recente documenten' terug kan vinden
Poster: Ilja
Zij wouden geen salaris verhogen, binnen een week had ik een aanbod voor een betere baan met een hoger salaris en ze mochten de groten krijgen
Poster: dacuba
Als jij een contract tekent dat je voor 5j geen loonsverhoging wilt moet je niet na 2j zeuren dat je geen opslag krijgt, om de situatie even in perspectief te zetten.
Poster: hoppie
jippieee, vandaag op school in de aula nederland-denemarken kijken
Poster: Bvanleeuwen
Tis niet erg netjes van Dick A maar wat zouden jullie doen. Met alle respect maar Belgie is nou nie wat je wil als trainer denk ik zo. Als hij dan voor o.a. het geld naar Rusland vertrekt dan moet dat kunnen alleen is het dan natuurlijk extreem misplaatst om ook nog eens moeilijk te doen over de prive te betalen afkoopsom aan Belgie.
Als ik het mij goed herinner gaat het om rond de 250.000e. Stort gewoon een miljoen en klaar.
Poster: hoppie
jippieee, vandaag op school in de aula nederland-denemarken kijken
de club leiding heeft hem ontslagem, de fans waren zwaar over de zeik dat het gebeurde, ze hebben Dick giga afscheids feest gegeven, dus daarom? wou ie er terug naartoe. omdat mensen hem zeer mogen.
Dick ging naar Rusland omdat hij daar goede ervaring mee heeft en ook goede naam geniet.
Bleef die bij Belgie, dan zou hij tegen zijn wil werken en dus niet goed in zijn vel zitten en dat zou op resultaten van Belgie drukken.
Dus ik denk dat het beter voor Dick en Belgie is dat ze uit elkaar zijn.
Poster: the-melody
Geen briefjes van 5? Triestig?
Poster: mrmagix
Wij doen niet in klein geld