Poster: ThijsG
kut kut kut mn broer word woensdag 18 en ik heb nog steeds geen idee wat ik voor hem moet kopen
kut kut kut mn broer word woensdag 18 en ik heb nog steeds geen idee wat ik voor hem moet kopen
Poster: JollyJunkie
Mijn DJ-set (2x DN-S1000, 1x DN-X120) staat alleen vandaag voor 475 te koop, morgen gewoon weer 535!?
Prijzen los (alleen vandaag):
DN-S1000: 170 per stuk
DN-X120: 160
Ik zet het maar hier in de LL omdat ik mijn eigen topic niet kan kicken, want dat had ik de 29e al gedaan...
Poster: JollyJunkie
Aah ik heb geld nodig voor die veiling van Muzikaza (over anderhalf uur afgelopen), en mijn vader wil niet voorschieten (tenzij ik mijn setje verkoop).
Dit is een buitenkansje, zo goedkoop vind je zo'n setje niet in deze staat!
Poster: Flexii
haha dat moet je nog even opschieten:P, wat heb je op het oog? Ik ben ook zo'n 20 dingen aan het volgen, op het laatste moment maar eens wat biedingen plaatsen
Poster: Lead
Ik heb de start posting maar even aangepast. Vind wel dat de topic starter dit voortaan goed moet maken. Als copieren niet lukt kun je altijd de oude delen opzoeken en de link even aanmaken. Zo heb ik het ook al 2 of 3 keer weer goed gemaakt....
Ilja, geen discussie over prijs hier
Ik heb mijzelf trouwens ook nog 2 keer op die foto's gezien. Van de achterkant, maar ik stond erop :D
Poster: MaximDJ
Een hoer :p