Poster: Prozei
wel grappig dat ilja iemand die de hele tijd de pvv steunt, een partij die buitenlanders geen verblijfsvergunningen wil geven.voor duitsland is.
Poster: niiicola
Ik heb een probleempje
Ik wilde net kijken wat in een dll bestand stond dus ik opende het met kladblok.
Maar nu als ik hem opstart vraagt hij bij elk dll bestand met wat hij zich moet openen.
Kan iemand even kijken met wel bestand hij geopend moet worden?
Poster: walteur
morge examen, no stress, even aftekenen en weer vertrekken
Poster: mrmagix
Gaat meneer niets invullen? :D Ik morgen ook weer examen (y)
Poster: walteur
nope theeft geen zin meer :D kan onmogelijk nog slagen, en kga volgend jaar hoogstwsl van richting veranderen, dus genieten van het mooie weer deze dagen
Poster: -FLoriZ-
Ma; 'Ik zou toch zo graag een Citro?n DS willen hebben'
Pa: 'Moet je wel een monteur mee laten rijden'
Poster: ccc
Wat betekent het als een topic titel fel groen is?
Ik vind dit nergens terug.
Poster: ccc
Wat betekent het als een topic titel fel groen is?
Ik vind dit nergens terug.
Poster: ThijsG
komt er een demo?
Poster: jannickv
normaal als iets gemarkt is... Maar momenteel alle DJR related...
Komt wel weer goed denk ik
Poster: Ilja
En na EK 2004 walgde ik van NL elftal, komt vooral door hoe ze met Dick Advocaat zijn omgegaan. ?
Poster: Tekhead
Moeten we nu medeleven hebben met die huichelaar van een Advocaat ? Die geldwolf die met leugens aaneen hangt, afspraken flagrant naast zich neerlegt, en getekende contracten niet naleeft ! Zelfs een koeien stront heeft meer klasse dan die walgelijke dwerg.
@camino: Waarom ?
Poster: Ilja
Waarom is Dick een huichelaar ? ?Als mij het baan niet bevalt en ik aan de overkant een veel betere kan krijgen met veel meer respect en salaris dan zeg ik ook, de groeten. ? ?
( toevallig heb ik dat vorige maand met het bedrijf geflikt waar ik bijna 2 jaar werkte). ?
Zij wouden geen salaris verhogen, binnen een week had ik een aanbod voor een betere baan met een hoger salaris en ze mochten de groten krijgen