De Late Leeuw Deel 39 (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Ilja    posted on 13-06-2010 02:31
Tot studenten dronken worden ( en dat worden ze ) en proberen leuk te gaan doen door eventueel een emmer water over jou en je gear smijten, lachen.?Cool
Tekhead    posted on 13-06-2010 08:25
even vaderlandse plicht gaan vervullen, gaan stemmen !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dj_Fantasy    posted on 13-06-2010 09:01
Weet nog niet wanneer ik ga, hangt van mijn ouders af..
Ben wel benieuwd wie er gaat winnenHappy, laughing, en ergens heb ik zoiets van I don't care zolang deze misserie maar wordt opgelost.
dj2dj.nl
timmy90    posted on 13-06-2010 09:12
net terug van het stemmen...

SAAAAAI
Tekhead    posted on 13-06-2010 10:38
wat had je verwacht dan, blitse meiden ? LOL
Seca    posted on 13-06-2010 10:42
Poster: Tekhead

Ja Cool
Mixt-Ape    posted on 13-06-2010 10:42
Poster: Dj_Fantasy
Weet nog niet wanneer ik ga, hangt van mijn ouders af..
Ben wel benieuwd wie er gaat winnenHappy, laughing, en ergens heb ik zoiets van I don't care zolang deze misserie maar wordt opgelost.

Benieuwd? NV-A wordt grootste partij...
the-melody    posted on 13-06-2010 10:50
Poster: Mixt-Ape

Benieuwd? NV-A wordt grootste partij...
 Als dat zo wordt verwacht ik grote problemen voor een deftige regering te vormen...
User edit by the-melody on 13-06-2010 @ 10:50:48 (2%)
Ilja    posted on 13-06-2010 10:51
EN wat stemden jullie ? enige 2 partijen die ik in Belgie een beetje ken, zijn Vlaams Nationalisten en Vlaams belang, beide hebben mijn zege om dik te winnen, kunnen ze Wallonie dumpen en hun lekker zelf laten uitzoeken.
User edit by Ilja on 13-06-2010 @ 10:52:24 (2%)
Flaged
Bvanleeuwen    posted on 13-06-2010 10:52
Poster: Tekhead

Dat zou nou wel een prachtig idee zijn om de opkomst te verhogen!
the-melody    posted on 13-06-2010 10:53
Poster: Bvanleeuwen

Dat zou nou wel een prachtig idee zijn om de opkomst te verhogen!
 In nederland wel ja, hier in belgi? hebben we het prachtige voordeel dat wij verplicht zijn om te komen opdagen...
Tekhead    posted on 13-06-2010 10:54
Poster: the-melody
Als dat zo wordt verwacht ik grote problemen voor een deftige regering te vormen...

Heb jij de laatste weken ergens verscholen gezeten Melody ? Sorry, maar je klinkt alsof je totaal niets gehoord of gelezen hebt, dat Bartje een aardschok gaat veroorzaken !
the-melody    posted on 13-06-2010 10:59
Nee hoor, ik volg het wel genoeg... en vergis je niet, ik ben zelf ook een n-va stemmer (zelfs nog extremer soms). Alleen zal er veel tegenwind komen denk ik, ik gok zelfs binnen de kortste keren terug verkiezingen.Cool
User edit by the-melody on 13-06-2010 @ 11:00:06 (3%)
Tekhead    posted on 13-06-2010 11:13
Nee hoor, ik volg het wel genoeg... en vergis je niet, ik ben zelf ook een n-va stemmer (zelfs nog extremer soms). Alleen zal er veel tegenwind komen denk ik, ik gok zelfs binnen de kortste keren terug verkiezingen.Cool

lees vandaag het artikel over De Wever in de zondagkrant,? zeer interessant !
Ilja    posted on 13-06-2010 11:29
Wat ik laatste tijd zie is dat veel mensen bang zijn om op iets nieuws te stemmen, ze zijn bang raar aangekeken te worden of zoiets, dus blijven ze maar om de oude achterhaalde partijen stemmen. ( zoals Christelijke of arbeid partijen die al tig jaar niets om de arbeider geven ).
Bvanleeuwen    posted on 13-06-2010 12:55
In nederland wel ja, hier in belgi? hebben we het prachtige voordeel dat wij verplicht zijn om te komen opdagen...

Dit doet mij denken aan een interview op TV met een of andere paupervrouw. Op wie ze ging stemmen. Doet ze niet, teveel moeite, geen zin in blablablaCool! En dan achteraf klagen als ze dr uitkering of wat dan ook moet inleveren! Verrot kan ik me ergeren als ik zie hoelaag de opkomst weer was. Ga dan op z'n minst blanco stemmen!

Prozei    posted on 13-06-2010 13:09
Poster: Bvanleeuwen

Dit doet mij denken aan een interview op TV met een of andere paupervrouw. Op wie ze ging stemmen. Doet ze niet, teveel moeite, geen zin in blablablaCool! En dan achteraf klagen als ze dr uitkering of wat dan ook moet inleveren! Verrot kan ik me ergeren als ik zie hoelaag de opkomst weer was. Ga dan op z'n minst blanco stemmen!

waarom blanco stemmen.
enige verschil is dat je bij blanco stemmen naar een stemlokaal moet.
Dj_Fantasy    posted on 13-06-2010 13:10
Blanco stemmen is dan nog het idiootste wat je kunt doen.
Stem je blanco gaat je stem naar de meerderheid. Wat nu als je helemaal niet akkoord gaat met de meerderheid..

Ik stem daarom dan ook altijd op een partij en niet op een gezicht.
dj2dj.nl
Ilja    posted on 13-06-2010 13:22
Grote kolere, zit een of andere error in marktplaats waardoor ik met een verkoper van DMP 555 geen contact kan opnemen, zeer irritant.
Prozei    posted on 13-06-2010 13:23
in nederland gaat een blanco en een niet stem niet naar de meerderheid.
ze worden beide niet mee geteld
Bvanleeuwen    posted on 13-06-2010 13:33
Omdat je naar mijn mening dan iig laat zien dat je 'meedoet'.
We hebben trouwens zoveel partijen, lijkt me raar als je je nergens mee kunt identificeren!
Die stemplicht in Belgie is een goede zaak!
DjVictorF    posted on 13-06-2010 13:54
Gisteravond samen met Dj Roov een lounge/jazz feest gedaan. Ging top! 6 uurtjes lang rustige achtergrond muziek, behalve laatste 2 uurtjes, toen iets meer richting klezmer (alvaro bootleg), Dj Silence - bomba latina, de bekende latin/arabische melodietjes dus. Ze waren heel tevreden en hadden van al de mensen gehoord dat ze ons echt top vonden, dus kregen we een bonus van 50 pegelsLOL.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
main    posted on 13-06-2010 14:03
ik zit te twijfelen tussen 2 dingen om te kopen, een htc touch2 (hoeft niet perse nu, maar wel in de nabije toekomst aangezien mijn mobiel het bijna begeeft) of 2 krk kp5's.
wat zouden jullie doen of mij aanraden?

lekker victor! is dat niet een hele rare techniek die je dan moet gebruiken?
Esmee    posted on 13-06-2010 14:09
@main, ligt aan de hoeveelheid waarde die je legt aan een telefoon, bijmij is een camera van 3.2 -5 mp een must en hij moet kunnen smsen en verder maakt het me niet uit. Als je alleen hoeft te bellen en smsen koop je voor 10 euro een telefoon bij de blokker + krktjes! Wil je supergraag een telefoon die nu nieuw is maar over 3 maanden alweer veroudert... koop dan die telefoon! :P
Roov    posted on 13-06-2010 14:15
Poster: DjVictorF
Gisteravond samen met Dj Roov een lounge/jazz feest gedaan. Ging top! 6 uurtjes lang rustige achtergrond muziek, behalve laatste 2 uurtjes, toen iets meer richting klezmer (alvaro bootleg), Dj Silence - bomba latina, de bekende latin/arabische melodietjes dus. Ze waren heel tevreden en hadden van al de mensen gehoord dat ze ons echt top vonden, dus kregen we een bonus van 50 pegelsLOL.

Amen

174 Users online: 98 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 3.918
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.697.309