Poster: Tekhead
wat had je verwacht dan, blitse meiden ? LOL
Poster: Dj_Fantasy
Weet nog niet wanneer ik ga, hangt van mijn ouders af..
Ben wel benieuwd wie er gaat winnen, en ergens heb ik zoiets van I don't care zolang deze misserie maar wordt opgelost.
Poster: Mixt-ApeAls dat zo wordt verwacht ik grote problemen voor een deftige regering te vormen...
Benieuwd? NV-A wordt grootste partij...
Poster: Tekhead
wat had je verwacht dan, blitse meiden ? LOL
Poster: BvanleeuwenIn nederland wel ja, hier in belgi? hebben we het prachtige voordeel dat wij verplicht zijn om te komen opdagen...
Dat zou nou wel een prachtig idee zijn om de opkomst te verhogen!
Poster: the-melody
Als dat zo wordt verwacht ik grote problemen voor een deftige regering te vormen...
Nee hoor, ik volg het wel genoeg... en vergis je niet, ik ben zelf ook een n-va stemmer (zelfs nog extremer soms). Alleen zal er veel tegenwind komen denk ik, ik gok zelfs binnen de kortste keren terug verkiezingen.
In nederland wel ja, hier in belgi? hebben we het prachtige voordeel dat wij verplicht zijn om te komen opdagen...
Poster: Bvanleeuwen
Dit doet mij denken aan een interview op TV met een of andere paupervrouw. Op wie ze ging stemmen. Doet ze niet, teveel moeite, geen zin in blablabla! En dan achteraf klagen als ze dr uitkering of wat dan ook moet inleveren! Verrot kan ik me ergeren als ik zie hoelaag de opkomst weer was. Ga dan op z'n minst blanco stemmen!
Poster: DjVictorF
Gisteravond samen met Dj Roov een lounge/jazz feest gedaan. Ging top! 6 uurtjes lang rustige achtergrond muziek, behalve laatste 2 uurtjes, toen iets meer richting klezmer (alvaro bootleg), Dj Silence - bomba latina, de bekende latin/arabische melodietjes dus. Ze waren heel tevreden en hadden van al de mensen gehoord dat ze ons echt top vonden, dus kregen we een bonus van 50 pegels.