De Late Leeuw Deel 39 (35/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Estacy    posted on 12-06-2010 19:44
ik heb echt schijt aan die Vuvuzelas.... dalijk maar ff die koters laten zien wie de baas is met mn misthoorn met een vuvuzela deraan.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 12-06-2010 20:43
Poster: Estacy
ik heb echt schijt aan die Vuvuzelas.... dalijk maar ff die koters laten zien wie de baas is met mn misthoorn met een vuvuzela deraan.

Cool?Go Estacy, Go
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Seca    posted on 12-06-2010 20:54
main    posted on 12-06-2010 20:59
weet iemand een soort van ipod touch maar dan gewoon voor het gebruik van internet? heb namelijk al een te chille mp3 speler maar ik zit toch wel vaak op msn dus dan is dat wel handig!
iemand idee?n?
Seca    posted on 12-06-2010 21:01
Ilja    posted on 12-06-2010 21:24
USA speelt best goed, hopelijk winnen ze van England.
feestbeest    posted on 12-06-2010 21:25
@Main:
Uw uitkomst: IPAD
Zal wss wel buiten je buget vallen. Maar volgens mij kan je dan gewoon beter een ipdod halen van 8 gig de goedkoopste..(2ehands eventueel)
@Ilja:
Dat doelpunt van die keeper, geweldigCool
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Bvanleeuwen    posted on 12-06-2010 21:55
Poster: -FLoriZ-

Oh god.
Please dude, je hebt zulke domme standpunten over politiek dat mijn moeder er haast slim bij lijkt.

This makes my day!! Prachtig Happy, laughing
Tekhead    posted on 12-06-2010 22:03
Poster: Ilja
USA speelt best goed, hopelijk winnen ze van England.

Niet onnozel doen he, als Engeland niet wint gaat er bijna 800,00 door de wc pot CoolCool?
Ilja    posted on 12-06-2010 22:29
Je zal je nu wel klote voelen.?Cool
feestbeest    posted on 12-06-2010 22:43
Poster: Ilja
VVD - PVV - CDA = 76 zetels = meest makkelijk te vormen coalitie, en Geert gaat er voor zorgen dat onder andere dat VVD met hun poten van zorg afblijft.

Nou eigenlijk, 1 zetel meer dan je nodig hebt is niet veel en kan je niet veel hebben als coalitie.
Afgezien van de iemand die pvv stemt is gek discussie. ik vind ?Kains oplossing ?wel goed, alleen het is niet haalbaar(Main hadt het er over dat een islamiet die de eerste 5jaar in aanraking komt met justitie er uit wordt gestuurt en we hem uitzwaaien bij de gate op schiphollCool.
Ik zou zoiets ook wel willen zien, helaas dit is gewoon niet haalbaar .
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Seca    posted on 12-06-2010 22:45
Poster: Tekhead

Niet onnozel doen he, als Engeland niet wint gaat er bijna 800,00 door de wc pot CoolCool?

Wat gebeurt er als het gelijkstand is dan eigenlijk?
Tekhead    posted on 12-06-2010 22:48
door dezelfde pot grrrr,goed gekl**t nu
Seca    posted on 12-06-2010 22:49
Poster: Tekhead
door dezelfde pot grrrr,goed gekl**t nu

Al veel gewonnen of verloren in totaal?
User edit by Seca on 12-06-2010 @ 22:50:02 (25%)
Ilja    posted on 12-06-2010 22:51
Poster: feestbeest

Nou eigenlijk, 1 zetel meer dan je nodig hebt is niet veel en kan je niet veel hebben als coalitie.
Afgezien van de iemand die pvv stemt is gek discussie. ik vind ?Kains oplossing ?wel goed, alleen het is niet haalbaar(Main hadt het er over dat een islamiet die de eerste 5jaar in aanraking komt met justitie er uit wordt gestuurt en we hem uitzwaaien bij de gate op schiphollCool.
Ik zou zoiets ook wel willen zien, helaas dit is gewoon niet haalbaar .

Waar een wil is is een weg, iedereen zei dat het onmogelijk was voor Zwitserland om minaretten te verbieden ( de rest is geschiedenis ). ? ?

Dus geert zal heel wat voor elkaar krijgen, let maar op, iemand die een partij binnen 7 jaar naar 24 zetels stoot samen met CDA de grootste is in euro parlement ( ze hebben nu ook 5 zetels ) en 2 gemeenten waar PVV zich verkiesbaar stelde 1ste en 2de is geworden heeft heel wat in huis.
Tekhead    posted on 12-06-2010 22:56
Poster: Seca

Al veel gewonnen of verloren in totaal ?
 ben vandaag begonnen met een kameraad, elk 10,00 euro op ??n match, eindscore: 1-0 en dat was bijna 800,00 euro, dus enkel 10,00 euro verloren.
Winston    posted on 12-06-2010 23:40
Poster: Esmee

Het boeit me beiden niet. Ik heb wel even een oranje shirt gekocht wat de komende 10 jaar nog gebruikt zal worden :P

De WK koorts heeft me ook nog niet gepakt. Lijkt me een beetje tam begin. Ik denk dat ik wel meer belangstelling krijg naarmate de finale nadert. En Ilja boeit me nog minder natuurlijk. Cool

Anyway, krijgen we nog een leuke foto van je te zien in je oranje shirt Cool
Tic Toc
Tekhead    posted on 12-06-2010 23:44
Poster: Estacy
ik heb echt schijt aan die Vuvuzelas..

Is dit misschien omdat die nog meer lawaai maken dan een bende uitgelaten Hollanders in Mallorca ? CoolCoolCool
Dj_Fantasy    posted on 12-06-2010 23:44
Gewoon zeggen, diegene die wint die trakteert de andre op een eentje ofzo, of op een avondje stappen.
Dan heb je er alletwee sowieso iets aan.
dj2dj.nl
Tekhead    posted on 13-06-2010 00:08
Poster: Dj_Fantasy
Gewoon zeggen, diegene die wint die trakteert de andre op een eentje ofzo, of op een avondje stappen.
Dan heb je er alletwee sowieso iets aan.

weddenschap is via gokkantoor,niet elk van de vrienden die 10,00 euro bijeen leggen.

Moet jij gaan kiezen morgen ? Het beloofd een harde en bitsige strijd te worden morgen, 1 man tegen alle vlaamse en franstalige traditionele partijen. En zoals de traditionele partijen er nu voorstaan in de peilingen, hebben deze gezamelijk beslist dat alle middelen goed zijn om die ?ne persoon onderuit te halen, zo erg dat deze persoon de internationale pers heeft moeten bijeen roepen om in 5 talen zijn programma uit te leggen, maar ook om de ingewikkelde politieke structuur?uit de doeken te doen, iets wat de tegenstand niet verwacht had, en waarmee hij goede punten heeft gescoord bij de int'l pers.

Je mag pro of contra De Wever zijn, maar elk zal moeten toegeven dat hij een straffe gast is, met een voor iedereen verstaanbare uiteenzetting van zijn programma, hij praat?de taal van de straat, heeft een verbluffende dossierkennis en durft de confrontatie met iedereen aan, maar wat voor?vele mensen belangrijk is, hij komt geloofwaardig over en is niet bereid zijn programma te laten varen voor een minister-postje. Ben benieuwd morgen.

@ilja: Je gaat er al van uit dat Wilders Premier is. Vergeet niet dat hij mee moet regeren? om iets verwezelijkt te krijgen,? alss hij niet mee in de regering zit kan hij en zijn kiezers alleen maar hopen dat een deel van z'n programma tenminste bespreekbaar wordt. ?????
Ilja    posted on 13-06-2010 00:41
Ja ik weet dat Geert water bij de wijn gaat doen ( het kan niet anders en dat begrijpen zijn kiezers heel goed ).?

Ik hoop nu alleen op dat CDA niet moeilijk gaat doen, ?want als CDA opeens niet mee wilt regeren ( voornamelijk omdat PVV ook in coalitie komt ) komt NL in een politieke deadlock terecht, want zowel VVD wilt niet met PVDA en CDA al helemaal niet ( dat kunnen ze niet maken aan hun overgebleven kiezers ). ?Dan is er nergens een meerderheid en zal er alsnog opnieuw gestemd worden.?

En dan gaat het zo. ?mensen hebben gezien dat VVD netjes was en naar stemmers luisterde ( zoals naar die van PVV ) en samen met grootste winnaar wou regeren en zullen ze van alle kanten extra stemmen krijgen. ?

Precies hetzelfde met PVV die liet zien dat ze bereid waren mee te regeren en ook samen wouden uitkomen maar telkens werden uitgesloten. ??

Wat dan gaat gebeuren is dat het CDA helemaal weggestemd wordt, deel gaat voor VVD andere deel voor PVV en voor de echt Christelijken voor de SGP. ? ?En voor PVDA en D66 die eigenlijk helemaal niet van plan waren te regeren zal het ook weer uitdraaien op verlies ?en dat zal PVV en VVD met z'n 2en voldoende zetels halen om meerderheid te hebben, dus eigenlijk mag het wel van mij.
User edit by Ilja on 13-06-2010 @ 00:44:12 (2%)
Flaged
Tekhead    posted on 13-06-2010 01:02
Als het zo simpel moest zijn als jij denkt en zegt, dan zou alles snel opgelost zijn,maar helaas is de realiteit enigzins anders.
Ilja    posted on 13-06-2010 01:07
Helaas wordt er in Nederland nooit logisch over situaties nagedacht maar pakken ze hersenslopende algebra formules bij. ?Dus het kan simpel maar blijkbaar vinden ze het in de politiek leuk om het moeilijk te maken, daarom is het inmiddels 4de stembus gang in 8 jaar.?

In plaats van echt naar het volk luisteren gaan ze eigenwijs doen, ?er moet gewoon verdomme een regel komen, als je onder 20 zetels zit rot maar op in de oppositie en laat het regeren aan grote jongens over, van de linksen heeft maar 1 partij boven de 20 zetels ( PVDA ) van rechts hebben ze er 3 van dus zo moeilijk moet het toch niet zijn. ?

Maar blijkbaar heeft die ouwe tante Trix ?de opdracht gegeven om PVV uit de regering te houden, het kan toch echt niet volgens haar, een koningshuis kritisch partij in de regering. ?

En CDA prominenten willen PVV niet hebben omdat ze bang zijn dat al hun zakken vullen ?ten einde komt en zij ook nog eens echt aan het werk moeten, stel je voor zeg, de elite die echt moet werken, daar huiveren ze van.
User edit by Ilja on 13-06-2010 @ 01:14:20 (100%)
Flaged
Tekhead    posted on 13-06-2010 01:13
Dat noemt men dan politiek, net als bij ons !
Bootstrap    posted on 13-06-2010 02:13
Net een zeeeer leuk telefoontje gekregen CoolCool Van wat of wie hou ik nog even geheim tot het officieel geregeld is, woensdag meer info Cool

24 juni sta ik overigens op dancesplash, een groot studenten zwembadfeest in Utrecht Cool Bij dezen zijn jullie van harte uitgenodigd. Je hebt wel een studentenpas/OV-kaart nodig om binnen te komen jammer genoeg. Kaarten zijn 12,50 en zijn nu al te krijgen.

Wat is er nou mooier dat met je bier in het zwembad genieten van muziek? Cool Inclusief live saxofoon act!

Meer info @ de site
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 13-06-2010 @ 02:14:16 (1%)

155 Users online: 94 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 10.903
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.704.294