De Late Leeuw Deel 39 (30/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Estacy    posted on 10-06-2010 23:24
Poster: ThijsG
Oh nee Naomi met chocoladetaart is de plaatsvervanger van milanium met boterkoek:O(of chocomel).

ik wou er eigenlijk niet over beginnen.... maar omdat ik het niet laten kan:

Poster:?Ilja
Ik heb van hem sinds mijn 8ste niets meer gehoord, maar het was niets emotioneels hoor, ik weet dat hij loaded is en ga daar flink gebruik van maken.?Cool Dus voor ik uberhaupt hem weer vader noem ga ik eerst flink proberen te cashen, dat is het minste waar ik recht op heb.

In mijn ogen ronduit pathetic... hij heeft zn zoon al 13 jaar niet meer gezien, en opeens probeert die zoon hem geld af te troggelen...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Ilja    posted on 10-06-2010 23:31
Hij heeft mijn moeder en mij verlaten en nooit alimentatie betaald, en jij denkt dat ik hem dan even met open armen ontvang?Cool. ? ? Heb alles bereikt zonder een vader dus hij was niet gemist. ?Wilt ie goede relatie met mij dan zal ie heel wat moeten goedmaken, en geld speelt bij mij flinke rol.
Winston    posted on 10-06-2010 23:33
Poster: Jorrit
Oke, dus de 'Ja, maar hij begon' clausule treed in werking, in samenwerking met generalisering 2.0...?

Dit is echt net zoiets als zeggen: Deze duif poepte op m'n hoofd, dus alle duiven zullen er wel een sport van maken mensen op hun hoofd te poepen.

Cool CoolCool
Tic Toc
Yorick    posted on 10-06-2010 23:53
Poster: Ilja
Wilt ie goede relatie met mij dan zal ie heel wat moeten goedmaken, en geld speelt bij mij flinke rol.

Nou nou nou nou nou,,,, dan vind ik je toch diep gezonken hoorWinking my eye..

Ik ga toch ook niet met een meid nemen die onwijs veel geld heb:S....

belachelijke mensen bestaan er op deze wereld zeg, alsof geld een relatie goed kan maken.
Winston    posted on 11-06-2010 00:03
Poster: Estacy

Volgens mij is het niet erg, hoor. Alleen Saskia kon geen chocomel meer zien, maar ze komt nu al een tijd niet meer hier.

Ziet er toch lekker uit Cool
Tic Toc
Ilja    posted on 11-06-2010 00:24
@Yorick

Meiden en vaders die je aan je lot overlaten zijn 2 grote verschillende dingen.?

Hij heeft ook kinderen bij een andere vrouw. Maar in geen miljoen jaar dat ik kinderen die hij van een andere vrouw heeft gekregen zal zien als broers of zussen. ?Alleen van moederskant telt voor mij.
dacuba    posted on 11-06-2010 06:05
Hij heeft ook kinderen bij een andere vrouw. Maar in geen miljoen jaar dat ik kinderen die hij van een andere vrouw heeft gekregen zal zien als broers of zussen. ?Alleen van moederskant telt voor mij.

Jij stemt PVV, right?
Ilja    posted on 11-06-2010 06:24
dat klopt?Cool
Naomi    posted on 11-06-2010 08:02
Poster: Winston
Poster: Estacy

Volgens mij is het niet erg, hoor. Alleen Saskia kon geen chocomel meer zien, maar ze komt nu al een tijd niet meer hier.

Ziet er toch lekker uit Cool

idd, heerlijk Cool

Roov    posted on 11-06-2010 09:39
Het niveau gaat de laatste tijden zo omlaag op DJ Resource, echt jammer! 'Vroeger' gingen de discussies nog ergens over!
the-melody    posted on 11-06-2010 09:52
Poster: Roov
Het niveau gaat de laatste tijden zo omlaag op DJ Resource, echt jammer! 'Vroeger' gingen de discussies nog ergens over!
 Om nog maar te zwijgen van toen ik in het begin hier was...

@ilja: nou dan kun je lekker je setje weer verkopen, nu je toch je droomset kunt aftroggelen van je vader.
Yorick    posted on 11-06-2010 09:59

Ik zou zeggen Search For A Life Dude,,,!!?
9/10 mensen hier kunnen je wel uitkotsen onderhand omdat je belachenlijke dingen post of er over begint.
Dolivieira    posted on 11-06-2010 10:54
Poster: Roalin
Even een heel ander onderwerp. Ik kwam deze quote van Dolivieira tegen met daarin het woord 'but.

Nu denkt iedereen hier vast: 'WTF betekent dat?' en dat is nou net de reden waarom ik het zo grappig?vond (ik vraag me ook af hoe Dolivieira hier bij komt). Het betekent iets in de zin van mongool of gestoorde (ookwel slecht) en wordt alleen gebruikt in de spreektaal in het noorden van het land. Vroeger stond er in Groningen namelijk een gesticht aan de 'Butjesstraat' en de mensen in dat gesticht werden dus 'butjes' genoemd.

Dit was dan weer?taalkundige geschiedenisles van vandaag! Cool

@ Dolivieiria
Hoe kom je erbij? En btw, ik kwam op het internet ook een DJ genaamd De-Olivieiria tegen. Lijkt dat niet teveel op jouw naam??Cool

Het is gewoon geen goed programma om ye branden. Ik ken verschillende gasten tegen die problemen hebben met CD die met WMP is gebrand.

En over mijn DJ naam ik draai gewoon onder mijn eigen naam. Die dj komt uit Potugal. ik uit?Nederland. Mijn naam schijf je als DJ D Olivieira. D van Dennis. De portugees het Mario De Oliveira. Zie je het verschil. Er zijn ook een aantal?DJ die Sanchez heten waar van Roger de bekenste is maar je heb Juan Sanchez enz enz.?Cool??

Over de politiek

Laten we dat effe achterwege laten. Komt de sfeer allleen maar ten goede. Dat is net als Competitie Voetbal. Iedereen heb zijn politieken voorkeur en we komen er toch niet uit.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 11-06-2010 @ 11:03:08 (17%)
Ilja    posted on 11-06-2010 11:08
Poster: Yorick

Ik zou zeggen Search For A Life Dude,,,!!?
9/10 mensen hier kunnen je wel uitkotsen onderhand omdat je belachenlijke dingen post of er over begint.

Nou nou nou wat ben je onaardig zeg.? Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren op een vader die je en je moeder dumpt en 13 jaar niets van zich laat horen, en daarna opduikt om weer een relatie te beginnen.

En mensen die mij uitkotsen kunnen niet tegen dat ze tegen gesproken worden, maar daar trek ik mij niets van aan.
User edit by Ilja on 11-06-2010 @ 11:11:10 (29%)
Flaged
Yorick    posted on 11-06-2010 11:18
Wooop wooop WARRRRRRPPPPPPPPP
Sandr    posted on 11-06-2010 11:28

Nou nou nou wat ben je onaardig zeg.? Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren op een vader die je en je moeder dumpt en 13 jaar niets van zich laat horen, en daarna opduikt om weer een relatie te beginnen.

En mensen die mij uitkotsen kunnen niet tegen dat ze tegen gesproken worden, maar daar trek ik mij niets van aan.

Ik weet niet hoe ik zou reageren, ik weet wel dat ik het niet op een forum zou zetten... Maar dat heb ik met wel meer dingen die jij hier post.

Ik kan er ook slecht tegen als ik wordt tegen gesproken door iemand die bij hoog en laag beweert alles van de wereld gezien te hebben en alles beter te weten. Als hij/zij dan ook nog eens niks fatsoenlijk beargumenteerd wordt ik daar wel een beetje moe van ja. (kotsen nog niet, hooguit vergaande braakneigingen)

En ik baal nu alweer dat ik gereageerd heb omdat er waarschijnlijk een discussie op gang gaat, dat is niet mijn bedoeling maar Ilja, please probeer gewoon wat meer na te denken voordat je ergens op reageert....
Play that funky music white boy....
qntr0l    posted on 11-06-2010 11:29

Ik denk het niet. Ik denk dat het grotendeels komt door de toon die jij aanslaat, gebrek aan het vermogen om een discussie op niveau te voeren en door jou (in mijn ogen) aparte kijk op deze wereld.
Ilja    posted on 11-06-2010 11:37
@Sandr

**door iemand die bij hoog en laag beweert alles van de wereld gezien te hebben en alles beter te weten**

Ik heb inderdaad al veel van de wereld gezien en weet ook aardig wat omdat ik veel lees.? Dus ik beweer het niet zomaar.
Bvanleeuwen    posted on 11-06-2010 11:49
Hij heeft mijn moeder en mij verlaten en nooit alimentatie betaald, en jij denkt dat ik hem dan even met open armen ontvang?Cool. ? ? Heb alles bereikt zonder een vader dus hij was niet gemist. ?Wilt ie goede relatie met mij dan zal ie heel wat moeten goedmaken, en geld speelt bij mij flinke rol.

Ik heb niet alles gelezen aangezien dit een nogal grote post is. Het enige wat ik wil bijdragen is dit:
Al die dingen die je hier schrijft over jouw, je jeugd, je vader, je moeder, je gevoelens, etc zou je niet hier moeten uittypen. Confronteer die vader van je. Hij is misschien voor jou geen 'papa' maar wel je 'vader'. Ik denk echt als je verder wel gaan dat je alle stront die je voelt bij HEM eruit moet knikkeren en niet hier! Succes!
Sandr    posted on 11-06-2010 11:53
Daar gaan we weer..... jij mengt je af en toe in discussies over draaien, feesten etc terwijl je zelf nauwelijks gedraaid hebt op feesten.... Leuk?dat je wat leest maar dat maakt je nog geen ervaringsdeskundige.

En dan nog, probeer eens wat fatsoenlijk te beargumenteren...'Dat heb ik gelezen' komt nou niet echt sterk over.

Ik wil best geloven dat er ergens in je toch wel wat verstand van verschillende zaken hebt maar je doet op dit moment erg hard je best om mij dat geloof af te nemen....

Voorbeeld:
Ik heb onlangs gelezen dat jongemannen die na 13 jaar weer contact krijgen met hun vader en dan alleen maar aan geld aftroggelen denken een iQ van lager dan 60 hebben...

En me moeder zei dat ook en die kan het weten want die werkt al jaren in een verzorgingshuis.....

Geloof je mij?
Play that funky music white boy....
Ashley    posted on 11-06-2010 12:01
tijdje niet veel actief geweest op djr, soms heb ik periodes waarin ik drukker ben met andere dingen
anyway, hi guysHappy, laughing long time no see
Maar wat nou als het lukt, mama?
Yorick    posted on 11-06-2010 12:24
@Sandr
Ik heb inderdaad al veel van de wereld gezien en weet ook aardig wat omdat ik veel lees.? Dus ik beweer het niet zomaar.

Als je iets lees betekend het niet dat je het echt weetWinking my eye
Als ik een boek pak over hoe je moet lassen wil toch niet zeggen dat ik in 1 keer lasser ben??
Dingen zien kan je niet opnemen als ervaring. Je moet dingen zelf ervaren hebben voordat je het pas kan oordelen..
Even een voorbeeld SEXWinking my eye Voordat je ervaring heb en het ervaren heb moet je het eerst gedaan hebben.. (en nee niet met je hand)
Ilja    posted on 11-06-2010 12:43
Poster: Bvanleeuwen

Ik heb niet alles gelezen aangezien dit een nogal grote post is. Het enige wat ik wil bijdragen is dit:
Al die dingen die je hier schrijft over jouw, je jeugd, je vader, je moeder, je gevoelens, etc zou je niet hier moeten uittypen. Confronteer die vader van je. Hij is misschien voor jou geen 'papa' maar wel je 'vader'. Ik denk echt als je verder wel gaan dat je alle stront die je voelt bij HEM eruit moet knikkeren en niet hier! Succes!

Jullie hebben het te serieus opgevat,? er zetten toch ook andere gasten in dat ze een date hebben of zo, daar gaan jullie deskundig advies voor geven. en als ik zeg dat ik flink wat centen van mijn vader verwacht vallen jullie over elkaar heen om mij voor iets uit te maken,??zoek dus beter zelf een leven. Cool

@Sandr
Heel fijn dat je moeder daar werkt. Maar het heeft gewoon met wraak gevoelens te maken en niet met IQ Cool
User edit by Ilja on 11-06-2010 @ 12:46:26 (15%)
Flaged
Bvanleeuwen    posted on 11-06-2010 12:47

Jullie hebben het te serieus opgevat,? er zetten toch ook andere gasten in dat ze een date hebben of zo, daar gaan jullie deskundig advies voor geven. en als ik zeg dat ik flink wat centen van mijn vader verwacht vallen jullie over elkaar heen om mij voor iets uit te maken,??zoek dus beter zelf een leven. Cool

?
Maak ik jou voor iets uit?

Het enige wat ik zeg is dat jij geen cent krijgt door je gevoelens en frustraties hier eruit te knallen. Dat moet je bij 'hem' doen.

------------------------------------------------------

Ps. Ik zou je wel voor een hoop uit kunnen maken. Bijvoorbeeld deze opmerking van je:

Ik heb zelf op mijn facebook in totaal 6 contacten staan, waarom zo weinig ? ?Omdat ik pas ene persoon inzet, waneer ik het persoon daadwerkelijk heb ontmoet.

Versus:

Ik reis (ook) erg veel en woon(de) op verschillende locaties. Ontmoet jij geen mensen als je onderweg bent? Dan zou je tochwel meer fb vrienden moeten hebben Thumbs Up

Maar ik wilde je eigenlijk voor niks uitmaken. Dus beschouw dit als een voorbeeld dat dat best makkelijk kan.
User edit by Bvanleeuwen on 11-06-2010 @ 12:52:19 (100%)
qntr0l    posted on 11-06-2010 12:54
Blaat

Oef.

Damn, wat heb jij een rotte persoonlijkheid zeg. Sorry Ilja, maar ik ben je gedrag nu een beetje meer dan zat. Met de post die je hier maakt wordt jou losergehalte in mijn ogen vertienvoudigt, terwijl dit gehalte al zo'n beetje de pan uit rijst.

194 Users online: 23 Guests (171 Unknown)
Pages generated today : 44.444
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.818