Poster: ThijsG
Oh nee Naomi met chocoladetaart is de plaatsvervanger van milanium met boterkoek:O(of chocomel).
Poster:?Ilja
Ik heb van hem sinds mijn 8ste niets meer gehoord, maar het was niets emotioneels hoor, ik weet dat hij loaded is en ga daar flink gebruik van maken.?Dus voor ik uberhaupt hem weer vader noem ga ik eerst flink proberen te cashen, dat is het minste waar ik recht op heb.
Poster: Jorrit
Oke, dus de 'Ja, maar hij begon' clausule treed in werking, in samenwerking met generalisering 2.0...?
Dit is echt net zoiets als zeggen: Deze duif poepte op m'n hoofd, dus alle duiven zullen er wel een sport van maken mensen op hun hoofd te poepen.
Poster: Ilja
Wilt ie goede relatie met mij dan zal ie heel wat moeten goedmaken, en geld speelt bij mij flinke rol.
Poster: Estacy
ik wou er eigenlijk niet over beginnen.... maar omdat ik het niet laten kan:
Hij heeft ook kinderen bij een andere vrouw. Maar in geen miljoen jaar dat ik kinderen die hij van een andere vrouw heeft gekregen zal zien als broers of zussen. ?Alleen van moederskant telt voor mij.
Poster: WinstonPoster: Estacy
ik wou er eigenlijk niet over beginnen.... maar omdat ik het niet laten kan:
Volgens mij is het niet erg, hoor. Alleen Saskia kon geen chocomel meer zien, maar ze komt nu al een tijd niet meer hier.
Ziet er toch lekker uit
idd, heerlijk
Poster: RoovOm nog maar te zwijgen van toen ik in het begin hier was...
Het niveau gaat de laatste tijden zo omlaag op DJ Resource, echt jammer! 'Vroeger' gingen de discussies nog ergens over!
Poster: Roalin
Even een heel ander onderwerp. Ik kwam deze quote van Dolivieira tegen met daarin het woord 'but.
Nu denkt iedereen hier vast: 'WTF betekent dat?' en dat is nou net de reden waarom ik het zo grappig?vond (ik vraag me ook af hoe Dolivieira hier bij komt). Het betekent iets in de zin van mongool of gestoorde (ookwel slecht) en wordt alleen gebruikt in de spreektaal in het noorden van het land. Vroeger stond er in Groningen namelijk een gesticht aan de 'Butjesstraat' en de mensen in dat gesticht werden dus 'butjes' genoemd.
Dit was dan weer?taalkundige geschiedenisles van vandaag!
@ Dolivieiria
Hoe kom je erbij? En btw, ik kwam op het internet ook een DJ genaamd De-Olivieiria tegen. Lijkt dat niet teveel op jouw naam??
Poster: Yorick
Ik zou zeggen Search For A Life Dude,,,!!?
9/10 mensen hier kunnen je wel uitkotsen onderhand omdat je belachenlijke dingen post of er over begint.
Nou nou nou wat ben je onaardig zeg.? Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren op een vader die je en je moeder dumpt en 13 jaar niets van zich laat horen, en daarna opduikt om weer een relatie te beginnen.
En mensen die mij uitkotsen kunnen niet tegen dat ze tegen gesproken worden, maar daar trek ik mij niets van aan.
En mensen die mij uitkotsen kunnen niet tegen dat ze tegen gesproken worden, maar daar trek ik mij niets van aan.
Hij heeft mijn moeder en mij verlaten en nooit alimentatie betaald, en jij denkt dat ik hem dan even met open armen ontvang?. ? ? Heb alles bereikt zonder een vader dus hij was niet gemist. ?Wilt ie goede relatie met mij dan zal ie heel wat moeten goedmaken, en geld speelt bij mij flinke rol.
@Sandr
Ik heb inderdaad al veel van de wereld gezien en weet ook aardig wat omdat ik veel lees.? Dus ik beweer het niet zomaar.
Poster: Bvanleeuwen
Ik heb niet alles gelezen aangezien dit een nogal grote post is. Het enige wat ik wil bijdragen is dit:
Al die dingen die je hier schrijft over jouw, je jeugd, je vader, je moeder, je gevoelens, etc zou je niet hier moeten uittypen. Confronteer die vader van je. Hij is misschien voor jou geen 'papa' maar wel je 'vader'. Ik denk echt als je verder wel gaan dat je alle stront die je voelt bij HEM eruit moet knikkeren en niet hier! Succes!
Jullie hebben het te serieus opgevat,? er zetten toch ook andere gasten in dat ze een date hebben of zo, daar gaan jullie deskundig advies voor geven. en als ik zeg dat ik flink wat centen van mijn vader verwacht vallen jullie over elkaar heen om mij voor iets uit te maken,??zoek dus beter zelf een leven.
Blaat