De Late Leeuw Deel 39 (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

mrmagix    posted on 10-06-2010 19:45
't sjeezes seg...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Jorrit    posted on 10-06-2010 19:45
Poster: Luni-B
wat misselijk zeg krijg je gewoon een rode vlag omdat een mod het niet met je eens is hahahahaha. de komende tijd zie je me hier niet meer hoor Happy, laughing

Nope, je krijgt hem vanwege je respectloze gedrag.

Ik zit er niet op te wachten om door een willekeurige member voor 'ongelooflijk dom' of 'debiel' uitgemaakt te worden, wanneer ik mij in een discussie meng.
ScottB    posted on 10-06-2010 19:46
Ik dacht dat dit een forum over DJ's en draaien was?Cool Waarom allemaal dit soort nutteloze discussies?
Jorrit    posted on 10-06-2010 19:47
Poster: ScottB
Ik dacht dat dit een forum over DJ's en draaien was?Cool Waarom allemaal dit soort nutteloze discussies?

Daar is dit topic voor, alles wat negens anders onder te categoriseren valt.
DJADMIN    posted on 10-06-2010 19:49
Poster: Luni-B
Een fatsoenlijke Moderator die zijn verantwoording kent zou ook fijn zijn.

Ik kwam hier om wat te leren over Dj'en echter is het alleen maar gezijk op dit forum de balle!

wat misselijk zeg krijg je gewoon een rode vlag omdat een mod het niet met je eens is hahahahaha. de komende tijd zie je me hier niet meer hoor Happy, laughing

Goodbye then...Cool
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
FML    posted on 10-06-2010 19:50
Kort op je teentjes getrapt Meneer Jorrit door te beginnen met 'Gast'

Poster: Jorrit

Gast? Gast wat? Ik heb niet met je geknikkert, dus je noemt me ook geen gast.

veel respect toon jij zeg , veel respect toon jij voor de kiesers die op een bepaalde Partij hebben gestemd.

een dikke pluim voor jou.

Ik weet inmiddels hoe DJR met zijn leden omgaat Goodbye
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 10-06-2010 @ 19:51:41 (17%)
Jorrit    posted on 10-06-2010 19:53

veel respect toon jij zeg , veel respect toon jij voor de kiesers die op een bepaalde Partij hebben gestemd.

Sinds wanneer is het respectloos mijn - goed onderbouwede - vraagtekens te zetten bij enkele standpunten van de PVV?

Iets anders is iemand tijdens/na een discussie uitmaken voor 'ongelooflijk dom' of 'debiel'. En ja, ook iemand die je verder niet kent aanspreken met 'gast' is naar mijn mening ook vrij respectloos.
Estacy    posted on 10-06-2010 19:59
Ik heb gelijk, nee ik, jij bent onrespectvol, nee jij.?

'dit lijkt wel een wedstrijdje verplassen' ?Emil Roemer

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
mrmagix    posted on 10-06-2010 20:14
alleh, nu weer peace?
Sunrise8    posted on 10-06-2010 20:19
Ik stel voor: kap met de discussie over politiek en over Wilders, dat doen anderen wel voor je Winking my eye
Ik heb ook op PVV gestemd, niet 100% vanwege zijn anti-islam, maar omdat hij mij tijdens de debatten echt heeft overtuigd met zijn overige (zeker niet onbelangrijke) standpunten.

een quote:
Aan wilders werd gevraagd hoe hij het zou vinden als hij een moslim was in Nederland.

Wilders antwoorde (en terecht): Zolang ik mij keurig aan de regels houd en bereid ben de Nederlandse taal te leren, zou ik het prima kunnen redden in dit land.

Hij is dus niet tegen de Islam (misschien wel een beetje), maar vooral tegen de immigranten die wij onderdak bieden, maar die vervolgens de samenleving op z'n kop zetten door het inburgeren in een hoekje te smijten en de regels aan hun laars te lappen. Daar zou (ben) ik ook boos om worden.

dus nogmaals: Zullen we stoppen met de politieke discussies wat hier uitloopt op ruzies onder members? Laten we het gewoon leuk houden toch?

BTW: NOG 2 DAGEN EN DAN DEFQON.1 (H)
Music made me who i am
Tekhead    posted on 10-06-2010 20:55
Poster: walteur
laat het smaken, waar ga je op resto als ik vragen mag?
Karnivale of Terrae? nene grapje terzijde Cool

als antwerpenaar bij de antwerpenaars,karnivale dus, chocoladetaart van ken, hemels mmmmmmmmmm
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Naomi    posted on 10-06-2010 21:03
Poster: Tekhead

als antwerpenaar bij de antwerpenaars,karnivale dus, chocoladetaart van ken, hemels mmmmmmmmmm

Chocoladetaart!!?? Cool
Dj_Fantasy    posted on 10-06-2010 21:06
Nu nog snel gaan nu je nog kunt zeker Winking my eye
dj2dj.nl
ThijsG    posted on 10-06-2010 21:20
Oh nee Naomi met chocoladetaart is de plaatsvervanger van milanium met boterkoek:O(of chocomel).
User edit by ThijsG on 10-06-2010 @ 21:20:50 (1%)
Bouncy    posted on 10-06-2010 21:22
Poster: ThijsG
Oh nee Naomi met chocoladetaart is de plaatsvervanger van milanium met boterkoek:O(of chocomel).

JEEJ!!! Wanneer gaan we het weer over chocomel hebben? :D
ThijsG    posted on 10-06-2010 21:22
Is daar niet ooit een topic voor geopend?:p
Naomi    posted on 10-06-2010 21:24
Poster: Dj_Fantasy
Nu nog snel gaan nu je nog kunt zeker Winking my eye

Poster: Bouncy

JEEJ!!! Wanneer gaan we het weer over chocomel hebben? :D

Bij deze:D maargoed, ik blijf toch egt voor chocoladetaart gaan, tis alleen tijdje rijden, en ik moet moergen weer wakker op school zitten Cool?gaat m niet worden
enne chocomel, gaat elke dag mee Smile
Ilja    posted on 10-06-2010 21:26
Ongelooflijk, na 13 jaar heeft mijn biologische vader met mij contact opgenomen ( hij zocht me een tijdje ), dat wordt dus een nieuwe relatie opbouwen.?Smile
Dj_Fantasy    posted on 10-06-2010 21:31
Even voor onze Nederlandse vrienden.

Hier in BE is er een programma bezig mijn Restaurant..
Vandaag is de finale, en die gaat tussen Terrea in Genk en Karnivale in Aalst.
De kok in Aalst staat nu bekent voor zijn zelf gemaakte chocolade taart.
dj2dj.nl
ElVrieso    posted on 10-06-2010 21:36
Poster: Ilja
Ongelooflijk, na 13 jaar heeft mijn biologische vader met mij contact opgenomen ( hij zocht me een tijdje ), dat wordt dus een nieuwe relatie opbouwen.?Smile

Oke.. Heb je hem al gezien?
Bruno de Vries - @djelvrieso
Vassilli    posted on 10-06-2010 21:39

Ow wat leuk!
Sunrise8    posted on 10-06-2010 21:46

Dat is best wel heftig WOW..
Wist je dat je jouw 'vader' niet je biologische vader was? of kreeg je dat vandaag voor het eerst te horen??
Music made me who i am
Ilja    posted on 10-06-2010 22:21
Ik heb van hem sinds mijn 8ste niets meer gehoord, maar het was niets emotioneels hoor, ik weet dat hij loaded is en ga daar flink gebruik van maken.?Cool Dus voor ik uberhaupt hem weer vader noem ga ik eerst flink proberen te cashen, dat is het minste waar ik recht op heb.
mrmagix    posted on 10-06-2010 22:27
hmmm, Ik zou toch een h??l ander doel voor ogen hebben als mijn echte vader me zou opzoeken... Hangt natuurlijk af van de reden van verlaten h?...
Cash zou lang niet in mij opkomen ...
Sunrise8    posted on 10-06-2010 23:19
Poster: mrmagix
hmmm, Ik zou toch een h??l ander doel voor ogen hebben als mijn echte vader me zou opzoeken... Hangt natuurlijk af van de reden van verlaten h?...
Cash zou lang niet in mij opkomen ...

+1, maar ach een leuke nieuwe DJ set is nooit weg als 'welkom terug' kado toch? Tongue
Music made me who i am

133 Users online: 11 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 18.608
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.982