De Late Leeuw Deel 39 (22/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

FML    posted on 08-06-2010 22:20
Poster: Ilja
Mijn moeder heeft HTC legend, ik heb hem uitgebreid uitgeprobeerd. Nou die komt gewoon niet in de buurt van de iphone, het is een leuke telefoon maar daar houd het mee op, iphone is op zo veel meer dingen veel verder ( maar ja iPhone heeft nog steeds een stads lengte voorsprong op elke touchscreen telefoon op de markt.

tuurlijk ilja ga ergenst anders onzin verkopen.

Ik brows sneller dan je iphonetje hoor dus niet in de buurt komen lol?

Windows Mobile vs android vs Iphone

http://www.youtube.com/watch?v=3Buh_dkzpYc
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 08-06-2010 @ 22:25:30 (45%)
Joep    posted on 08-06-2010 22:24
Poster: main

gaat me puur om MIJN persoonlijke belangrijke punten. beeld en geluids kwaliteit.

LOL, jij vindt het dus niet belangrijk dat je met een mobiel kunt bellen?Winking my eye
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Ilja    posted on 08-06-2010 22:25
@main?

Gozer ik moet je toch echt uit je droom helpen. Maar hier zijn de feiten.?Cool

Apple iPhone & iPod touch.?

En ik heb die van Cowon niet eens kunnen vinden, moet wel genoeg zeggen neem ik aan.

Vandaag een iPod nano gekocht ( 16 gb ), kon ook de touch nemen, maar met komst van nieuwe iPhone en iPad is dat een overkill.?Cool

@Luni-B

Vreemd ik kon veel beter surfen met mijn ouwe 3G dan met een op papier sterkere legend.
User edit by Ilja on 08-06-2010 @ 22:26:47 (31%)
Flaged
FML    posted on 08-06-2010 22:28
Gast Legend , we hadden het over de Desire/evo !
en dan nog geloof ik je bullshit niet van je moeder of was het toch je neef ?

het word een beetje eentonig..
User edit by FML on 08-06-2010 @ 22:31:54 (100%)
Ilja    posted on 08-06-2010 22:39
eerst lezen dan schreeuwen, ik heb de HTC hero zelf uitgetest, en zijn functies met die van een iPhone vergeleken ( ze lagen naast elkaar ), touchscreen reageerde trager bij Legend, google maps zuigt ( en dat terwijl het op een google systeem draait Cool ).?

Youtube functie is van hetzelfde kwaliteit als die van iphone uit 2007 Cool, ?echt cool hoor. en je contacten fatsoenlijk beheren op een android zuigt gigantisch.?

En flash hadden ze net zo goed kunnen weg laten, want het is zo sloom als een slak.
main    posted on 08-06-2010 22:45
omg, jullie snappen het echt niet he...
tering, daarom ga ik nooit in discussie met jullie...

net als pioneer geilers.. ik snap prima waarom je pioneer super goed vind, maar kijk eens verder en luister naar andere mensen.

ga verder niks meer posten op jullie reacties.
Ilja    posted on 08-06-2010 22:51
Oke komt ie, iPhone en iPod touch hebben ( door velen uitgeroepen ) de beste besturings systeem en beste afwerking en design. ?Dus alleen al op die reden kan Cowon niet aan tippen, en die paar extra pixels dat cowon heeft zal meesten echt een zorg zijn. Zij die een iPod kopen doen dat het gedachte dat het heel lang ondersteund zal worden door apple ( wat ook zo is ), en dat is de reden waarom apple niet om de week met een nieuwe iPod of iPhone op de proppen komt, dat geeft hun de ruimte om het huidig uitgebrachte product heel goed te ondersteunen tot de volgende model komt.
Joep    posted on 08-06-2010 22:57
@main
Voor als je het tegen mij hebt:
Zelf heb ik niet eens iets van Apple, dus je kunt niet zeggen dat ik een fanboy ben ofzo.
Dat ben ik ook helemaal niet, omdat ik vind dat je te veel voor het design betaalt.
Ik vond alleen jouw vergelijking tussen een iPhone en een?Cowon mp3-speler een beetje raar...

@ilja
Die diagram van jou zegt natuurlijk helemaal niets over de Cowon he.
De vergelijkbare iPod Touch wordt dan wel elk jaar heel veel en steeds meer verkocht, maar dat zegt niets over de kwaliteit. Apple is gewoon heel populair en de meeste mensen kopen Apple daarom niet om de kwaliteit maar om 'mee te doen'. En dat je van de Cowon niets hebt kunnen vinden, wil natuurlijk ook niet zeggen dat de kwaliteit niet goed is. Ik kan wel meer kwalitatief zeer goede producten noemen, waarvan geen verkoopcijfers te vinden zijn.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
-FLoriZ-    posted on 08-06-2010 23:32
Oke komt ie, iPhone en iPod touch hebben ( door velen uitgeroepen ) de beste besturings systeem en beste afwerking en design. ?Dus alleen al op die reden kan Cowon niet aan tippen, en die paar extra pixels dat cowon heeft zal meesten echt een zorg zijn. Zij die een iPod kopen doen dat het gedachte dat het heel lang ondersteund zal worden door apple ( wat ook zo is ), en dat is de reden waarom apple niet om de week met een nieuwe iPod of iPhone op de proppen komt, dat geeft hun de ruimte om het huidig uitgebrachte product heel goed te ondersteunen tot de volgende model komt.
  EUh, dan onderbreek ik ne verhaal toch even.
Apple heeft de meest waardeloze service ever. Ruim 200 pagina's op de apple discussion forums over een probleem met de 80gb classic en iTunes 9 en ze zeggen dat er niks aan de hand is. EN dat noem jij goed ondersteund? Rot toch op man.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Vassilli    posted on 08-06-2010 23:34
Ik gebruik al Apple sinds 1990 en heb NOOIT problemen gehad met de service ik werd ALTIJD vriendelijk geholpen. 1 keer hebben ze zelfs gratis een nieuwe HD + Moederbord in mn Powerbook gezet. (2 maanden na de garantie periode)?

Dus ga maar niet doen alsof je er alles van af weet als je 1 service probleempje weet te vinden.
-FLoriZ-    posted on 08-06-2010 23:37
Poster: Vassilli
Ik gebruik al Apple sinds 1990 en heb NOOIT problemen gehad met de service ik werd ALTIJD vriendelijk geholpen. 1 keer hebben ze zelfs gratis een nieuwe HD + Moederbord in mn Powerbook gezet. (2 maanden na de garantie periode)?

Dus ga maar niet doen alsof je er alles van af weet als je 1 service probleempje weet te vinden.
  Een serviceprobleempje waardoor nu wel al ruim 5 maanden mijn iPod kapot is omdat Apple zegt dat het mijn eigen schuld is. Wat een service man. Nouja, troost, bij Apple hing ik slechts 10 minuten in de wacht, bij Microsoft minstens een half uur.
Ilja    posted on 08-06-2010 23:44
@-FLoriZ-

Waardeloze service ? ? ?Een iPod van een collega van me is kapot gegaan, via de apple site aangemeld, kreeg die mooie verpakkings materiaal toegestuurd, werd opgehald door UPS, en kreeg ie binnen 2 weken een splinter nieuwe.?

En aan de telefoon zijn ze ook zeer behulpzaam, en komen ze niet met, sorry meneer, we kunnen u niet helpen.
User edit by Ilja on 08-06-2010 @ 23:45:16 (4%)
Flaged
-FLoriZ-    posted on 08-06-2010 23:55
@-FLoriZ-

Waardeloze service ? ? ?Een iPod van een collega van me is kapot gegaan, via de apple site aangemeld, kreeg die mooie verpakkings materiaal toegestuurd, werd opgehald door UPS, en kreeg ie binnen 2 weken een splinter nieuwe.?

En aan de telefoon zijn ze ook zeer behulpzaam, en komen ze niet met, sorry meneer, we kunnen u niet helpen.
  Jaja, tenzij je exact 1 dag buiten je garantie zit en ze maar wat graag een nieuwe harde schijf in je iPod willen zetten voor slechts 130 euro, de tegenwoordige nieuwprijs van die iPod.
Vassilli    posted on 08-06-2010 23:57
Dat is ook niet altijd het geval.
Ilja    posted on 08-06-2010 23:57
Waneer de garantie verlopen is en je vind nog steeds recht hebt op reparatie dat kun je dat makkelijk aantonen.?
FML    posted on 08-06-2010 23:58
eerst lezen dan schreeuwen, ik heb de HTC hero zelf uitgetest, en zijn functies met die van een iPhone vergeleken ( ze lagen naast elkaar ), touchscreen reageerde trager bij Legend, google maps zuigt ( en dat terwijl het op een google systeem draait Cool ).?

Youtube functie is van hetzelfde kwaliteit als die van iphone uit 2007 Cool, ?echt cool hoor. en je contacten fatsoenlijk beheren op een android zuigt gigantisch.?

En flash hadden ze net zo goed kunnen weg laten, want het is zo sloom als een slak.

Duidelijkheid htc hero is een oud android toestel , vergelijk de desire met de iphone.
http://www.youtube.com/watch?v=3Buh_dkzpYc

maar goed het moment ,

Omdat JIJ hem hebt gesest en JOU MOEDER de legend heeft getest , geloof ik dat het gewoon een kut toestel is.

Ik verzamel handtekeningen voor de Ilja fans , Pm me
User edit by FML on 08-06-2010 @ 23:59:33 (5%)
-FLoriZ-    posted on 09-06-2010 00:02
Waneer de garantie verlopen is en je vind nog steeds recht hebt op reparatie dat kun je dat makkelijk aantonen.?
  Jup, en vervolgens 10 euro moeten betalen omdat ik dat al had gedaan, dingetje af laten halen en dan een? ?sorry joh, je garantie is weg dus ons je geeft ons 10 euro en je krijgt je kapotte iPod terug of je betaalt 130 en we zetten er even een nieuwe harde schijf in?.

Aber naturlich. :')
Vassilli    posted on 09-06-2010 00:05
10 euro zijn de onderzoekskosten die heb je met HTC/Microsoft ook.
-FLoriZ-    posted on 09-06-2010 00:14
  Ja oke, maar dan maar even gaan roepen dat het mijn schuld is omdat zij hun software verneukt maken kan ik ook niet helpen hoor.
Vassilli    posted on 09-06-2010 00:18
Ach Apple geeft niet graag hun (kleine) foutjes toe :P
-FLoriZ-    posted on 09-06-2010 00:25
Ach Apple geeft niet graag hun (kleine) foutjes toe :P

Even een kleinnn topicje gegoogled, eerste hit al raak:

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2151907&tstart=0
Vassilli    posted on 09-06-2010 00:33
ik ken 'm Winking my eye
Yorick    posted on 09-06-2010 04:57
ZO lekker gedraaid net,,
Nu slapen,, heb over 3,5 uur examen Financieel Management(A)
Ilja    posted on 09-06-2010 06:48
@Luni-B

foutje van de zaak, ik bedoelde weldegelijk legend.
Dolivieira    posted on 09-06-2010 07:23

Idd en dat is niet alleen met telefoons zo.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

271 Users online: 10 Guests (261 Unknown)
Pages generated today : 8.020
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.021