Poster: Ilja
Mijn moeder heeft HTC legend, ik heb hem uitgebreid uitgeprobeerd. Nou die komt gewoon niet in de buurt van de iphone, het is een leuke telefoon maar daar houd het mee op, iphone is op zo veel meer dingen veel verder ( maar ja iPhone heeft nog steeds een stads lengte voorsprong op elke touchscreen telefoon op de markt.
Poster: main
gaat me puur om MIJN persoonlijke belangrijke punten. beeld en geluids kwaliteit.
Poster: IljaEUh, dan onderbreek ik ne verhaal toch even.
Oke komt ie, iPhone en iPod touch hebben ( door velen uitgeroepen ) de beste besturings systeem en beste afwerking en design. ?Dus alleen al op die reden kan Cowon niet aan tippen, en die paar extra pixels dat cowon heeft zal meesten echt een zorg zijn. Zij die een iPod kopen doen dat het gedachte dat het heel lang ondersteund zal worden door apple ( wat ook zo is ), en dat is de reden waarom apple niet om de week met een nieuwe iPod of iPhone op de proppen komt, dat geeft hun de ruimte om het huidig uitgebrachte product heel goed te ondersteunen tot de volgende model komt.
Poster: VassilliEen serviceprobleempje waardoor nu wel al ruim 5 maanden mijn iPod kapot is omdat Apple zegt dat het mijn eigen schuld is. Wat een service man. Nouja, troost, bij Apple hing ik slechts 10 minuten in de wacht, bij Microsoft minstens een half uur.
Ik gebruik al Apple sinds 1990 en heb NOOIT problemen gehad met de service ik werd ALTIJD vriendelijk geholpen. 1 keer hebben ze zelfs gratis een nieuwe HD + Moederbord in mn Powerbook gezet. (2 maanden na de garantie periode)?
Dus ga maar niet doen alsof je er alles van af weet als je 1 service probleempje weet te vinden.
Poster: IljaJaja, tenzij je exact 1 dag buiten je garantie zit en ze maar wat graag een nieuwe harde schijf in je iPod willen zetten voor slechts 130 euro, de tegenwoordige nieuwprijs van die iPod.
@-FLoriZ-
Waardeloze service ? ? ?Een iPod van een collega van me is kapot gegaan, via de apple site aangemeld, kreeg die mooie verpakkings materiaal toegestuurd, werd opgehald door UPS, en kreeg ie binnen 2 weken een splinter nieuwe.?
En aan de telefoon zijn ze ook zeer behulpzaam, en komen ze niet met, sorry meneer, we kunnen u niet helpen.
Poster: Ilja
eerst lezen dan schreeuwen, ik heb de HTC hero zelf uitgetest, en zijn functies met die van een iPhone vergeleken ( ze lagen naast elkaar ), touchscreen reageerde trager bij Legend, google maps zuigt ( en dat terwijl het op een google systeem draait).?
Youtube functie is van hetzelfde kwaliteit als die van iphone uit 2007, ?echt cool hoor. en je contacten fatsoenlijk beheren op een android zuigt gigantisch.?
En flash hadden ze net zo goed kunnen weg laten, want het is zo sloom als een slak.
Poster: IljaJup, en vervolgens 10 euro moeten betalen omdat ik dat al had gedaan, dingetje af laten halen en dan een? ?sorry joh, je garantie is weg dus ons je geeft ons 10 euro en je krijgt je kapotte iPod terug of je betaalt 130 en we zetten er even een nieuwe harde schijf in?.
Waneer de garantie verlopen is en je vind nog steeds recht hebt op reparatie dat kun je dat makkelijk aantonen.?
Poster: VassilliJa oke, maar dan maar even gaan roepen dat het mijn schuld is omdat zij hun software verneukt maken kan ik ook niet helpen hoor.
10 euro zijn de onderzoekskosten die heb je met HTC/Microsoft ook.
Poster: Vassilli
Ach Apple geeft niet graag hun (kleine) foutjes toe :P
Poster: Vassilli
10 euro zijn de onderzoekskosten die heb je met HTC/Microsoft ook.