Poster: LilQuint:') Dat failt.
Dat is wel weer chill!
Mij vriendin vond het al raar als ik met een ander meisje stond te bellen/praten.
Ach ja.. Nu kan dat weer
Poster: Luni-B
Hij is niet het zelfde als de Iphone als je een Mac Fanboy bent moet je niet naar de HTC kijken.
Poster: DJJS
HTC en iPhone gaan bijna tegen elkaar op. Heb bijden uit geprobeert en het is de HTC Legend geworden!
Poster: Vassilli
Precies. Maar beter ook, van Flash word je ook niet blij. HTML 5 werkt veel en veel beter.
Poster: main
ik kan zo slecht tegen iphone.. de 3g kan niet tippen aan het scherm en de geluidskwaliteit vna mijn cowon s9.. en dat is een mp3 speler.
Poster: Vassilli
Ik heb er eigenlijk ook nooit van gehoord. Zou ongetwijfeld een goed ding zijn dus...
Poster: DjVictorF
@Ilja: Omdat het interessant staat?
Ik heb zelf de HTC Hero, echt een top telefoon! Kan gewoon hetzelfde als de iPhone en is 2 keer zo goedkoop (350 dacht ik te weten). Dat multitasken is overigens errug chill! Kan gewoon muziek luisteren, spelletjes spelen en smsen tegelijk! Wat ik wel merkte toen ik hem kreeg, is dat ik mijn telefoon veel meer ging gebruiken, en dat was terug te zien op de rekening..
Maar ik vind persoonlijk dat HTC zeker kan concureren met de Iphone.
Poster: Joep
Maar de belfunctionaliteit van de Cowon S9 kan niet tippen aan die van de iPhone
Beetje rare vergelijking: mobiel en mp3 speler