De Late Leeuw Deel 39 (20/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 07-06-2010 23:46
was net naar het journaal aan't kijken, en daar werd?verteld dat de werkende burger van Belgie vanaf morgen belastingvrij is ! Bangelijk dacht ik, maar rap kwam de ontnuchtering, het is zo dat elke werkende burger, dus bijna allemaal Belgen, van 01/01/2010 tem 07/06/2010 enkel en alleen voor de belastingen heeft gewerkt, dat is bijna de helft van het jaar, en blijkbaar nog niet voldoende, om van te Cool. Het is niet verwonderlijk als je de cijfers ziet die vertellen hoeveel werkende mensen?dit land dienen recht te houden, nog ziekelijker is het beeld dat je krijgt van alle verspillingen, de vlaamse blanco cheque, asielbeleid en vooral hun opvang ervan, en het belachelijk veel politieke?jobs in dit zakdoekgrote landje, met niet zoals andere landen, 1 regering, neen, in Belgie hebben we er 5, elk met hun eigen ministers, secretarissen, en vele andere nutteloze postjes. Ik vraag met af hoe het verder moet met onze welvaart, wat de politiek de afgelopen 30 jaar heeft bezield om het zo ver te laten komen, er is geen mens die mij kan wijsmaken dat we er de afgelopen dertig jaar zijn op vooruit gegaan, ik verdien brutto een stuk meer als pakweg 20 jaar geleden, is uiteraard normaal, maar hou netto minder over, ook is de waarde van?het muntstuk minder?ivm vroeger.

Het tweede bericht was eigenlijk nog schokkender en bevestigen weeral eens hoe democratisch ze hier zijn, de Franstaligen hebben collectief beslist om een cordon op te trekken rond Bart De Wever en zijn NV-A, en de Vlamingen ?

Die maakte ruzie en, bleven toegevingen doen en de Koning is blij, wat een verwerpelijke vertoning?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 07-06-2010 23:55
Hier is het niet beter tek. ? Hier hebben we de waterschappen ( WTF ), echt iets compleet nutteloos. En we hebben ook nog een Koningin die niets anders doet dan mooi leventje leiden over de rug van belasting betalen, enige wat ze doet, is in totaal 3x onder de mensen verschijnen, en that's it.
Tekhead    posted on 08-06-2010 00:08
Ja een koningshuis hebben we der ook nog bij te financieren. Alle leden van de kon. familie krijgen een dotatie, want niemand van de koning tot prinses werkt niet en krijgen allemaal ettelijke miljoenen per jaar, en doen?allemaal hun best om Slecht Nederlands te praten, behalve 1, Mathilleke onze toekomstige koningin, die is Franstalig, maar heeft zich snel en met overgave in taalbad gestort, en kon snel?en goed een Nederlandstalige confrontatie met de Vlamingen aan, in tegenstelling tot haar schoonmoeder, koningin Paola spreekt en verstaat geen letter Nederlands, onze koningin dat kan toch niet.
In Nederland betaal je minder belastingen, is de btw-voet lager, voeding stukken goedkoper, maar zijn andere belangrijke zaken?dan weer stukken duurder, zoals verschillende sociale voorzieningen en uitkeringen, maar aan het einde van de rit, betalen we allemaal, want?more is less? !
Ilja    posted on 08-06-2010 00:17
hoe vind je die, en ging sinds een maand weer met de bus, een maand geleden was een kaartje 1,20. ?

En nu is het opeens 2.00 geworden, ik was met de stommigheid geslagen door zulke brutaliteit.
Tekhead    posted on 08-06-2010 00:19
ern zo kunnen we nog wel eventjes doorgaan. Sick of it
Ilja    posted on 08-06-2010 00:22
Doen ze trouwens om je de OV shitcard alsnog door de strot te duwen.
Tekhead    posted on 08-06-2010 02:54
wat is een OV card ?
dacuba    posted on 08-06-2010 04:29
Openbaar Vervoer Happy, laughing
ThijsG    posted on 08-06-2010 08:06
Poster: Luni-B

Lol dus wel? Android Market , mensen kunnen zelf apps maken en die kunnen worden toegevoegd. er zijn ook een aantal betaalde. het is nog niet zo graat als die van apple maar het is in opkomst.

• Scherm: 4.3 inch 480 x 800
  • Processor: 1 Ghz Snapdragon? QSD8650
  • Twee Camera?s; Primair back: 8 mp, secundair front: 1.3 mp
  • Int. mem: 1GB interne opslagmogelijkheid, 512 mb RAM
  • Ext. mem: Micro SD, ondersteuning tot 32 GB
  • Aansluitingen: 3.5 mm headset aansluiting en micro-usb aansluiting, 720p HDMI aansluiting
  • Interne Proximity en Bewegingssensor
  • Mogelijkheid om mobiele HDTV te bekijken
  • WiFi en GPS ondersteuning
  • 1500 mAh accu

Lol youtube er in plakken gaat dus niet :P ,

Dat is inderdaad zeker een heel mooi ding, maar zo zijn er toch wel meerdere. Mijn N900 kan dan ook makkelijk mee doen. Maar de uitstraling van de iPhone(en het appeltje op de achterkant-.-) laat toch indruk achter. En elke App Store groeit, maar die van de iPhone blijft de winnaar.?

Het gaat niet echt meer om functies, dat zit overal nu wel, maar om kleine persoonlijke voorkeuren nu.
Vassilli    posted on 08-06-2010 08:17
Voor de Maccers: http://www.apple.com/safari/download/ Nieuwe Safari!
FML    posted on 08-06-2010 09:11
Poster: ThijsG

Dat is inderdaad zeker een heel mooi ding, maar zo zijn er toch wel meerdere. Mijn N900 kan dan ook makkelijk mee doen. Maar de uitstraling van de iPhone(en het appeltje op de achterkant-.-) laat toch indruk achter. En elke App Store groeit, maar die van de iPhone blijft de winnaar.?

Het gaat niet echt meer om functies, dat zit overal nu wel, maar om kleine persoonlijke voorkeuren nu.

ik heb de htc desire zelfde OS , brows sneller op het net op wifi dan the Iphone , had al multitasking. en de prijs kwaliteit verhouding staat me beter aan dan van Iphone ( na er 2 van de hebben gesneuveld op te korte tijd ) .

Hij is niet het zelfde als de Iphone als je een Mac Fanboy bent moet je niet naar de HTC kijken.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 08-06-2010 @ 09:12:54 (45%)
DJADMIN    posted on 08-06-2010 09:32
Damn, was zondag naar de Formule 3 races in Zandvoort...zoon vette dag gehad...alleen op 't einde van de dag mijn hagelnieuwe E72 White verdwenen...ik denk uit mn zak gehaald ofzo...in ieder geval heel vreemd....:Q

Grapje van 350 euro dus...en ze kunnen er helemaal niks mee, want die telefoon gaat nu gebombardeerd worden...sukkels...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Outsider    posted on 08-06-2010 11:02

Lol dus wel? Android Market , mensen kunnen zelf apps maken en die kunnen worden toegevoegd. er zijn ook een aantal betaalde. het is nog niet zo graat als die van apple maar het is in opkomst.

• Scherm: 4.3 inch 480 x 800
  • Processor: 1 Ghz Snapdragon? QSD8650
  • Twee Camera?s; Primair back: 8 mp, secundair front: 1.3 mp
  • Int. mem: 1GB interne opslagmogelijkheid, 512 mb RAM
  • Ext. mem: Micro SD, ondersteuning tot 32 GB
  • Aansluitingen: 3.5 mm headset aansluiting en micro-usb aansluiting, 720p HDMI aansluiting
  • Interne Proximity en Bewegingssensor
  • Mogelijkheid om mobiele HDTV te bekijken
  • WiFi en GPS ondersteuning
  • 1500 mAh accu

Lol youtube er in plakken gaat dus niet :P ,

Beetje jammer dat deze telefoon de komende tijd niet te koop zal zijn in nederland. Dus je kunt de iphone hiermee niet vergelijken Happy, laughing
FML    posted on 08-06-2010 12:13
Ow ow omdat hij niet in nederland uitkomt , keep dreaming nederland is mega klein vergelijken met de rest van de wereld. hij is dus wel te vergelijken. de OS is al op verschillende telefoons verkrijgbaar de HTC desire bijv.

zelfde snelheden alleen geen 4g en niet zo'n groot scherm.

importeren uit andere landen heeft geen zin met dit toestel het zal namelijk nog niet werken allene in delen van amsterdam

Edit:

Iphone komt ook pas semptember dus zelfde als de HTC evo ,

de evo was 4 juni zelfs al uit in de VS
User edit by FML on 08-06-2010 @ 12:15:27 (27%)
Outsider    posted on 08-06-2010 12:17
Ow ow omdat hij niet in nederland uitkomt , keep dreaming nederland is mega klein vergelijken met de rest van de wereld. hij is dus wel te vergelijken. de OS is al op verschillende telefoons verkrijgbaar de HTC desire bijv.

zelfde snelheden alleen geen 4g en niet zo'n groot scherm.

importeren uit andere landen heeft geen zin met dit toestel het zal namelijk nog niet werken allene in delen van amsterdam

Edit:

Iphone komt ook pas semptember dus zelfde als de HTC evo ,

de evo was 4 juni zelfs al uit in de VS

Je snapt mijn opmerking niet. die HTC draait op het 4G netwerk oftwel Wimax.. Dit is alleen beschikbaar in Amsterdam en de landelijke veiling van deze bandbreedte moet nog gebeuren!
User edit by Outsider on 08-06-2010 @ 12:17:36 (2%)
DJADMIN    posted on 08-06-2010 13:35
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Camino    posted on 08-06-2010 13:41
Op zich wel leuk gemaakt, maar het toont alleen maar aan hoe weinig onderscheiding er is tussen mainstream nummers. Simpele akoordjes (I-V-VI-V), zware autotune, een paar vocoders, 10x overdubbing, wat viooltjes in de achtergrond, een debiele text over money fame and love, en voila, een tophit! Deze al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=qHBVnMf2t7w
User edit by Camino on 08-06-2010 @ 13:47:18 (3%)
FML    posted on 08-06-2010 14:20
Poster: Outsider

Je snapt mijn opmerking niet. die HTC draait op het 4G netwerk oftwel Wimax.. Dit is alleen beschikbaar in Amsterdam en de landelijke veiling van deze bandbreedte moet nog gebeuren!

Ik snap je opmerking goed en het is een domme opmerking , Ze komen beide rond september.
HTC wss uitgevoerd met LTE ipv Wimax.

FF voor de duidelijkheid jij zegt omdat hij nog niet naar nederland komt dat hij daarom niet te vergelijken is

Poster: Outsider
Beetje jammer dat deze telefoon de komende tijd niet te koop zal zijn in nederland. Dus je kunt de iphone hiermee niet vergelijken

De Iphone 3gs killer is de htc desire ( sneller apparaat )
User edit by FML on 08-06-2010 @ 14:25:19 (80%)
XMatiC    posted on 08-06-2010 16:08
Wassen , huiswerk maken & dan naar ADJ opendeurdag !
www.youtube.com/LennertDJ
dJORD    posted on 08-06-2010 16:58
net aangemeld voor bessenplukken in de zomer vakantie, als ik dan een macbook heb kan ik ook nog een nieuwe mixer kopen!!
LilQuint    posted on 08-06-2010 17:06
En nu ben ik weer vrijgezel..?Cool
Dus dames xD
XMatiC    posted on 08-06-2010 17:09
Poster: LilQuint
En nu ben ik weer vrijgezel..?Cool
Dus dames xD

Misschien is Naomi wel wat voor jou..?
Kunnen jullie samen Ft'tjes maken :d?
LilQuint    posted on 08-06-2010 17:10
Hahaha :P
Ik ken die niet eens man :P
XMatiC    posted on 08-06-2010 17:13
Poster: LilQuint
Hahaha :P
Ik ken die niet eens man :P

Ik heb gehoord dat Blind daten ,
Terug weer in is ....

Hahah ,
Nee ik heb ook geen vriendin ,
Achja, Ik kan doen wat ik wil en ik vind me zelf nog te jong voor een serieuse relatie,
Dus niet zo van die kinderliefdes Happy, laughing
LilQuint    posted on 08-06-2010 17:17
Dat is wel weer chill!
Mij vriendin vond het al raar als ik met een ander meisje stond te bellen/praten.
Ach ja.. Nu kan dat weer Happy, laughing

209 Users online: 12 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 48.074
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.526.075