was net naar het journaal aan't kijken, en daar werd?verteld dat de werkende burger van Belgie vanaf morgen belastingvrij is ! Bangelijk dacht ik, maar rap kwam de ontnuchtering, het is zo dat elke werkende burger, dus bijna allemaal Belgen, van 01/01/2010 tem 07/06/2010 enkel en alleen voor de belastingen heeft gewerkt, dat is bijna de helft van het jaar, en blijkbaar nog niet voldoende, om van te

. Het is niet verwonderlijk als je de cijfers ziet die vertellen hoeveel werkende mensen?dit land dienen recht te houden, nog ziekelijker is het beeld dat je krijgt van alle verspillingen, de vlaamse blanco cheque, asielbeleid en vooral hun opvang ervan, en het belachelijk veel politieke?jobs in dit zakdoekgrote landje, met niet zoals andere landen, 1 regering, neen, in Belgie hebben we er 5, elk met hun eigen ministers, secretarissen, en vele andere nutteloze postjes. Ik vraag met af hoe het verder moet met onze welvaart, wat de politiek de afgelopen 30 jaar heeft bezield om het zo ver te laten komen, er is geen mens die mij kan wijsmaken dat we er de afgelopen dertig jaar zijn op vooruit gegaan, ik verdien brutto een stuk meer als pakweg 20 jaar geleden, is uiteraard normaal, maar hou netto minder over, ook is de waarde van?het muntstuk minder?ivm vroeger.
Het tweede bericht was eigenlijk nog schokkender en bevestigen weeral eens hoe democratisch ze hier zijn, de Franstaligen hebben collectief beslist om een cordon op te trekken rond Bart De Wever en zijn NV-A, en de Vlamingen ?
Die maakte ruzie en, bleven toegevingen doen en de Koning is blij, wat een verwerpelijke vertoning?