Was dit weekend op (hockey)toernooi Asvion Hangloose (schiedam).
WAT EEN FEEST! Echt heeel dik! Goed georganiseerd, bier, chille organisatoren, goede dj's (vind ik heeeeel belangrijk), weinig/geen hockey, heeeeeeele dikke geluids en licht set! Oftewel gewoon TOP!
Kwam daar aan vrijdag om 7 uur, tent opzetten, burger king, bier of wodka of weet ik veel wat drinken en chillen bij tent, bier drinken op feest tot uurtje of 3, daarna richting tent, daar nog zitten tot het licht wordt, uurtje slapen, wakker worden om 7 uur omdat het veel te warm was, uit brakken bij de tenten, beetje rondlopen, vooral niet hockeyen, om 1 uur shotjes drinken voor de hetgene wat je gedaan hebt (bijvoorbeeld lekkerste chick gepakt, meeste chicks gepakt, meeste gebarvt, flop van de avond, noem het maar op) toen weer chillen en genieten van de zon, 4 uur tap open en de uberdikke geluidsset stond buiten lekker hard aan dat je de bass in je maag voelde, toen om half 7 lekker eten, meer bier drinken, chillen bij tent, bier drinken en feesten, barven in de bosjes, zo naar de klote zijn dat je niet meer wakker te krijgen bent, wakker worden en nog dronken zijn en een kater hebben, tent opruimen met veeeeeel moeite, beetje nachillen en vervolgens weer naar huis.
Schijnbaar had Sascha Visser ook daar gedraaid vrijdag avond, alleen heb ik dat niet meegemaakt omdat ik iemand moest helpen die stom dronken was, haha.
http://victor-yeah.hyves.nl/fotos/982872577/0/fU4J/ Momentje op het toernooi op zaterdag, al een beetje aangeschoten.. haha