De Late Leeuw Deel 39 (16/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Ilja    posted on 05-06-2010 13:35
Vraagje over micro switches. ??

Bij een CDJ als je die eventueel moet vervangen ( niet bij mij ) ( zoals bij CUE / play knoppen ), moet er dan gesoldeerd worden ?
Yorick    posted on 05-06-2010 13:40
JaWinking my eye
Ilja    posted on 05-06-2010 13:44
kolere.
Yorick    posted on 05-06-2010 13:50
Niks moeilijks aan hoorWinking my eye
Ilja    posted on 05-06-2010 14:02
Heb inderdaad een een tutorial gevonden, hoeveel kost een soldeer apparaat eigenlijk ?
Mathiz    posted on 05-06-2010 14:17
google is je vriend
Hardshort    posted on 05-06-2010 14:20
Poster: Yorick

Hmm,, is daar morgen overdag ook wat te doen:D?

Jep, meer dan genoeg.

Drank, vrouwen, muziek, & zon Cool

Ik ga nu die kant weer ff op, tis zowat in mn achtertuin Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
-FLoriZ-    posted on 05-06-2010 14:46
Poster: Ilja
Heb inderdaad een een tutorial gevonden, hoeveel kost een soldeer apparaat eigenlijk ?

goedkope 15-25 euri
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
mrmagix    posted on 05-06-2010 14:57
Ook eentje pakken met lagere wattage, dan kan je minder snel iets misdoen en dan gaat je apparatuur ook niet te hard opwarmen! Bijvoorbeeld voor leds is dat gevaarlijker, die zijn gevoelig aan warmte.
Vergeet ook geen soldeersel te kopen (ben de naam kwijt hoe het nu net noemt :D)
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
qntr0l    posted on 05-06-2010 15:11
Tin?
mrmagix    posted on 05-06-2010 15:15
Is da nog altij Tin? Want denk da tin met den tijd ging verboden worden? Het kan perfect hoor, ben gewoon niet meer zeker Happy, laughing
JollyJunkie    posted on 05-06-2010 15:16
Jahoor, is nog altijd tin. Je moet wel even zorgen voor goede ventilatie als je gaat solderen, aangezien tindamp giftig is.
mrmagix    posted on 05-06-2010 15:19
Het is daarom dat ik dacht dat het dus verboden werd, vanwege die gevaarlijke dampen. Ook geen dikke draad pakken h?Ilja. Da's alleen maar goed voor te smossen en onnauwkeurig werk.
Estacy    posted on 05-06-2010 15:23
probeer inderdaad een kleine soldeerbout te vinden, wij hebben thuis een industriele Bosch, en die is ietwat te ruw voor solderen op printplaten enzo.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dj_Fantasy    posted on 05-06-2010 16:11
@mrmagix: Vroeger werdt er ook nog een stof bijgevoegd bij de tin. Nu wordt tin nog altijd verkocht (zal ook altijd zo blijven), enkel is het verboden tin te verkopen dat is gelegeerd met die stof. Net wat die tindamp extra giftig maakt.
dj2dj.nl
Mathiz    posted on 05-06-2010 17:25
joepie ik woon in frankrijk........... ( was het maar zo)
mrmagix    posted on 05-06-2010 17:33
Poster: Dj_Fantasy
@mrmagix: Vroeger werdt er ook nog een stof bijgevoegd bij de tin. Nu wordt tin nog altijd verkocht (zal ook altijd zo blijven), enkel is het verboden tin te verkopen dat is gelegeerd met die stof. Net wat die tindamp extra giftig maakt.

Ahzooo, h??l handig voor te weten! Merci voor de uitleg Happy, laughing
Tekhead    posted on 05-06-2010 17:36
Poster: Dj_Fantasy
Tek, is het ook niet zo dat er bij de Walen meer flitspalen staan + controle's dan in Vlaanderen.
Rij nou zelf nooit richting Walonie, dus merk het niet zo..

Snap ook niet dat grote bedrijven interessen hebben in Walonie, want ze hebben toch enorm verouderde industrie. Net hetzelfde waarom Arcelor Mittal terug is gekomen naar Luik..

In Wallonie flitspalen ? Man toch, tot en met november 2009 stonden in HEEL Wallonie welgeteld 7 flitspalen, ja 7 maar en daar werkte er welgeteld 2 van !!!! Nu staan er al 13 in heel wallonie. En Controle ? Ja in de grote steden heb je eens een controle, en je moet al zwaar pech hebben om die tegen te komen. Ik weet dat er in Deurne waar ik woon (rand Antwerpen) meer flitspalen staan dan in heel Wallonie, waar zijn we in godsnaam mee bezig, en wat nog straffer is, 71% van de geinde boeten in Vlaanderen gaan naar Wallonie, via een of andere achterlijke wet die zegt dat er een verdeelsleutel bestaat die gebasseerd is op de hoeveelheid (in km's) autostrade er ligt in dat landsgedeelte, en daarom krijgen zij 73 % Waarom hun eigen bevolking dan pesten ?

Wat betreft die grote bedrijven heb ik enkele reply's geleden al verteld waarom. En hun verouderde industrie is grotendeels verdwanen hoor, die nieuwe bedrijven die zich in Wallonie vestigen beginnen gewoon van 0, nieuwe locatie, nieuwe gebouwen, nieuwe machine's.

Met Arcelor Mittal is een ander verhaal. Arcelor heeft de laatste restanten van de Waalse metaal industrie overgenomen en heeft de ovens gewoon laten verder werken, hebben er alleen 3 moeten stilleggen ivm de grote crisis, toen de vraag ineenklapte. Momenteel zijn er min.?2 maar denk zelfs alle 3 terug opgestart.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Prozei    posted on 05-06-2010 18:09
vandaag me cd's in me cd map maar eens vervangen voor taiyo yuden watershields
net ff designtje gemaakt.
Mod edit by Prozei on 05-06-2010 18:10 (22%)
Tekhead    posted on 05-06-2010 18:11
mooi mooi prozei
dJORD    posted on 05-06-2010 18:19
heel profi!!
Saskia    posted on 05-06-2010 18:24
Mooi prozei!
Vanavond indrinke bij mij thuis en dan opstap naar mijn grote vriend vatooooooo
wiehoe!
Tekhead    posted on 05-06-2010 19:33
Ik sebiet een school modeshow de muziek gaan verzorgen, lekker toch, sexy modelletjes die lekker staan te huppelen ol?
dJORD    posted on 05-06-2010 19:40
@ Saskia, komt jouw booth zijn gezicht nog laten zien vandaag??
FML    posted on 05-06-2010 20:16
Poster: Jorrit

Het verschil tussen PVDA stemmers en PVV stemmers, de ene groep heeft voldoende hersencellen een fatsoenlijke discussie te voeren.?De ander komt met drogredenen, persoonlijke aanvallen en disrespect.?

Wat een onzin man , als jij tegen wilders bent prima , ik vind het ook een eikel van een vent.
je kan ook op andere leden van de PVV stemmen.

Ikga niet in op de punten, maar ik kan een prima discussie voeren met jou en ik heb volgensmij altijd nog redelijk genoeg hersencellen over.

Als je een fatsoenlijke discussie wilt voeren toon je respect voor iedere partij.

Nederland kiest , dus zal van zelf duidelijk worden wat de mening van is van Nederland.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 05-06-2010 @ 20:16:51 (9%)

187 Users online: 10 Guests (177 Unknown)
Pages generated today : 50.677
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.051