Poster: Ilja
Nee bedankt man, ? ik dacht toch dat de late leeuw voor alles en nog wat was, en omdat verkiezingen voor de deur staan, mag het denk ik wel een beetje.?
Kijk Ilja, niemand heeft een probleem? met je mening, ook niet je politieke, maar wel met de manier hoe, en je taalgebruik. Ben er zeker van dat vele hier ook voeling hebben met Wilders zijn ideeen, maar als ze zich zouden outen over hun politieke overtuiging, gaan tegenstanders denken dat ze ook zo heftig fanatiek zijn als jij en dat willen ze niet, begrijp je ? Je doet je mening er geen goed bij. Nu gelijk altijd zijn er tegenstanders, ?meestal van de
linkerzijde?die volledig over de rooie gaan en alle tegenstand gelijk willen monddood maken en alle niet linkse partijen als? niet correct willen brandmerken. Spijtig mss voor links maar denk ook dat Wilders gaat 'boomen', maar ze hoeven zich geen zorgen te maken, Wilders wil momenteel nog niet mee-regeren, want hoeveel van z'n kandidaten zijn capabel genoeg om minister te worden? ? Buiten Wilders (persoonlijk wel), niemand.?
Ilja, ik ben ook een voorstander van een heel andere?aanpak van criminaliteit, veel zwaardere straffen geven, afschaffing wet Lejeune (Be wet die gevangenen?de mogelijkheid geeft om vrij te komen na 1/3 van je straf), Kindersanctie wetgeving invoeren, Criminelen allerlei, die van vreemde origine zijn (niet alleen Moslims dus)bij criminele veroordeling, hun (eventuele ) Belg. Nationaliteit? terug afnemen en straf in eigen land uitzitten en nooit meer terug naar Belgie. Ook bepaalde wetten grondig veranderen, sommige?anderen, wat aanpassen?.
Ik wil daar gerust meer uitleg bijgeven als iemand dat vraagt en zal elk onderdeel onderbouwen, maar als er iemand naar mij begint te schelden, of namen roept, negeer ik dat gewoon ! Ik respecteer ieders mening, moeten ze bij mij dan ook maar doen.
Dus Ilja, het kan ook anders, let gewoon wat op je taalgebruik, en vooral als je over de buitenlanders spreekt, laat dan die verdere gedachte gewoon achterwege, niemand wordt daar vrolijk van !
In Belgie zijn het volgende week verkiezingen en zoals velen onder jullie misschien niet weten, in Belgie is er stemPlicht ! Wij moeten gaan kiezen, en ik vind dat een voorrecht, en blijf erbij dat ze de kiesplicht niet mogen ombuigen naar kiesrecht alleen. In Belgie zijn er ook vele mensen die de stemplicht willen afgeschaft zien worden, maar dat geeft altijd een vertekend beeld van de realiteit, omdat dan?de opkomst heel afhangkelijk is?van allerlei randfactoren, zoals o.a. het weer (mooi weer, mensen gaan liever op uitstap of zo). een tweede reden is als respect en erebetoon van onze overgrootouders die gevochten hebben om arbeiders en vrouwen meer rechten te geven, daar is voor gevochten, daar zijn doden gevallen, vele doden, ik zou mij schamen als ik die doden zou negeren.