De Late Leeuw Deel 39 (14/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Jorrit    posted on 04-06-2010 13:44
Dus jij vind vertellen van waarheid zeer fout is ( dat is immers wat Wilders doet, en om dezelfde reden probeert links NL hem achter de tralies te krijgen ). ?

Welke waarheid? Als ik naar Wilders kijk hoor ik alleen populistisch geneuzel, en mensen zoals jij trappen daarin. Welke waarheden, er is nog nooit een Wildersstemmer geweest die me keiharde feiten en statistieken heeft kunnen laten zien...

Mocht Wilders PM worden dan is dat een zegen voor Nederland. ?En gaat eindelijk de grote schoonmaak beginnen, die stads commando's mogen zo snel mogelijk komen. ?Hetzelfde geldt voor sluiten van grenzen en EU de middelvinger geven.

Grote schoomaak, waar hoorde ik dat eerder? Ohja, dat was Hitler...?

Een zegen voor Nederland, jij moet je eerste les economie nog krijgen zeker?

qntr0l    posted on 04-06-2010 13:48
Poster: Jorrit

Welke waarheid? Als ik naar Wilders kijk hoor ik alleen populistisch geneuzel, en mensen zoals jij trappen daarin. Welke waarheden, er is nog nooit een Wildersstemmer geweest die me keiharde feiten en statistieken heeft kunnen laten zien...

Grote schoomaak, waar hoorde ik dat eerder? Ohja, dat was Hitler...?

Een zegen voor Nederland, jij moet je eerste les economie nog krijgen zeker?

Eens. Waar ik me bij Wilders vooral aan erger is dat hij ?lles, maar dan ook ?lles terugleidt naar onze allochtone medemens.

En het bovenstaande verhaal van Ilja deed mij ook zwaar denken aan Hitler, en dat wil ik hier dus ?cht niet.

Mijn mening: Wilders mag wel een p??r stemmen krijgen, en dus een paar zetels, gewoon om de politiek hier in Nederland wakker te houden en om een beetje te rellen in de tweede kamer, maar niet teveel (moet er niet aandenken dat Wilders een meerderheid krijgt.
User edit by qntr0l on 04-06-2010 @ 13:48:25 (4%)
Ilja    posted on 04-06-2010 13:52
@Jorrit

Vooral je bang laten maken dat de landen met ons niets meer te maken willen gaan hebben, dat is 1 grote klets.?
in Rusland, UK, US, Japan, Italie, Frankrijk ( nog nog meer ontwikkelde landen ), daar spreken ze met lof over G.W.

En hahahahah dat jullie meteen Hitler er bij halen, wat ik bedoel met grote schoonmaak is dat pappen en nathouden tijdperk over is. ?

Criminelen, tuig worden dan niet meer geknuffeld maar meteen in de cel gesmeten en om wat terug te doen aan de maatschapij worden ze gedwongen tot dwang arbeid, enige methode om hangjongeren en geimporteerde ?tuig een lesje te leren. ? ? Oprotten met de straat coaches, dat zijn meest kansloze gasten die er bestaan, een beetje heen en weer fietsen en 50K per jaar vangen, ?zet liever militairen in probleem wijken, in no time, zijn het de voorbeeld wijken.

O en buitenlandse ( ook die met dubbel paspoort ) criminelen krijgen dan eindelijk een enkeltje thuisland en mogen ze maar lekker hun buurt gaan verzieken.
User edit by Ilja on 04-06-2010 @ 14:01:09 (100%)
Flaged
Sandr    posted on 04-06-2010 14:02
Even wat anders, ik wil in photoshop mijn achtergrond zwart maken... hoe doe ik dit?

Play that funky music white boy....
qntr0l    posted on 04-06-2010 14:02
Ik wou een verhaal typen, maar doe dat lekker niet Tongue.

No offence, maar ik vind jou vrij kortzichtig, dom en denk dat jij het hele spelletje hier in Nederland niet hebt begrepen.

En besides, val jij zelf ook niet onder 'ge?mporteerde tuig'?

@ Sandr: Gewoon naar je onderste layer, dan met het emmertje een zwarte kleur erop tyfen Tongue?
User edit by qntr0l on 04-06-2010 @ 14:03:42 (39%)
Ilja    posted on 04-06-2010 14:09
Nope, want in plaats om hier gewoon zonder papieren of iets dergelijk binnen te walsen heb ik netjes immigratie proces doorlopen. ?En ik ben geen crimineel?Cool. ?En heb al zat bijgedragen aan de maatschappij. ?En in ben een westerse allochtoon?Cool. ??

Daarnaast moeten jullie je niet laten voorliegen door stel hoge klootzaken van zogenaamde ondernemer belangen organisaties. ? Die gasten schijten in hun broek voor Wilders omdat zij al aan zien komen dat ze eindelijk voor hun zakken vullen gestraft worden en geen bonussen meer zullen ontvangen. ( en terecht, ze doen er niets voor ).

Dit kan een eventuele oog opener zijn: klik
User edit by Ilja on 04-06-2010 @ 14:11:26 (8%)
Flaged
qntr0l    posted on 04-06-2010 14:20
Arg, ik heb echt zwaar de pest in nu.

Ik zou vandaag eigenlijk vrij zijn (eerste vrije dag op stage) vanwege het mooie weer. Kreeg ik gisteravond te horen dat ik vanmorgen eigenlijk toch nog even moest werken. Nu ben ik natuurlijk de beroerdste niet, dus ben vanmorgen gegaan. Alleen nu loopt alles uit en zit ik er nog! BAH!
Ilja    posted on 04-06-2010 14:37
Jah das inderdaad jammer, vooral met zo'n mooie dag als vandaag. ?

Sterkte dan maar.
mrmagix    posted on 04-06-2010 14:42
Volgens onze beste vrienden, de Britten, zou het een zomer van 40 graden worden. Nog tijd zat dus voor de zon te verwelkomen op onze winterhudi! Kan er niet aan denken aan die koude (sneeuw) dagen van de winter!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Jorrit    posted on 04-06-2010 14:59
Vooral je bang laten maken dat de landen met ons niets meer te maken willen gaan hebben, dat is 1 grote klets.?
in Rusland, UK, US, Japan, Italie, Frankrijk ( nog nog meer ontwikkelde landen ), daar spreken ze met lof over G.W.

Dus? Drogreden beroep op authoriteit.

En hahahahah dat jullie meteen Hitler er bij halen

Hier, daar ga je al, 'jullie'. Ik dacht dat je vond dat Wilders totaal niet voor verdeeldheid zorgde?
Btw, Adolf Hitler, neem het even door. Zie dat de vergelijking verder gaat dan alleen 'grote schoonmaak'. Laagconjunctuur, structurele onvrede, focus op 1 bevolkingsgroep. (Wat trouwens apart is, Wilders pakt alleen diegenen die in Allah geloven, terwijl Nederlandse Molukkers een relatief net zo groot aandeel in de Nederlandse criminaliteit hebben als Marokkanen).

O en buitenlandse ( ook die met dubbel paspoort ) criminelen krijgen dan eindelijk een enkeltje thuisland en mogen ze maar lekker hun buurt gaan verzieken.

Dream on, deportatie en verbanning is niet iets wat je er door krijgt anno 2010. Wanneer iemand een Nederlands paspoort heeft gekregen, heeft hij/zij net zo veel rechten als jij. Als jij nu een foutje begaat, zetten we je dan ook de grens over, omdat je een buitenlandse achtergrond hebt? Lijkt me toch een beetje gekkig...

Je bevestigd in ieder geval mijn beeld van de gemiddelde Wildersstemmer. Totaal geen verstand van macro-economisch beleid, totaal geen inlevingsvermogen en empathie, geen solidariteit voor zijn/haar medemens en gevoelig voor populistische onzinkreten van een charismatisch man.?

Sandr    posted on 04-06-2010 15:01
En dit even vlug in elkaar geknutseld... niks bijzonders maar voor een internet nieuwsbrief kan het ermee door toch?
Play that funky music white boy....
DaCompra    posted on 04-06-2010 15:01
Poster: Sandr
Even wat anders, ik wil in photoshop mijn achtergrond zwart maken... hoe doe ik dit?

Klik bovenin > Edit > Fill... > ?en dan onder kopje content doe je black.?
Succes ermee! Cool

EDIT: Je hebt het n?t gevonden zie ik.
User edit by DaCompra on 04-06-2010 @ 15:02:15 (17%)
mrmagix    posted on 04-06-2010 15:03
Sander, even een hint, je hebt alles uitgevuld in een box, maar de Y loopt uit naar rechts, is dit ervoor gedaan ?
Jorrit    posted on 04-06-2010 15:04
Poster: mrmagix
Sander, even een hint, je hebt alles uitgevuld in een box, maar de Y loopt uit naar rechts, is dit ervoor gedaan ?

Is gewoon het SJRM logo volgens mij...
mrmagix    posted on 04-06-2010 15:05
Okej, dan heb ik niets gezegt Happy, laughing
Ilja    posted on 04-06-2010 15:13
@Jorrit

**Dream on, deportatie en verbanning is niet iets wat je er door krijgt anno 2010** ?

Oh nee joh, ?kijk is even naar Italie, daar doet Berlusconi ( respect voor The man ) het gewoon, want die heeft schijt aan het hof voor de rechten van linkse mensen. ? Dus is gewoon mogelijk. En Italie heeft nog steeds geen boycot gehad.?Cool

**solidariteit** ? ?

Was dat niet het welbekende PVDAfgrond woordje richting mensen die een beetje fatsoenlijk verdienden om hun compleet kaal te plukken. ( 62% belasting en ook nog rente aftrek afpakken ). ? ??

En klopt ik heb het meer op zero tolerance beleid. ?Voorkom je draaideur criminelen mee, en ik ben voor de 3 strikes you are out principe. ?Want als je na 2 keer nog steeds niet normaal kunt doen dan mag je van mij lekker uit de samenleving worden geplaatst.?
FML    posted on 04-06-2010 15:34
Poster: Ilja
@Jorrit

**hij zorgt voor haat, verdeeldheid, spanning en onzekerheid**

Daar zorgen bepaalde bevolkingsgroepen ?zelf voor door zich niet aan te passen en met hun vervloekte religie provoceren. ??

Dus jij vind vertellen van waarheid zeer fout is ( dat is immers wat Wilders doet, en om dezelfde reden probeert links NL hem achter de tralies te krijgen ). ?

Mocht Wilders PM worden dan is dat een zegen voor Nederland. ?En gaat eindelijk de grote schoonmaak beginnen, die stads commando's mogen zo snel mogelijk komen. ?Hetzelfde geldt voor sluiten van grenzen en EU de middelvinger geven.

Bla bla bla en nog meer bla bla...

zie je al gewoon aan dat je niet voor de stand punten van de PVV staat maar voor persoon wilders. mijn stem heeft kans dat hij naar de pvv gaat maar dan niet op wilders. echter twijfel ik ook nog tussen de pvda ( die willen de cofeeshops namelijk niet sluiten :D )

En nu gewoon over DJ'en , als je zin hebt in een politieke discussie pm me maar dan maak ik wel een site met wat botjes die je in alles gelijk geven
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Ilja    posted on 04-06-2010 15:39
Nee bedankt man, ? ik dacht toch dat de late leeuw voor alles en nog wat was, en omdat verkiezingen voor de deur staan, mag het denk ik wel een beetje.?Cool
FML    posted on 04-06-2010 15:53
Ja zeker , maar jij kan niet communiceren op een nivo zonder andere mensen/geloven/bevolkinsdelen te benadelen.

Poster: Ilja
Daar zorgen bepaalde bevolkingsgroepen ?zelf voor door zich niet aan te passen en met hun vervloekte religie provoceren. ??

het is jammer dat ik het moet doen maar ik ga je er 1 fucking keer op wijzen dat Zulke opmerkingen hier niet zijn gewenst zijn. ik kan je verzekeren dat 98% van dit forum genoeg van je hebt gehad.

Je hebt al is een waarschuwing gehad van W.I.M ( die echt niet gauw wat zegt ) over je worden gebruik. andere leden ergeren jou mateloos , de afgelopen 10 LL gingen wss 60% over jou onzinnige praat.

als je het woord wilt horen waar je op wacht , je hebt altijd gekijk Ilja!

Nu tevreden ?

lets go talking about bookings , mixjes en allle andere zinnige onderwerpen!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 04-06-2010 @ 16:00:41 (28%)
main    posted on 04-06-2010 15:56
+1
hoppie    posted on 04-06-2010 15:58
anders maken we toch gewoon een discusseer met ilja topic?
Question everything
Estacy    posted on 04-06-2010 16:13
het grote Ilja topic?Cool Maar Ilja vs Milanium (kennen jullie em nog) wie wint?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Saskia    posted on 04-06-2010 16:36
Ik ga morge toch maar eens foto van mijn booth maken denk ik anders denken jullie dalijk dat ik er helemaal geen heb!
mrmagix    posted on 04-06-2010 16:51
Ja, het begon al verdacht te worden?Saskia :D
dJORD    posted on 04-06-2010 17:42
net terug van survival clinic plus 2 uur aan een meer liggen en zemmen, zometeen naar training en daarna ab-feest, slopende dag!!

173 Users online: 12 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 50.717
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.091