Dus jij vind vertellen van waarheid zeer fout is ( dat is immers wat Wilders doet, en om dezelfde reden probeert links NL hem achter de tralies te krijgen ). ?
Mocht Wilders PM worden dan is dat een zegen voor Nederland. ?En gaat eindelijk de grote schoonmaak beginnen, die stads commando's mogen zo snel mogelijk komen. ?Hetzelfde geldt voor sluiten van grenzen en EU de middelvinger geven.
Poster: Jorrit
Welke waarheid? Als ik naar Wilders kijk hoor ik alleen populistisch geneuzel, en mensen zoals jij trappen daarin. Welke waarheden, er is nog nooit een Wildersstemmer geweest die me keiharde feiten en statistieken heeft kunnen laten zien...
Grote schoomaak, waar hoorde ik dat eerder? Ohja, dat was Hitler...?
Een zegen voor Nederland, jij moet je eerste les economie nog krijgen zeker?
Vooral je bang laten maken dat de landen met ons niets meer te maken willen gaan hebben, dat is 1 grote klets.?
in Rusland, UK, US, Japan, Italie, Frankrijk ( nog nog meer ontwikkelde landen ), daar spreken ze met lof over G.W.
En hahahahah dat jullie meteen Hitler er bij halen
O en buitenlandse ( ook die met dubbel paspoort ) criminelen krijgen dan eindelijk een enkeltje thuisland en mogen ze maar lekker hun buurt gaan verzieken.
Poster: Sandr
Even wat anders, ik wil in photoshop mijn achtergrond zwart maken... hoe doe ik dit?
Poster: mrmagix
Sander, even een hint, je hebt alles uitgevuld in een box, maar de Y loopt uit naar rechts, is dit ervoor gedaan ?
Poster: Ilja
@Jorrit
**hij zorgt voor haat, verdeeldheid, spanning en onzekerheid**
Daar zorgen bepaalde bevolkingsgroepen ?zelf voor door zich niet aan te passen en met hun vervloekte religie provoceren. ??
Dus jij vind vertellen van waarheid zeer fout is ( dat is immers wat Wilders doet, en om dezelfde reden probeert links NL hem achter de tralies te krijgen ). ?
Mocht Wilders PM worden dan is dat een zegen voor Nederland. ?En gaat eindelijk de grote schoonmaak beginnen, die stads commando's mogen zo snel mogelijk komen. ?Hetzelfde geldt voor sluiten van grenzen en EU de middelvinger geven.
Bla bla bla en nog meer bla bla...
Poster: Ilja
Daar zorgen bepaalde bevolkingsgroepen ?zelf voor door zich niet aan te passen en met hun vervloekte religie provoceren. ??